Sunniva

Liquid Lipsticks - den nye trenden!

Recommended Posts

Wasabi

Hmmm, kanskje jeg skal prøve Jeffree Star. Har flytende leppestifter fra The Balm, Anastasia, Colourpop, Isadora og Bare Minerals, men jeg syns alle er uttørrende. Ble spent på Jeffree Star nå altså. Aldri prøvd noe derfra. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline
1 hour ago, Wasabi said:

Hmmm, kanskje jeg skal prøve Jeffree Star. Har flytende leppestifter fra The Balm, Anastasia, Colourpop, Isadora og Bare Minerals, men jeg syns alle er uttørrende. Ble spent på Jeffree Star nå altså. Aldri prøvd noe derfra. 

Jeg synes alle flytende leppestifter er uttørrende (inkludert Jeffree Star), men de til JS er litt mousse-aktig, noe jeg synes hjelper litt. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Jeg glemte å nevne at jeg syns også at Jeffree Star sine fader fint - altså, i stadet for at leppestiften blir flekkete og ser ekkel ut så forsvinner fargen gradvis når det har gått en god del timer. :) @Wasabi Verdt å prøve! Mannequin er veldig fin, en farge som vil se fin ut på de fleste. Jeg er også glad i Androgyny, Celebrity Skin og Calabasas. Mannequin er ikke den perfekte nude, den er litt for mørk til det, men fin uansett. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

Jeg er også superfornøyd med min ene leppestift fra Jeffree Star, Unicorn Blood. Fargen forsvant på midten av leppene da jeg spiste mat, med oljer, som leppestiften ber en om å unngå. Men i lys av det, fjernet jeg den også på kvelden med to dråper arganolje på papir, helt uten å legge igjen noe farge hverken på leppene eller utenfor. <3 Det er godt gjort, med en så sterk og dyp rød. Supermatt, og har en litt tacky følelse på leppene om man absolutt skal presse leppene sammen for å kjenne om leppestiften gir en tacky følelse når man presser leppene sammen. Ellers, enkel å legge (Jeg hadde min over Mac Prep + Prime) og ikke uttørrende i det hele tatt. Dessverre så lukter den, fra hylsen, en eller annen sukkersøt cocktail med anis, og jeg liker ikke det med mindre jeg får den servert i en bar, og designet er heller ikke særlig pent eller klassisk.

Jeg kommer til å kjøpe flere av disse, og titter på Androgyny og Desceased, men vil egentlig ha den som heter Sagittarius, som ikke finnes på Vita, og muligens er LE.

Bilde i spoiler, fordi det ligger under tråden Dagens sminke, også.

Spoiler

IMG_4457.jpg.c8b968b3f0b8345bbb3c5d4b70374616.jpg

Edited by Krystall
La til bilde

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Siden sist jeg skrev noe i denne tråden har jeg brukt liquid lipsticks fra både theBalm og Too Faced. Jeg er fornøyd med begge merkene, og syns formulaen på Too Faced sine produkter kan sammenlignes med Jeffree Star. Fader fint, ikke for tørt og god holdbarhet. theBalm har jeg ikke brukt like mye, og nå er det en stund siden sist, men husker at de ikke var tørre og hadde god holdbarhet, men smittet en del ved f.eks kyssing og drikking. Liker lukta på theBalm sine liquid lipsticks, minner meg om et duftlys fra Yankee Candle - peppermynte og litt krydder. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
7 timer siden, Michelle said:

Siden sist jeg skrev noe i denne tråden har jeg brukt liquid lipsticks fra både theBalm og Too Faced. Jeg er fornøyd med begge merkene, og syns formulaen på Too Faced sine produkter kan sammenlignes med Jeffree Star. Fader fint, ikke for tørt og god holdbarhet. theBalm har jeg ikke brukt like mye, og nå er det en stund siden sist, men husker at de ikke var tørre og hadde god holdbarhet, men smittet en del ved f.eks kyssing og drikking. Liker lukta på theBalm sine liquid lipsticks, minner meg om et duftlys fra Yankee Candle - peppermynte og litt krydder. :) 

De lukter after eight! 😍 

Hvis du liker JS sine, så kan du jo notere deg Smashbox Always On bak øret om du skulle ha lyst å prøve en ny. Jeg syns den er helt på høyde med JS sin (som forøvrig er en favoritt hos meg) 😊 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider