Isabel

Øyebryn

Recommended Posts

Isabel

Jeg lurer egentlig på hvordan folk ordner øyenbrynene sine her inne. Hvilke farger som kler deg best.

Jeg bruker Anastasia Brow Wiz akkurat nå. Det er i fargen Taupe.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lene

Jeg bruker anastasia dipbrow promade i dark brown. Sikkert litt rart for noen siden jeg er blond, men jeg har alltid likt mørke bryn til lyst hår, ala Linnea Myhre!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Det kommer helt an på om jeg har en god eller dårlig dag, haha :P Om jeg har god tid og er in the mood for litt kraftige bryn, elsker jeg Deep Dark Brunette Fluidline Brow Gel Creme (typ det samme som Dipbrow Pomade fra ABH). Bruker #266 og veldig lite produkt!! Pleier som oftest å blande inn litt Dirty Blonde også, hvis ikke blir den veeldig intens. 

Nå har jeg klippet brynene mine en del helt innerst, for de er seriøst 3 cm. lange om jeg ikke gjør det :P

Om jeg har sånn middels god tid, bruker jeg enten Lingering Eye Brows eller Spiked Eye Brows, kommer an på hvor markerte jeg vil ha, noen ganger bruker jeg Lingering på innerste halvdel og så Spiked på ytterste halvdel for å få en litt mer gradient effekt. 

Om jeg har superdårlig tid, bruker jeg kun Quiet Brunette Pro Longwear Waterproof Brow Gel, og det blir egentlig veldig fint! Bruker alltid Clear Brow Gel over uansett hva jeg bruker (ikke over Quiet Brunette, da, selvfølgelig)

Bryn <3 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arlandria

Varierer, jeg også! Skal det gå fort og jeg ikke har så mye sminke på bruker jeg Anastasia Brow Wiz i Medium Brown eller Dipbrow i Taupe. Har jeg litt kraftig sminke, bruker jeg Dipbrow i Medium Brown :) Dipbrow påfører jeg forresten med Zoeva sin Wing liner-børste. Den er kjempetynn :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Caroline

Syns også det kan være fint med kontraster, SivLene :)

Jeg bruker stort sett mac espresso i brynene. Er fornøyd, men har lyst til å prøve noe annet bare fordi jeg er lei etter så mange år med det samme  :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
maliima

Bruker av og til elf browkitet i ash (som faktisk er overraskende bra), brow wiz i soft brown og dipbrow i medium brown. Dipbrow bruker jeg kun på enden av brynet, hvis ikke ser jeg ut som en streng, ond stemor hvis jeg bruker den over hele. Må ha noe hakket mørkere enn elf browkitet i ash som jeg kan bruke "foran." 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

Bruker Anastasia tinted brow gel i caramel. Har umulige bryn som aldri vil samarbeide uansett, så jeg gjør det så enkelt som mulig. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ceciliea

Jeg har nylig kjøpt meg Anastasia Brow Wiz i Medium Ash og liker fargen veldig godt! Pleide å bruke en fra Maybelline og MAC Omega øyenskygge.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda

Bruker Anastasia Dipbrow i Medium Brown sammen med Zoeva Small shader. Syntes brynene blir så fine da! :D Bruker også spolie og Nars øyenskygge i Bali :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
maliima

Noen som har prøvd mac fluidline brow i blonde? Sett flere på YT som ikke er blonde som bruker denne, og det ser veldig bra ut, men litt redd en skal bli for "blond" når jeg er brunette

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Noen som har prøvd mac fluidline brow i blonde? Sett flere på YT som ikke er blonde som bruker denne, og det ser veldig bra ut, men litt redd en skal bli for "blond" når jeg er brunette

Er det Dirty Blonde du tenker på?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Hvis jeg rekker å sminke meg hjemme så bruker jeg Mac Brun øyenskygge (har den bare i refill, og gidder ikke å drasse med meg en hel 15 palett!), men hvis jeg må sminke meg på toget til jobb så bruker jeg Face Stockholm Myrrah øyenbrynsskygge. Begge med #266 fra Mac :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Idapida

Jeg bytter fortiden på å bruke E.L.F Eyebrow kit i Ash, og Mac Omega (som jeg fikk i nissegave av Helene). Elf er kaldere (og lysere?), og treffer brynsfargen ganske perfekt, men jeg synes likevel det er vanskelig å få ett jevnt og pent resultat med den. Omega er varmere, og ser veldig, veldig naturlig ut på! :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Min Anastasia Brow Wiz i Medium Brown er snart tom, og da må jeg kjøpe ny! Hvis jeg vil ha skikkelig sterke bryn bruker jeg MUFE Aqua Brow eller ABH Dipbrow, og hvis jeg vil at det skal gå superfort så bruker jeg GOSH Eye Brow Pencil i Greybrown :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Andrea

Mufe Aqua Brow i 15 på gode dager, H&M på dårlige dager.. ;)

Jeg trenger tips til brynsfarge! (Oda? :P) Aqua Brow i 15 er litt mørk, men ganske riktig farge. Vil ha samme farge å farge dem i :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Loekaas

Jeg bruker Anastasia Brow wiz i taupe/ASA blonde, eller MUFE Aqua Brow i 10, eller Mac Omega e/s, eller dEn nyeste varianten som er Benefit Gimme Brow i medium/blonde. I dag er det sistnevnte, men det varierer jeg en del på etter hvordan jeg har sminket meg ellers. Gimme Brow og Omega er fine å bruke når fjeset ellers er usminket.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivator

Anastasia Brow Wiz i Medium Ash og Dip Brow i Soft Brown, Medium Brown eller Dark Brown. Spørs hvordan jeg sminker meg ellers. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Eg brukar Anastasia Dip Brow Pomade i Taupe og Blonde, påfører med Detail liner-kosten frå Zoeva. Likar den til det for eg tek litt dipbrow på den og teiknar hår. Liker ikkje når bryna mine ser fylt ut :P

Om eg bruker brynsblyant blir det som regel Anastasia Brow Wiz i Medium Ash eller MAC Lingering. Dei to er ganske like, syns eg.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider