Sign in to follow this  
Isabel

Omtale: Korembi Vippeserum (Beauty Eyelash Serum)

Recommended Posts

Isabel

Jeg elsker vippeserum. Jeg bruker vippeserum ganske fast, men i cirka desember sluttet jeg med iglow og jeg fant ut at jeg skulle ha litt tid av. Så poppet det opp mange sponsede omtaler på blogger om et fantastisk vippeserum fra nelly, som bare kostet 200 kroner. Jeg pleier ikke å kjøpe ting bloggere reklamerer med, spesielt IKKE når bloggerene har på seg vippe extension og ikke viser til noe fremgang med vippene. Men likevel da, 200 kroner. Jeg tenkte at om jeg elsker dette, så er det jo et fantastisk kjøp. 

korembi.thumb.jpg.00a62b1e3533b6d523a98b0c5dcc002b.jpg

Sending kom raskt frem fra Nelly, og jeg har brukt serumet i måneder nå. Jeg vil advare med at serumet ikke er tynt, men mer gel-aktig. Det glir lett rundt og kommer lett ned i øyet. Jeg har ikke til dags dato funnet en måte å unngå at serumet kommer i øyet siden den sklir så lett. Sammenlignet med iglow som jeg kan legge litt lengre opp, sånn at det ikke renner i øyet. Det går ikke med denne gelen, den bare sklir rundt da og den ender opp med å bli gnidd utover hele øyelokket. 

korembi2.thumb.jpg.1392ce60f07185215c71c77a8dae3129.jpg
Jeg har ikke merket noe virkning av Korembi sitt serum. Vippene mine er fortsatt der de var lengdemessig etter at jeg sluttet med iglow. Jeg vil også peke ut at applikatoren til serumet er ganske vanskelig å kontrollere og ikke like lett for min del som Stimulash og iglow har vært. 

I serumet er det 6 ml. Til sammenligning er det 3ml i iglow og 4.5ml i stimulash. Men som jeg har nevnt tidligere så er dette en gel, så det føles i hvert fall ut som at du må bruke mer produkt enn de andre nevnte produktene. Jeg har også valgt å prøve å ta bilde av serumet for å vise konsistensen til serumet, men det kommer ikke så veldig godt frem på kamera. Håper allikevel at dette gir en liten pekepinn. Vil også nevne at gelen svir noe så inni granskhaugen i øyet. 

korembi3.jpg.dcd6f5f361ced1fc986c952c9db28c3b.jpg

Så alt i alt, jeg falt for bloggere som fikk betalt for å markedsføre noe for meg som jeg er veldig interessert i. Det er forsåvidt ikke første gang jeg har falt for noe sånt som dette. 
Karakter: 1/10

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg har vurdert det serumet lenge siden det får så mye skryt! Nå er jeg glad jeg ikke har kjøpt det. Veldig greit med negative omtaler så man slipper bomkjøp. 🙂 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
18 hours ago, LinnCaroline said:

Jeg har vurdert det serumet lenge siden det får så mye skryt! Nå er jeg glad jeg ikke har kjøpt det. Veldig greit med negative omtaler så man slipper bomkjøp. 🙂 

Jeg så også kjempe masse skryt! Det er jo en mulighet for at det vil funke for deg, men basert på min erfaring som jeg har hatt i noen måneder nå og ei venninnes (iglow funker ikke på henne, men en fra May noe gjør det) så funker ikke dette vippeserumet i det hele tatt. Det er lett å falle for noe når så mange bloggere snakker om det, og det dukker opp i andre kilder også. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider