Sign in to follow this  
Michelle

Generell tråd om sminkekoster

Recommended Posts

Michelle

Som de fleste andre her inne er jeg veldig glad i Zoeva sine børster. Syns kvaliteten er vanvittig bra med tanke på prisen. Mine eldste børster er garantert over 3 år, og jeg har de fortsatt og bruker de daglig. Ellers liker jeg Real Techniques veldig godt. Har lenge hatt lyst til å prøve Wayne Goss, ettersom prisen på disse børstene er overkommelig for min del, mens Hakuhodo og Chikuhodo blir litt vel dyrt for meg. Hadde jeg brukt sminke hver eneste dag og vært lidenskapelig opptatt av sminke hadde jeg nok klart å rettferdiggjort prisen. Har sett på diverse sett av Wayne Goss hos Beautylish, og har ønsket meg ene settet til bursdagen - men vurderer sterkt å kjøpe The Eye Set selv. Jeg har veldig lyst på nye sminkebørster, kjøpte noen fra Zoeva for ikke så lenge siden men ellers har jeg bare børster som jeg har hatt i flere år. 

Noen som vil dele sin erfaring med Wayne Goss børstene, eventuelt noen som har andre anbefalinger å komme med? :) 
Edit: Ser nå at jeg blander sminkebørster og sminkekoster... Haha. 

Edited by Michelle

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Melle

Jeg har nesten alle de hvite kostene til Wayne Goss, pluss et par av de sorte, og jeg elsker alle sammen. En del av de liker jeg så godt at jeg har to av samme kosten, å enda ønsker jeg meg flere. De er utrolig lette å jobbe med. Det eneste som kan være greit å vite er at de er litt korte. De er i alle fall en del kortere enn kostene jeg har fra MAC og Sigma. Jeg får ikke undersøkt akkurat nå, men jeg lurer faktisk på om de kanskje kan være på lenge med Zoeva-kostene. Jeg synes jeg får mer kontroll med de, så for min del er det en fordel, men det kan jo være greit å vite før man investerer.

Jeg vil anbefale å bare kjøpe de du har mest lyst på til å begynne med, siden man ikke sparer noe på å kjøpe sett i forhold til enkelte koster. Også anbefaler jeg å gå for de hvite, de er mye mykere enn de sorte (Dette gjelder ikke for The Air Brush, som ikke er av geit, men ekorn. Den er nok den mykeste av de jeg har.)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

At kostene er på lengde med Zoeva sine koster høres lovende ut. Jeg har lyst på alle i The Eye Set, så det blir nok lønnsomt for min del å kjøpe det settet til å begynne med iallefall. :) Hører konstant skryt av disse børstene, så tenker de er verdt investeringen da. Har ikke sett mye til negative omtaler av de. Jeg stoler på Wayne Goss, så satser på at jeg vil like børstene! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Åh, jeg er så vanvittig imponert over RT Powder Bleu børstene! Det må være de absolutt beste børstene jeg har prøvd så langt! Jeg håper virkelig de kommer med flere børster i denne serien. Soft Complexion børsten er veldig god til pudderfoundation. Jeg har tidligere brukt en kabukikost fra Zoeva som jeg har vært fornøyd med, men blir nok å bruke Soft Complexion fremover. Soft Powder børsten har jeg brukt til å sette resten av ansiktsminken med pudder, og den plukker opp pudderet så lett! Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det er nesten som om der er en usynlig magnet i børsten som gjør at den trekker til seg pudder på et blunk, samtidig som den fordeler pudderet så bra på ansiktet. Jeg liker disse børstene så godt. Igjen så krysser jeg fingrene for at det kommer flere børster i serien - RT har virkelig overgått seg selv denne gangen altså! :) Anbefales hjertelig!! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider