Sign in to follow this  
Marie Maklo

Palette med matte bruntoner

Recommended Posts

Marie Maklo

Hjelp!  Jeg har oppdaget en enorm mangel i samlingen min :giggle: Jeg er litt lei skimmer og glitter for tiden, og savner matte bruntoner (og nudes). Jeg ønsker meg en helt matt palette! Noen som har noen tips?

Jeg kan jo lage meg en egen Inglot eller Mac, men er veldig nysgjerrig på ferdige paletter.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Smashbox har matte paletter. Jeg har ikke prøvd noen av dem som bare har matte skygger, men alle matte skygger fra Smashbox jeg har prøvd er knallgode. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
3 timer siden, Belle said:

Smashbox har matte paletter. Jeg har ikke prøvd noen av dem som bare har matte skygger, men alle matte skygger fra Smashbox jeg har prøvd er knallgode. 

Signerer denne! Husker jeg elsket de matte skyggene i Full Exposure paletten, de var helt fantastiske. De med shimmer var derimot vanvittig dårlige, der var kun èn skygge som var brukende. Skyggene i Cover Shot Matte paletten er av like god kvalitet, men der er det i tillegg fire andre skygger som ikke er brune. 

Ellers har vi jo Urban Decay Naked Basics 1 og 2. Begge palettene er gode og blir hyppig brukt hos meg. Viseart Warm Mattes er jeg veldig glad i, og kunne tenkt meg å eie Neutral Matte paletten også! Fantastisk kvalitet på skyggene i Warm Matte paletten, uten tvil verdt pengene. :) Har sett på Coverbrands Meet Matt(e) palettene, spesielt, Trimony, men har ikke kjøpt noen av de enda. Zoeva har også en fristende palett med bare matte skygger, den heter vell bare Matte tror jeg. Jeg syns denne fra E.l.f også ser skikkelig fin ut, men vet ikke så mye om kvaliteten på skyggene. 

Edit: Og så klart må jo Too Faced Natural Matte nevnes, men er kanskje ikke så lett å få tak i. 

Edited by Michelle

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Takk for tips :) Jeg synes Meet matte Trimony har for få brunfarger, UD naked Basic 1 og 2 har jeg sett på, og det blir det samme som med Trimony. Viseart ser heller ikke ut til å være det jeg ser for meg. Skal ikke være lett dette :giggle:

Skal se mer på Tartlette og Zoeva! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce

Matte paletten til Zoeva har mye varme/orange toner så det kommer jo helt ann på om du vil ha det eller ikke. Men jeg tror (uten at jeg har den selv og kan bekrefte) at Basics er ganske matt. Det er mulig du syns den blir litt for mye i samme gate som naked basics da.UD Naked Ultimate Basics har jo litt flere bruntoner i seg enn de små, men den ha du vel kanskje sett på?

Hvis du først sjekker Tarte så se på Tarte Tarteist Pro. Den har fire metalliske skygger, men også 20 matte :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider