Sign in to follow this  
bykatt

Fenty Beauty by Rihanna - Foundation

Recommended Posts

Marita

Jeg er ikke noe spesielt fan av Rihanna, men ønsker å prøve sminken for det om (selv om det kan godt være at jeg ubevisst tiltrekkes merket blant annet fordi jeg har kjennskap til henne :P). Har veldig lyst på foundationen, og syns egentlig hele kolleksjonen er ganske spennende. Vært livredd for matt foundation i årevis, men nå er det faktisk det eneste som fungerer på huden min - så enda en  grunn til at jeg har lyst til å prøve. Godt det snart er både jul og bursdag :party:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
On 14.12.2017 at 11:51 PM, lykkelitenen said:

@Isabel, er du fortsatt misfornøyd med dine? Og skulle du ha interesse av å selge videre..? :flymoney:

Har faktisk funnet ut hvordan jeg kan bruke den jeg har, men har noen testers men de er mørke, og jeg er usikker på hvilken farge du må ha, men mener jeg har 230 og en annen. Kan gi deg en av de om du vil ha. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Jeg har vært i Køben i helgen, så jeg har sett kolleksjonen med egne øyne. Kommer ikke til å prøve foundation, for jeg vet at den ikke hadde passet hverken huden min eller mine makeup preferanser. Og det er helt greit. Så den nye (?) øyeskyggepaletten også, den med masse glitterfarger, og den fikk jeg litt tacky vibes av, kjipt, for den kunne jo vært veldig kul, tror bare det var selve oppsettet av paletten jeg ikke likte. 

MEN, jeg kjøpte den ene glossen (Gloss Bomb) på lørdag i julegave til en venninne, og så dro jeg tilbake i går og kjøpte en til meg selv også, for den var SYKT fin!! 

Er alltid noen hits og noen misses i en hel lineup av produkter, og selvfølgelig kommer det veldig an på personlige preferanser, hudtyper og what not. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marita

Jeg har skikkelig lyst på den glossen selv, @Marie , ble ikke mindre fristet av at du skrev at den var bra :crying:

Jeg har foundation og den stick trioen, og er egentlig fornøyd med alt. Bruker bare den mørke og den lyse av trioen, skjønner ikke åssen jeg skal bruke den siste fargen/highlighteren :P 

Edited by Marita

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
1 time siden, Marita said:

Jeg har skikkelig lyst på den glossen selv, @Marie , ble ikke mindre fristet av at du skrev at den var bra :crying:

Jeg har foundation og den stick trioen, og er egentlig fornøyd med alt. Bruker bare den mørke og den lyse av trioen, skjønner ikke åssen jeg skal bruke den siste fargen/highlighteren :P 

Highlighteren er litt tørr? Jeg bruker den litt, men bruker god tid på å blende.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Elise K

Er alltid skeptisk til kjendiser som lager egne kolleksjoner, men akkurat Rihanna sin har jo fått kjempemye oppstyr internasjonalt. Og basert på reaksjonene til brukere her, så burde jeg vel kanskje gi glossen og foundationen en sjanse. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

Liten sensasjons rapport fra meg, har faktisk åpnet og brukt forundationen i noen uker nå og liker den veeeeeldig godt! (Det at jeg faktisk bruker noe nytt etter fem isj mnd etter kjøp, er sensasjon, jeg venter jo alltid ett år minst!) skal begynne på primeren snart og 👍 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Hurra, Lilla! 

Jeg kjøpte en flaske fra @Mariann for kjæresten til lillebror, men den fungerte ikke på henne så jeg kjøpte den tilbake, spent på å få brukt den mer, har bare testet et par ganger for å sjekke fargen (140 er ørlite for mørk men det går). 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg hadde tenkt til å kjøpe foundation på ferie, men den virket utrolig tørr! Jeg swatchet den kun på hånden min, men den satte seg jo i alle kriker og kroker - så det ble ikke noe kjøp for min del! Jeg kjøpte lip glossen og den "hvite" highlighteren. Foreløpig fornøyd med begge. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
58 minutter siden, LinnCaroline said:

Jeg hadde tenkt til å kjøpe foundation på ferie, men den virket utrolig tørr! Jeg swatchet den kun på hånden min, men den satte seg jo i alle kriker og kroker - så det ble ikke noe kjøp for min del! Jeg kjøpte lip glossen og den "hvite" highlighteren. Foreløpig fornøyd med begge. :)

Så kjedelig. Jeg hadde tenkt å kjøpe den om den ikke tester på dyr, men da utgår den for min del. Kanskje like greit når jeg tenker på lageret mitt, haha. Mye som blir for tørt på meg enda så godt jeg forbereder huden med fukt på forhånd. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline
1 hour ago, Wasabi said:

Så kjedelig. Jeg hadde tenkt å kjøpe den om den ikke tester på dyr, men da utgår den for min del. Kanskje like greit når jeg tenker på lageret mitt, haha. Mye som blir for tørt på meg enda så godt jeg forbereder huden med fukt på forhånd. 

Dama i butikken sa også at den ikke er noe for tørr hud, og spesielt nå på vinteren ser mye flakete ut på huden min. :P Jeg prøver heller noe annet.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
1 time siden, LinnCaroline said:

Dama i butikken sa også at den ikke er noe for tørr hud, og spesielt nå på vinteren ser mye flakete ut på huden min. :P Jeg prøver heller noe annet.

Samme her. Mange foundationer som ikke funker på vinteren. Synd den er så tørr, for den så jo veldig fin ut. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider