Sign in to follow this  
helesy

Dupe til Cherie bow?

Recommended Posts

helesy

Som de fleste sikkert har fått med seg er Dior addict extreme cherie bow tatt ut av sortementet *gråt* Cherie bow er min favoritt leppestift og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten den. Min er snart tom, og jeg er desperat etter å finne en som ligner. 

Vet noen om en god dupe for cherie bow? I så fall, skrik ut! 

</3

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Norast

Zoeva lip crayon i Tender rose er en ganske god kandidat. Den har ikke like god konsistens, men på men blir i hvert fall fargen veldig lik. Jeg tok et sammenligningsbilde for en stund siden, så jeg skal se om jeg finner det :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH
4 timer siden, Tone said:

Jeg trekker opp denne her - jeg ble oversvømt av akutt Cherie Bow-savn igjen...

Er du helt tom nå? Jeg har brukt min en del i vår, og den er superfin! Jeg synes Incognito er finere til meg, men det er konsistensen på den som jeg liker så godt!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Norast
21 minutter siden, Norast said:

Zoeva lip crayon i Tender rose er en ganske god kandidat. Den har ikke like god konsistens, men på men blir i hvert fall fargen veldig lik. Jeg tok et sammenligningsbilde for en stund siden, så jeg skal se om jeg finner det :)

Jeg fant, jeg fant!

Mener det er Tender Rose til venstre og Cherie Bow til høyre. 

TRCB.jpg.86cdd51a782c1d73156caf9049eb60fb.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
3 minutter siden, Norast said:

Jeg fant, jeg fant!

Mener det er Tender Rose til venstre og Cherie Bow til høyre. 

Hmmmmjoooo, den både har og elsker jeg, men den er ikke helt det samme altså - selv om den er en god vikar... Har faktisk aldri tenkt på hvor like de er - men da er det jo ikke rart at den er blant de jeg griper oftest etter :giggle:

21 minutter siden, LinnH said:

Er du helt tom nå? Jeg har brukt min en del i vår, og den er superfin! Jeg synes Incognito er finere til meg, men det er konsistensen på den som jeg liker så godt!

Ikke helt - men jeg sparer som en gal... :( Blir jo trist av å bruke den nå så jeg lar mest være...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Kanskje Sensai Lasting Colour Rouge kan ha en farge som passer? Innmari god konsistens som er fast og litt geleaktig, og jeg mener å huske at nr 108 går litt i den retningen (beigerosaaktig). Men jeg tenkte primært på konsistensen og hvordan den føles på leppene.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
11 timer siden, Magpie said:

Kanskje Sensai Lasting Colour Rouge kan ha en farge som passer? Innmari god konsistens som er fast og litt geleaktig, og jeg mener å huske at nr 108 går litt i den retningen (beigerosaaktig). Men jeg tenkte primært på konsistensen og hvordan den føles på leppene.

Takk for tips, skal undersøke :) Har bestilt By Terry Hydra Sheer etellerannet i Nude Pulp som et første forsøk på en slags erstatning (selv om fargen ikke er helt lik håper jeg på samme funksjon og følelse), spent på den!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
4 hours ago, Kamilla said:

Noen som vet om denne fortsatt ikke har vært i salg siden dette?

Hele Addict Extreme-serien ble jo dessverre tatt av markedet. :(

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kamilla
12 timer siden, Magpie said:

Hele Addict Extreme-serien ble jo dessverre tatt av markedet. :(

Ja, men fant en på Ebay og denne var produsert i Januar 2017, misteenkelig :P

VET at jeg hadde en sånn, men kan ikke huske om jeg solgte den på forumet eller om jeg har rotet den bort.... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
1 hour ago, Kamilla said:

Ja, men fant en på Ebay og denne var produsert i Januar 2017, misteenkelig :P

VET at jeg hadde en sånn, men kan ikke huske om jeg solgte den på forumet eller om jeg har rotet den bort.... 

Det ville jeg vært VELDIG skeptisk til, for å være ærlig. 

Jeg solgte min da jeg var i en fase hvor jeg bare brukte knallfarger på leppene. Nå er jeg tilbake i rosa-eller-ingenting-fasen, og angrer litt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG

Har dere sjekka de nye color riche shine? #MLBB minnet meg sånn om cherie bow, men den var jo aldri noe helt fantastisk for meg, bare fin hverdagsstift liksom 

Edited by DivaG

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
16 timer siden, DivaG said:

Har dere sjekka de nye color riche shine? #MLBB minnet meg sånn om cherie bow, men den var jo aldri noe helt fantastisk for meg, bare fin hverdagsstift liksom 

Skal sjekkes ut, takk!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider