Monica

Rettetang

Recommended Posts

Tone
On 5.6.2018 at 0.30, Azur said:

Finnes det gode billigjern til under 500-lappen? Google forteller meg at det finnes mange i prisklassen, men er noen av dem bra? Tenker effektivitet, raskt oppvarmet og noenlunde skånsomt mot håret - helst justerbar varme. Gjerne ministørrelse. #niesegaveønske

Det ser ut til at de er blitt gamle og vanskelige å få tak i nå, men om du skulle gå deg på en Braun Satin Hair har jeg faktisk vært veldig fornøyd med den. Jeg har hatt både 5 (troooor jeg) og 7, og 7 lever enda hos mamma på ørtende året nå. Den har en form form «ionteknologi» som skal virke antistatisk, og jeg var helt overbevist om at det bare var gimmick helt til jeg gikk over til Cloud9 og fikk mye mer statisk hår.. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

@Tone takk! Ionegreia savner jeg også på Cloud 9. Elkjøp har faktisk 7eren, ser det ut til. Men litt over budsjett.

Jeg ser Ga.Ma CP1 Ceramic, som bla finnes på Lyko, har vunnet «mest for pengene» i en del tester. Noen som har vært borti den?

Edited by Azur

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
7 timer siden, Azur said:

@Tone takk! Ionegreia savner jeg også på Cloud 9. Elkjøp har faktisk 7eren, ser det ut til. Men litt over budsjett.

Jeg ser Ga.Ma CP1 Ceramic, som bla finnes på Lyko, har vunnet «mest for pengene» i en del tester. Noen som har vært borti den?

Oi ja det må være en ny utgave, min er sånn som denne, så tenkte den kanskje var mulig å få tak i rundt 500 om man skulle gå seg på den. 

Ikke hørt om den på Lyko, dessverre. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider