Hege

Donasjoner til forumets driftskonto

Recommended Posts

Hege

Kjære alle medlemmer :) 

Dette forumet er jo finansiert av donasjoner fra alle våre flotte medlemmer, men det har vært litt stille inn på paypal-kontoen til forumet. Vi har nok på kontoen til å betale regningene ut desember, men så er det tomt :(

Vi håper derfor at dere alle har mulighet til å donere en sum til forumets paypal-konto slik at vår hyggelige møteplass kan fortsette å drives fremover :) Doner etter eget ønske og evne, og på forhånd; tusen takk for all hjelp! :hug: Vi har en donasjonsfunksjon på hovedsiden av forumet, øverst til høyre på skjermen.

Vi har jo tidligere snakket om å finansiere forumet ved bruk av en årsavgift for medlemmene her inne, men dette er kodemessig veldig vanskelig å få til etter at hele forumets programvare ble endret i en oppdatering i våres. 

På vegne av admin- og modgjengen; tusen takk for at dere bidrar med å lage tidenes beste forum! :grin: 

Line, Tone, LinnH and 11 others like this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt

Jeg også. Men selv om jeg har lest litt i gamle tråder om forumfinansiering, synes jeg det er vanskelig å vite hvor mye som trengs/ønskes/forventes osv :P

Hege likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari

Har donert en minislant nå, men donerer gjerne mer ved januarlønning om det trengs :) Fint at dere påminner oss, glemmer det til hverdags da jeg stort sett surfer forum på tlf. 

Hege and Marie Maklo like this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege
8 timer siden, Stjernefrukt skrev:

Jeg også. Men selv om jeg har lest litt i gamle tråder om forumfinansiering, synes jeg det er vanskelig å vite hvor mye som trengs/ønskes/forventes osv :P

Det vi pleier å få inn per donasjon er alt fra 20,- til 200,- :) vi synes også det er viktig at man tar hensyn til egen økonomi når man donerer også, er man for eksempel student med kun studielån som inntektskilde og bor på hybel i Oslo har man gjerne litt mindre å rutte med enn hvis man er fast ansatt :)

Stjernefrukt and LinnH like this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Takk for påmindelse, det blir fort glemt når man surfer på tlf og ikke får opp boksen, så skal notere det bak øret til jeg får opp jobb-pcen etterpå (sminkeforum på jobb, yes i do) :)

Hege likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Skal donere litt jeg også bare jeg får litt penger på konto. Akkurat nå er ei kjerkerotte laaaangt rikere enn meg. :P 

Hege likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Jeg har også donert en liten slant :)

Hvis man blar ned forbi alle forumrommene på mobil ligger donasjon-greia der. Superenkelt å bruke den! :) 

Hege, lykkelitenen and Nora like this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen
49 minutter siden, Helene said:

Jeg har også donert en liten slant :)

Hvis man blar ned forbi alle forumrommene på mobil ligger donasjon-greia der. Superenkelt å bruke den! :) 

Takk for tips! Jeg trodde vi kun fikk den opp på pc :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Tusen takk for alle donasjoner så langt :cute: Det føles alltid litt guffent å måtte be om penger, men jeg tok da ikke med i betraktingen at dette forumet utelukkende består av hyggelige folk :D 

Frøken Lilla, Nora, Stjernefrukt and 3 others like this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
15 minutter siden, Hege said:

Tusen takk for alle donasjoner så langt :cute: Det føles alltid litt guffent å måtte be om penger, men jeg tok da ikke med i betraktingen at dette forumet utelukkende består av hyggelige folk :D 

Jeg syns det er veldig bra med en konkret påminnelse så dere bør absolutt ikke syns det er ekkelt å være litt frampå. Det finnes nok flere donasjonsvillige folk her med litt dårlig hukommelse ;)

Hege and Stjernefrukt like this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Veldig greit med påminnelse! Glemmer fort at det er ei sund siden vi startet denne greia, da betalte vi jo litt og så går tida uten at man tenker på å fylle på. Håper det har kommet litt i kassa nå, så er det bare å si fra igjen når det er behov for mer :) 

Hege likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
Et øyeblikk siden, Heidrun skrev:

Sikkert et teit spørsmål, men er det mulig å gi via Vipps? Synes det er mye lettere enn PayPal.

Nei, dessverre. Vi har ikke en konto i en bank, vi har bare pengene hos PayPal.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider