Sign in to follow this  
Veronica_

Ole Henriksen hudpleie

Recommended Posts

Veronica_

Noen som har prøvd produkter av Ole Henriksen? Kunne ikke finne en tråd om disse, men beklager på forhånd om det allerede finnes en egen tråd:P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Ole Henriksen Moment of Truth 2 in 1 polishing sugar mask (Puh) er heeeelt fantastisk! Beste skrubben/masken jeg noen gang har prøvd og lukter så godt at jeg har mest lyst til å spise den opp. Dyr, men verdt hvert eneste øre. https://www.vita.no/ole-henriksen-2017-oh-truth-polishing-mask?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQiA_JTUBRD4ARIsAL7_VeVBTtSjou5ZMBcxel-C6_EHjznvmD2aThE9eKhrut8FH1jWKq1_HUwaAqz8EALw_wcB

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_

Ja den var virkelig dyr! Hehe:D skal følge med neste gang vita har tilbud. Burde startet tråden igår, da var det 25% på alt. Har lyst til å kjøpe en av dagkremene, håper noen har testet de her inne. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
4 timer siden, Wasabi skrev:

Ole Henriksen Moment of Truth 2 in 1 polishing sugar mask (Puh) er heeeelt fantastisk! Beste skrubben/masken jeg noen gang har prøvd og lukter så godt at jeg har mest lyst til å spise den opp. Dyr, men verdt hvert eneste øre. https://www.vita.no/ole-henriksen-2017-oh-truth-polishing-mask?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQiA_JTUBRD4ARIsAL7_VeVBTtSjou5ZMBcxel-C6_EHjznvmD2aThE9eKhrut8FH1jWKq1_HUwaAqz8EALw_wcB

Fant den til 327kr hos blush.no:)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
12 minutter siden, Veronica_ said:

Fant den til 327kr hos blush.no:)

Så bra! :) Det var mye snillere pris, ja! Kjøp, kjøøøøøp, du vil ikke angre! Jeg er helt avhengig av den. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins

Sugar masken varer også veldig lenge, så den er så absolutt verdt prisen! Jeg elsker Ole Henriksen produktene, og egentlig hele fyren. Så positiv og god energi :grin:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Låner denne tråden jeg. Siden jeg har diverse gavekort på senteret her tenkte jeg å kjøpe meg en øyekrem fra Ole Henriksen hos Vita - men jeg er litt usikker på hvilken jeg skal gå for... Jeg har vell helt normal hud rundt øynene, har ikke problemer med fine linjer eller noe sånt. Er ikke spesielt blå under øynene (og om jeg hadde vært det så meh, concealer), heller ikke tørr hud... Er vell aldri for tidlig å begynne med anti-age produkter da. 

Valget står mellom Fresh Start Eye Cream og Truth Banana Bright Eye Cream. Vet der er en med SPF 15, noe som kanskje hadde vært et lurt valg, men jeg vil ha en øyekrem jeg kan bruke både dag og natt. Noen som har prøvd en av de eller begge? :) Øynene mine er ikke spesielt sensitive - eneste produktet som noen sinne har svidd og gjort vondt under øynene mine er en concealer fra bareMinerals... Så jeg tror de tåler litt, har prøvd mye rart. :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins
On 3.3.2018 at 2.31, Michelle said:

Låner denne tråden jeg. Siden jeg har diverse gavekort på senteret her tenkte jeg å kjøpe meg en øyekrem fra Ole Henriksen hos Vita - men jeg er litt usikker på hvilken jeg skal gå for... Jeg har vell helt normal hud rundt øynene, har ikke problemer med fine linjer eller noe sånt. Er ikke spesielt blå under øynene (og om jeg hadde vært det så meh, concealer), heller ikke tørr hud... Er vell aldri for tidlig å begynne med anti-age produkter da. 

Valget står mellom Fresh Start Eye Cream og Truth Banana Bright Eye Cream. Vet der er en med SPF 15, noe som kanskje hadde vært et lurt valg, men jeg vil ha en øyekrem jeg kan bruke både dag og natt. Noen som har prøvd en av de eller begge? :) Øynene mine er ikke spesielt sensitive - eneste produktet som noen sinne har svidd og gjort vondt under øynene mine er en concealer fra bareMinerals... Så jeg tror de tåler litt, har prøvd mye rart. :P 

Jeg har brukt (bruker) begge kremene du nevner og liker begge veldig godt. Jeg bruker banana på dagtid og brukte fresh start på kvelden nettopp fordi den skulle gi mye fukt. Jeg vil anbefale alle, men mest moro er nok banana, den er også lett og fin i konsistensen om du ikke føler du trenger en fet krem. (men den gir god fukt allikevel)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
7 timer siden, iheartpenguins skrev:

Jeg har brukt (bruker) begge kremene du nevner og liker begge veldig godt. Jeg bruker banana på dagtid og brukte fresh start på kvelden nettopp fordi den skulle gi mye fukt. Jeg vil anbefale alle, men mest moro er nok banana, den er også lett og fin i konsistensen om du ikke føler du trenger en fet krem. (men den gir god fukt allikevel)

Har du prøvd noen av fuktighetskremene?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins
1 hour ago, Veronica_ said:

Har du prøvd noen av fuktighetskremene?

Yes. Sheer Transformation er min absolutte favoritt (har ofte en backup hehe) og så liker jeg Nuture me, den lukter sååååå godt! Har også veldig lyst til å prøve den nye c-rush. Håper den kommer til norge snart. Har den på lista mi! <3 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
1 time siden, iheartpenguins skrev:

Yes. Sheer Transformation er min absolutte favoritt (har ofte en backup hehe) og så liker jeg Nuture me, den lukter sååååå godt! Har også veldig lyst til å prøve den nye c-rush. Håper den kommer til norge snart. Har den på lista mi! <3 

Gir de masse fukt? Og hvordan fungerer de under sminke, trekker de godt/raskt inn i huden?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins
1 hour ago, Veronica_ said:

Gir de masse fukt? Og hvordan fungerer de under sminke, trekker de godt/raskt inn i huden?

Sheer transformation er kjempe fin under sminke. Bruker stort sett denne på dagen og så future me på natta. Men om man har veldig tørr hud kan man nok bruke begge :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
2 minutter siden, iheartpenguins skrev:

Sheer transformation er kjempe fin under sminke. Bruker stort sett denne på dagen og så future me på natta. Men om man har veldig tørr hud kan man nok bruke begge :)

Da må jeg prøve de neste gang det er tilbud på vita:grin:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg elsker Ole Henriksen <3 Det var det merket som fikk meg til innse at man kan behandle huden etter dagsform og tilstand, ikke bare følge serier tilpasset hudtype, som for oss med problemhud kan gjørre vondt værre. Når jeg begynte på Ole Henriksen "back in the days" hadde jeg superfeit hud all over, både hormonell acne og acne pga fet hud (og feil hudpleie) og masse arr. Ved å kombinere gode renseprodukter, rett mengde fukt, aha og vitamin c, fikk jeg raskt balansert hud som ikke lenger var ekstremt oljete, redusert kviser (hormonelle er det fortsatt, men når huden ble balansert ble mengden utbrudd kraftig redusert) og mye mindre arr og så klart "the ole glow" kom frem :giggle:

Jeg har testet mange av produktene opp gjennom årene, men mine favoritter er definitivt 3 little wonders-kittet, the clean truth foaming cleanser (tidligere african red tea) og walnut scrub, som har blitt kjøpt om og om og om igjen. 

I 3 little wonders er det serum med vitamin c for glød og fuktm, en oljefri krem med lakrisrot for fukt og som gjevner ut hudtonen og motvirker pigmentflekker (og kvisearr og hyperpigmentering ette rkviser), samt nattserum med aha-syre, som gir silkemyk hud, motvirker fine linjer, holder huden klar og forhindrer nupper og ugjevn tekstur. Foaming cleanseren rengjort godt, fjerner også øyensminke og stripper ikke huden for fukt, mens skrubben er supergod og tett i massemasse korn som gir silkemyk hud. 

Andre favoritter er skrubbemasken med sukker, toneren for fet hud, renseserviettene (både den orange og den lilla), øyekremen med spf 15, øyegelen for nattbruk og trhuth express kremen som jeg hater å elske siden den er så sykt dyr (men så sabla god :flymoney:, jeg har aldri dårlige sminkedager med denne og huden ser bare så fin og fresh ut :in-love:).

Veldig mange av produktene kommer i gavesett, så om du er nysgjerrig kan du spare masse penger på disse :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Skal Truth Serum være oransje? Eller har min på et mystisk vis oksidert? :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen
1 time siden, Michelle said:

Den skal være svakt orange, men ikke like fargesterk som oljen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins
On 9.5.2018 at 21.37, Michelle said:

yup! Men jeg merker ikke det på huden. Dette er ett av mine favoritt serum. Lukter så godt og fresh! LOVE!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Jeg elsker Ole Henriksen. <3 Det merket er sammen med Paula's choice, Skyn Iceland og Pixi de fire store for meg. Siden sist jeg skrev i tråden har jeg prøvd en del flere produkter og jeg har likt alt sammen veldig godt. 

Truth 2 in 1 polishing sugar mask, beste skrubbemasken jeg har prøvd. Lukter utrolig godt. Denne er jeg helt avhengig av 

Sheer Transformation krem

Truth serum, verdens beste serum! <3 Lukter aldeles nydelig. Blitt avhengig av dette 

Transforming Walnut scrub, beste skrubben jeg har prøvd og lukter helt fantastisk 

Find your balance oil control cleanser

Balancing force oil control toner 

Counter oil control hydrator 

Balancing cold plunge pore mask (ikke åpnet enda, men gleder meg vilt til å prøve den, bare jeg får brukt opp litt av det som allerede er åpnet)  

Ellers står det masse på test-og innkjøpslista, bla 3 little wonders sett, Hygge maske, Banana Bright og Fresh start øyekremene, rub'n buff salt scrub, truth foaming cleanser, truth 3 in 1 melting cleanser osv osv. Lyst å teste alt, egentlig. :D 

Eneste jeg har prøvd derfra som var litt "meh" er renseserviettene. De likte jeg ikke noe særlig.

Edited by Wasabi

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider