Gammeljåla

Deciem "The Ordinary"

Recommended Posts

Azur

Heh. Det passer jo litt bedre inn på HM enn Beths også, vil jeg tro? Skjønner ikke helt hva Beths tenkte på der 🤔

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Andrea

Jeg har handlet på H&M i dag! Squalane og fuktighetskremen. Førsteintrykket er bra. Fuktighetskremen er mye tykkere enn jeg hadde forestilt meg! Liker det :) Etter tre uker med reise (og en del nye innkjøp på hudpleiefronten) er huden min veldig i ubalanse, så dersom jeg får utbrudd er det vanskelig å si hva det er. Håper ikke huden min reagerer likt på Squalane som Belle sin!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Aurelia

Jeg kjøpte og prøvde AHA 30% + BHA 2% peeling på fredag, og foreløpig er inntrykket veldig bra! Den luktet lite og veldig mildt, men hadde jo denne veldig merkelige rødbetefargen😜 Men da var det i det minste enkelt å se hvilke områder som trengte mer produkt. Jeg har pleid å bruke Ole Henriksen lemon strip flash peel, men ingredienselisten er forandret (med dårligere/mindre potente ingredienser) etter at de oppdaterte designet. Så derfor var jeg på utkikk etter noe tilsvarende. Resultatet ble ganske likt, og det var mye lettere å få bukt med whiteheads etterpå😄 Jeg er foreløpig veldig positiv, spesielt med tanke på prisen! Tenker å kjøpe det caffeineserumet til under øynene i morgen😊

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Andrea
On 9.8.2018 at 23.30, Andrea said:

Jeg har handlet på H&M i dag! Squalane og fuktighetskremen. Førsteintrykket er bra. Fuktighetskremen er mye tykkere enn jeg hadde forestilt meg! Liker det :) Etter tre uker med reise (og en del nye innkjøp på hudpleiefronten) er huden min veldig i ubalanse, så dersom jeg får utbrudd er det vanskelig å si hva det er. Håper ikke huden min reagerer likt på Squalane som Belle sin!

Jeg prøvde squalane etterfuglt av fuktighetskremen, og våknet opp stram. Prøvde også fuktighetskremen alene, og da ble jeg helt forferdelig stram. Nå har jeg gjort følgende: fuktighetskrem, squalane, Embryolisse-krem, og Kiehls daily reviving concentrate til slutt. Kjennes bra! Jeg vil også prøve noen syrer, men er litt redd for hva huden min tåler. Fant en helt super omtale på alle produktene på detailorientedbeauty, så jeg har ønskelista klar :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
13 minutter siden, Andrea said:

Jeg prøvde squalane etterfuglt av fuktighetskremen, og våknet opp stram. Prøvde også fuktighetskremen alene, og da ble jeg helt forferdelig stram. Nå har jeg gjort følgende: fuktighetskrem, squalane, Embryolisse-krem, og Kiehls daily reviving concentrate til slutt. Kjennes bra! Jeg vil også prøve noen syrer, men er litt redd for hva huden min tåler. Fant en helt super omtale på alle produktene på detailorientedbeauty, så jeg har ønskelista klar :) 

Link? :D 

Jeg liker både Squalane og fuktihetskremen kjempegodt, men merker ikke enorm forskjell av salisylsyren og niacinamide. Har kjøpt AHA-BHA-peelen og skal prøve den en dag jeg gidder! Håper den kan hjelpe på det permanente "flate og "innebygde" kviser"-området på kinnet mitt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Den røde aha/bha peelen står høyt på ønskelisten min også! Jeg har allerede div. tonere og peelingpads med aha og bha i rutinene og sliter med å holde orden, så målet er å bruke opp det jeg har og så kjøpe inn peelingen og ev. bygge videre ut ifra den. Blir fort så mange steg og ting som skal tas hensyn til om en annen at jeg blir helt matt 😅 Men jeg lever i håpet om at når lageret er slanket ned litt og jeg kan begynne på nytt og få en frisk start, blir ting lettere å sette sammen til en rutine som ikke krever så mye planlegging.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

Jeg sitter litt på gjerdet og titter forsiktig over til hver side for å finne ut om jeg er nyskjerrig eller ikke, angående rødbetpeelingen. Jeg liker egentlig at et sånt type produkt kommer med et nøytraliserende steg to fremfor å basere seg på at det skal vaskes av med vann, og stole på at kundebasen bruker egnet toner. Enn så lenge holder jeg fast i mine (grossly) overprisede Dr. Dennis Gross våtserviettpakker.

*Ser ned og sparker forsiktig i grusen*

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Andrea
1 time siden, Tone said:

Jeg liker både Squalane og fuktihetskremen kjempegodt, men merker ikke enorm forskjell av salisylsyren og niacinamide. Har kjøpt AHA-BHA-peelen og skal prøve den en dag jeg gidder! Håper den kan hjelpe på det permanente "flate og "innebygde" kviser"-området på kinnet mitt.

https://detailorientedbeauty.com/2017/06/11/the-ordinary-the-complete-27-product-review/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Aurelia
4 timer siden, Tone said:

Det er nettopp sånne flate og innebygde kviser jeg føler blir lettere tilgjengelige med peels som denne, fikk has på noen hardhauser på fredag ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
14 timer siden, Aurelia said:

Det er nettopp sånne flate og innebygde kviser jeg føler blir lettere tilgjengelige med peels som denne, fikk has på noen hardhauser på fredag ;) 

Yay :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Vimsefrøken

Jeg ble utrolig positivt overrasket over Rosehip oil. Super for min dehydrerte kombinerte hud. Tenker jeg kommer til å bruke den mye i løpet av høsten for å holde på fuktigheten i huden. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
On 17.8.2018 at 18.57, Vimsefrøken said:

Jeg ble utrolig positivt overrasket over Rosehip oil. Super for min dehydrerte kombinerte hud. Tenker jeg kommer til å bruke den mye i løpet av høsten for å holde på fuktigheten i huden. 

Jeg var og veldig fornøyd med denne. Syns den gav masse fukt, og liker å bruke den på de dagene jeg ikke bruker syrer, og kun vil pøse på med fukt 😊

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider