Michelle

Sunday Riley

Recommended Posts

Michelle

Noen som har erfaringer med det merket?

Har sett mange positive omtaler av blant annet Luna oljen. Olje er ikke helt i min gate med tanke på den fete huden min, men Luna og U.F.O skal visst fungere for de med fet hud også. Prisen er dog skyhøy. Noen som har testet ut oljene, eventuelt vet om norske forhandlere? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

Good Genes funker :rotfl:

Jeg bruker Clay cleanseren nå. Den er bra, men ikke fantastisk. Den gjør det den skal, men merker ikke noe utover at ansiktet blir rent uten trøbbel.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Jeg har brukt Luna (kjempe fornøyd) og bruker ufo nå. Jeg begynte å purge noe helt jævlig og det var helt grusomt en periode. Men nå er huden mye bedre igjen. Er ganske fornøyd med huden sånn sett. Jeg kommer nok til å gjenkjøpe ufo. Good genes var helt ok for min del. Vet at Sephora pleier å ha DS av Luna i hvertfall. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
On 12.1.2018 at 18.03, Isabel said:

Jeg har brukt Luna (kjempe fornøyd) og bruker ufo nå. Jeg begynte å purge noe helt jævlig og det var helt grusomt en periode. Men nå er huden mye bedre igjen. Er ganske fornøyd med huden sånn sett. Jeg kommer nok til å gjenkjøpe ufo. Good genes var helt ok for min del. Vet at Sephora pleier å ha DS av Luna i hvertfall. 

Hvilken var det huden purga av? Luna eller U.F.O? :) Jeg har så lyst å prøve en av dem, men vet ikke helt hvilken jeg skal ta sjansen på. Er risky for meg å ty til olje siden jeg har veldig dårlig erfaring med oljer fra før, men velger å tro at disse oljene er litt annerledes enn for eksempel Clarins Lotus Oil. :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
maliima

Har prøvd ceramic slip rensen, juno, ufo og good genes. Brukte ufo med en pause fra good genes (for å hindre at jeg blir over-eksfoliert) når jeg slet mest med utbrudd men hjalp veldig lite/ingen forandring.. ELSKER juno under fuktighetskrem og good genes kommer jeg til å kjøpe ny av, kjipt den er så dyr. Rensen er meh. Hvis du skal kjøpe en av oljene ville jeg kjøpt den minste størrelsen (15 ml tror jeg) på cultbeauty evt når de har fri frakt, da kommer du under tollgrensa og får mer enn nok produkt til å teste ut, i og med at man ikke bruker mye hver gang!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
On 17.1.2018 at 12:32 AM, Michelle said:

Hvilken var det huden purga av? Luna eller U.F.O? :) Jeg har så lyst å prøve en av dem, men vet ikke helt hvilken jeg skal ta sjansen på. Er risky for meg å ty til olje siden jeg har veldig dårlig erfaring med oljer fra før, men velger å tro at disse oljene er litt annerledes enn for eksempel Clarins Lotus Oil. :P 

Jeg har helt glemt å svare på denne. Det er dårlig av meg, unnskyld! Jeg purga verst at UFO, men fikk best resultater av UFO. Synes den var kjempe fin. Og de er helt ulike andre oljer jeg har prøvd. De trekker fort inn på meg og jeg kan legge lag over med andre kremer etc. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
On 14.3.2018 at 2.37, Isabel said:

Jeg har helt glemt å svare på denne. Det er dårlig av meg, unnskyld! Jeg purga verst at UFO, men fikk best resultater av UFO. Synes den var kjempe fin. Og de er helt ulike andre oljer jeg har prøvd. De trekker fort inn på meg og jeg kan legge lag over med andre kremer etc. :) 

Når i rutinen din bruker du U.F.O? :) Jeg googler meg snart ihjel og har spurt alt og alle, men får aldri svar. :/ Jeg vet ikke om jeg bør bruke den rett etter toner - er litt redd for at andre kremer og serum ikke skal trekke inn om jeg tar på U.F.O først. Det er jo en olje, men slik jeg har skjønt det er dette en spesiell type olje, da... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
12 hours ago, Michelle said:

Når i rutinen din bruker du U.F.O? :) Jeg googler meg snart ihjel og har spurt alt og alle, men får aldri svar. :/ Jeg vet ikke om jeg bør bruke den rett etter toner - er litt redd for at andre kremer og serum ikke skal trekke inn om jeg tar på U.F.O først. Det er jo en olje, men slik jeg har skjønt det er dette en spesiell type olje, da... 

Jeg bruker rett etter toner og bruker et par minutter på å la den trekke inn. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
1 minutt siden, Isabel said:

Jeg bruker rett etter toner og bruker et par minutter på å la den trekke inn. :) 

Supert! Da skal jeg begynne å bruke den i kveld. :D Er så spent, og har høye forventninger til den også. Har flytta TO Salicylic Acid 2% til morgenrutinen min inntil videre, men kan hende jeg blir å sløyfe den om U.F.O fungerer. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
3 minutes ago, Michelle said:

Supert! Da skal jeg begynne å bruke den i kveld. :D Er så spent, og har høye forventninger til den også. Har flytta TO Salicylic Acid 2% til morgenrutinen min inntil videre, men kan hende jeg blir å sløyfe den om U.F.O fungerer. 

Oh! Jeg har sluttet med TO Salicycic Acid helt fordi jeg synes UFO gjorde så mye. Det er mulig du purger endel da. Jeg prøver å finne bilder av når jeg purga men det var et par uker hvor jeg bare "å faen, er jeg tilbake til denne huden?" men nå er huden veldig bra. Jeg fikk min første kvise i dag på tre uker! HURRA :party:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kisha

Juno liker jeg godt. Lukter gress og høy, men fin olje som gir godt med fukt og glød. Luna bruker jeg innimellom, mest fordi Drunk elephant ikke har noe retinol-produkt enda (venter i spenning!). Good genes fungerte greit, men DE sin TLC framboos fungerte bedre, så gikk over til den:)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Jeg har brukt U.F.O hver kveld i en god del uker nå, helt siden jeg skrev her i tråden at jeg skulle begynne å bruke den... Og jeg vet ikke helt jeg altså! :/ Jeg kan ikke se at den gjør så mye for huden min, men tror kanskje at det kan være positivt. Jeg har ikke hatt kviser siden jeg purga, og at salicylic acid bidrar til det tror jeg nok. Men jeg har ikke opplevd noe hokus pokus, så at jeg kjøper U.F.O igjen når den er tom tviler jeg faktisk på. Jeg purga litt i starten, men det var ikke store greiene, bare noen få kviser. I tillegg bruker den evig lang tid på å trekke inn - om den trekker inn i det hele tatt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider