Helene

Negleskravling

Recommended Posts

DivaG
On 30.4.2018 at 19.53, Ludo said:

Asså faktisk gjør jeg det der @Azur , men jeg er åpenbart bare håpløs 😋 Vet ikke altså, tynnere lag funker ikke uten å bli klumpete på en måte etterhvert- og det er mest kantene som søles på.

Har vurdert tynnere koster, da. Liksom for å starte med kantene. 

Jeg HATER de forbanna brede kostene alle har bestemt seg for å bruke, jeg har for smale negler. På lillefinger og ringefinger må brede møkkakoster ALA opi og IsaDora opp på høykant

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludo
On 3.5.2018 at 10.40, DivaG said:

Jeg HATER de forbanna brede kostene alle har bestemt seg for å bruke, jeg har for smale negler. På lillefinger og ringefinger må brede møkkakoster ALA opi og IsaDora opp på høykant

Jeg har aldri tenkt på å ta kosten på høykant  😂

Edited by Ludo

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

Altså, eh... Jeg er akutt tom for neglelakkfjerner, men har aceton. Min favorittfjerner, som nå er tom, har triglyserider fra castor(lakser-)olje (og vann), diy-oppskrifter fra nett ber oftest om glyserin. Jeg har argan, jojoba, nypefrøolje og squalane.

*ikler meg min imaginære laboratoriefrakk* ⚗️

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

Neglene mine liker ikke det, jeg er en sånn som flaker hvis jeg ikke er forsiktig. Jeg bruker ren aceton den ene gangen i året hvor jeg har herdet gellakk, men det er omtrent så mye jeg tåler. 💅

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg skal flyttes over til en annen avdeling fra september til April/mai, noe som betyr 0 matbehandling, overdreven håndvask og andre ting som ikke passer med lange negler og som er døden for neglelakk.

I gledesrusen har jeg gått amok på ebay, bestilt masse steiner, vanndekaler, nye farger i gel lakk og div. effektpudder. Gleder meg som en unge til å kunne pynte neglene igjen 😁

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider