Sign in to follow this  
Veronica_

Gode og rimelige leppestifter

Recommended Posts

Veronica_

Tips? Eier kun tre stk lipgloss, så nå er det på tide og avansere til leppestift. Er på jakt etter rimelige (typisk miste/bli borte objekt for meg) som sitter fint på:)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
4 minutter siden, Nora skrev:

Colourpop! Lippie stix og ultra satin lips er gode, ultra matte lip kan være litt tørre. Jeg har ikke prøvd Lux lipstick, men har hørt positive ting! https://colourpop.com

De må jeg teste!:) er det noen nettbutikker som selger colourpop?   

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
11 minutter siden, Veronica_ skrev:

De må jeg teste!:) er det noen nettbutikker som selger colourpop?   

Du må kjøpe på colourpop sin egen side, men de sender til Norge! ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
4 minutter siden, Nora skrev:

Du må kjøpe på colourpop sin egen side, men de sender til Norge! ;)

Har bestilt øyenskygge og blush derfra for ett par uker siden:) håpet det fantes en annen side med litt kjappere frakt. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
16 minutter siden, Veronica_ skrev:

Har bestilt øyenskygge og blush derfra for ett par uker siden:) håpet det fantes en annen side med litt kjappere frakt. 

Jeg kjenner ikke til noe ihvertfall. Hvis du finner det på noen annen side er de nok ikke offisielle forhandlere.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
26 minutter siden, Nora skrev:

Jeg kjenner ikke til noe ihvertfall. Hvis du finner det på noen annen side er de nok ikke offisielle forhandlere.

Da har jeg bestilt fire leppestifter:D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_

For en utrolig varighet på lippie stix! Den holdt seg pent i mange timer (helt til det var taco til middag:rotfl:), og smittet ikke av i det hele tatt:blush:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

@Veronica_ oj, så forskjellig man kan være. På meg er det ingenting som har smittet mer av enn nettopp Lippie Stix. Ganske umulig å bruke for meg som sipper te og vann konstant. Hvilke farger har du prøvd? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
6 minutter siden, Azur skrev:

@Veronica_ oj, så forskjellig man kan være. På meg er det ingenting som har smittet mer av enn nettopp Lippie Stix. Ganske umulig å bruke for meg som sipper te og vann konstant. Hvilke farger har du prøvd? 

Idag bruke jeg Cami, matte x finish. Kanskje finishen har noe å si? Har to til i creme og matte, har ikke testet de ordentlig enda. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Jeg kjøpte nettopp Sleek sin Matte Me, og det er den beste flytende leppisen jeg noen gang har prøvd! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Min billigfavoritt er helt klart Revlon Colorburst Lip Butter. Det er kun Guerlain som kommer foran etter min smak, jeg holder Revlon før Dior også. Litt vanskelig å finne utvalg i nettbutikk, men ebay har ofte vært redningen. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
På 24.3.2018 den 20.05, Azur skrev:

Må legge til at matte x var litt vanskelig å påføre siden den var såpass tørr. Også merket jeg at leppene faktisk var litt såre på kvelden, så den er nok uttørkende. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG

Jeg vil slå et slag for h&m sine. 

Jeg elsker nye sine, men det er jeg litt sær på tror jeg. 

Og hydra-Color. Nr 44 er så lik Mac syrup at den gidder jeg ikke kjøpe mer. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
1 hour ago, DivaG said:

Og hydra-Color. Nr 44 er så lik Mac syrup at den gidder jeg ikke kjøpe mer

Det er den eneste leppestiften jeg har kjøpt tre stykker av! Perfekt til hverdags, med spf og behagelig på. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG
9 minutter siden, Marie Maklo said:

Det er den eneste leppestiften jeg har kjøpt tre stykker av! Perfekt til hverdags, med spf og behagelig på. 

Enig, den er rett og slett utrolig god.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Veronica_
På 9.4.2018 den 20.21, DivaG skrev:

Og hydra-Color. Nr 44 er så lik Mac syrup at den gidder jeg ikke kjøpe mer. 

Har faktisk hydracolor nr 44 og jeg liker fargen veldig godt. Men jeg syns den forsinner og blir ujevn veldig kjapt. Bruker du noe under eller over for at den skal holde bedre?:)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG
1 time siden, Veronica_ said:

Har faktisk hydracolor nr 44 og jeg liker fargen veldig godt. Men jeg syns den forsinner og blir ujevn veldig kjapt. Bruker du noe under eller over for at den skal holde bedre?:)

Bruker bare en lipliner som er ca samme farge som leppene mine, eller tar på mer. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl

Jeg endte opp med å kjøpte hydracolor nr.44 for noen dager siden, etter å ha sett så mange inne her skryte av den. Førsteinntrykket er bra :D  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider