Sunniva

Liquid Lipsticks - den nye trenden!

Recommended Posts

Sunniva

Liquid Lipsticks! Jeg ser det overalt, Sephora har noen, Kat Von D har noen, Anastasia kom nettopp ut med en hel armé... Hva har du prøvd? Eller tenker du å prøve? Liker du dem? Liker du trenden? 

Vet at Kat Von D - Lolita er utsolgt sånn omtrent hele tiden på Sephora, den har tatt helt av! I tillegg er Vampira og Outlaw manges favoritter. 

Jeg har ikke prøvd noen enda, men blir jo litt revet med når noe er så populært, så får jo lyst til å kjøpe noen! Dere må gjerne poste swatches om dere har ;) 

post-33-0-11413400-1421195349_thumb.png
Promobilde for Anastasia sine som kommer ut i disse dager. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg har tenkt til å prøve! Synes jeg har sett mange lepper med Liquid Lipsticks fra Anastasia rundt omkring på blogger, instagram osv. Men jeg hadde ikke fått med meg at det var en trend, og at flere merker har kommet ut med det. Jeg fikk lyst på sånn ca alle fra det promobildet.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marianne

Jeg fikk en av kat von d i leppesettet fra sephora. Skrekkelig rød og skummel for meg, og jeg følte at leppene ble ganske tørre etterpå. Men likte konseptet veldig godt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Jeg fikk en liquid lipstick fra Fortuna i nissegave, Bourjois rouge edition velvet lipstick i Ole Falmingo. Likte at den satt så godt, med masse farge som stain etterpå. Skal nok plukke opp flere i London, men har hørt at ikke alle fargene har like god formula.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg fikk en sample av Kat von d sin. Jeg hadde vel ikke helt lyst på noen før jeg prøvde den, men den var så fantastisk at jeg vil prøve alle :P
Den jeg prøvde fra KvD var ganske uttørkende, det er eneste negative jeg kommer på.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg har prøvd Hourglass Liquid Rouge, men de er så uttørkende at jeg ikke takler å ha dem på leppene. Ellers har Armani, Guerlain og Shiseido flytende leppestifter, og jeg ville også puttet YSL Glossy Stains i denne kategorien, og delvis også Dior Fluid Sticks, selv om sistnevnte ikke tørker på leppene.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Jorid

Jeg har  en YSL Glossy Stain som jeg er veldig glad i. Tar man på for mye blir det en veldig klissete og alt for pigmentert gloss, men et tynt lag holder lenge og gir fin farge.

Har også en mini fra Hourglass, ett eller annet sted, men har faktisk ikke fått testet den ennå.

OCC Lip Tars faller vel også inn i denne kategorien?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bitteliten

Kjenner jeg er skeptisk. Redd for den tørre, litt gummiaktige, nestenklebrige følelsen som jeg har hatt av en jeg har/hadde. Hvilken var det, da?  Så en YT-video i natt med testing og review av Anastasia sine. Fine farger, da!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Jeg har  en YSL Glossy Stain som jeg er veldig glad i. Tar man på for mye blir det en veldig klissete og alt for pigmentert gloss, men et tynt lag holder lenge og gir fin farge.

Har også en mini fra Hourglass, ett eller annet sted, men har faktisk ikke fått testet den ennå.

OCC Lip Tars faller vel også inn i denne kategorien?

Neei, de skal tørke matt! :) 

Jeg fikk en liquid lipstick fra Fortuna i nissegave, Bourjois rouge edition velvet lipstick i Ole Falmingo. Likte at den satt så godt, med masse farge som stain etterpå. Skal nok plukke opp flere i London, men har hørt at ikke alle fargene har like god formula.

En sånn har jeg faktisk! Synes den blir mer satin enn matt, men liker den godt! Selv om den er rød og skummel :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Hva er greien med de gigantiske vannmerkene? :P

Det må du nesten spørre Anastasia om :P Er en instagrammer som har tatt alle bildene for dem, men det er de som postet dette på sin Instagram så who knows. I ettertid har de lagt ut en og en uten vannmerke da: http://instagram.com/anastasiabeverlyhills/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stine

Har tre fra Kat Von D, en i full størrelse og to (store) prøver. Berlin, Outlaw oog... Finner ikke den tredje. Uansett veldig fine. Holder seg på gjennom middagen og tørker ikke ut leppene mine (for mye). 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anja

Og jeg fikk plutselig lyst på Sweet Talker, Neon Coral, Vintage, Vamp, Sad Girl, Party Pink, Blood Line, Heathers og Lovely.... :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Kjenner jeg er skeptisk. Redd for den tørre, litt gummiaktige, nestenklebrige følelsen som jeg har hatt av en jeg har/hadde. Hvilken var det, da?  Så en YT-video i natt med testing og review av Anastasia sine. Fine farger, da!

Jeg er enig. Kan se for meg at jeg går skikkelig gummiaktige lepper. Det er fine farger men tror ikke jeg kommer til å kaste meg med på trenden med det første.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Caroline

Jeg er fan av konseptet! Finishen blir noe helt annet vanlig leppis. Litt sånn silkematt, selv om det er helt matt.. Jeg vet ikke. Det er nok konsistensen som gjør det. Har lyst på alle fra Anastasia.

Har en Kissable Lipcolor i fargen Strut Your Stuff (den perfekte "true red"). Men jeg må bruke leppepensel for å påføre den, i tilegg syns jeg ikke formulaen er spesielt tilgivende for tørre lepper. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Monica

Kjem Too Faced Melted inn i denne kategorien? Dei fekk eg jo av forumnisse-Nora til jul :D

Det vil jeg tro ja :) Hva synes du om de?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Det vil jeg tro ja :) Hva synes du om de?

Har ikkje prøvd dei då mykje enno. Har litt for tørre lepper for tida. Dei blir jo matte og framhever tørre parti, så det er ingen ideell kombinasjon.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Monica

Har ikkje prøvd dei då mykje enno. Har litt for tørre lepper for tida. Dei blir jo matte og framhever tørre parti, så det er ingen ideell kombinasjon.

Amen, her skal det ingenting til før de blir tørre. Så de tørreste leppeproduktene blir stort sett brukt når vinteren går over her. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg kjøpte jo til meg selv også, og jeg elsker de to mørkeste fargene. Men skjønner at det ikke er noe for tørre lepper :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Amen, her skal det ingenting til før de blir tørre. Så de tørreste leppeproduktene blir stort sett brukt når vinteren går over her.

Jepp! Nok ein grunn til å glede seg til våren :D

Jeg kjøpte jo til meg selv også, og jeg elsker de to mørkeste fargene. Men skjønner at det ikke er noe for tørre lepper :P

Dei to mørkaste fargane er kjempefine. Veldig fine på. Eg har jo prøvd dei, men ikkje fått brukt dei så mykje. Til våren skal dei nok få lufte seg ein del :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Smudge

Jeg har sett en sminkeselfie av vakkerlakk med melted, og kan bekrefte at det var veldig lekkert! Kom igjen vår, vi er klar!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider