Sign in to follow this  
Isabel

Omtale: Pretty Zombie Cosmetics Liquid Lipstick i "Black Cat"

Recommended Posts

Isabel

Jeg elsker sorte leppestifter, men jeg vil si at favoritten min er denne. Jeg har prøvd mange, men ofte ender den opp i kantene av leppene med å bli grå. Dette problemet har jeg ikke med denne. Den er kjempe fin på, holder lenge og føles ikke tung eller vond på leppene mine.
pretty.jpg.28e261b80721d370ef05417325dc7ace.jpg
Her et et bilde av tuben som jeg har stjålet fra deres egen nettside, siden den har blitt oppdatert siden jeg kjøpte. Jeg har fire farger fra Pretty Zombie Cosmetics. Jeg bruker desidert min sorte mest, men det er fordi jeg finner den så pigmentert og så lett og jobbe med. Men det er de andre fargene også. 
Til informasjon, jeg har veldig veldig tørre lepper. Jeg har i perioder ikke kunnet brukt leppestift på grunn av dette, siden leppene har vært HELT sprukket opp og kjempe vonde. Jeg har fått det under kontroll ved å bruke bite beauty lip mask, og ikke bruke de tørreste liquid lipstickene. 

prettyz.jpg.184d78eecb0c12ce3c3e127c337ffaa6.jpg
Jeg har absolutt ingenting å utsette på formulaen til denne. Den kan påføres med flere lag om du spiser og du spiser noe oljete eller noe kommer av. Den tørker ikke ut leppene mine. Men obs, den er ikke hundre prosent sittende fast hele tiden. Den kan rubbe litt av i kantene om du kysser eller om du spiser veldig masse. Derimot blir den ikke grå som veldig mange andre blir. 
Jeg har satt inn et referanse bilde for swatches. 
Den grå på bildet er Petit Four fra ColourPop. Ved siden av er Pretty Zombie Cosmetics i Black Cat, og ved siden av den igjen er seks strøk med KVD (gammel versjon, ikke vegansk) i Slayer. Over den er satin black fra MUFE (jeg husker ikke navnet, og den er OGSÅ discontinued....) og den underste er fra Fenty Beauty i Griselda som kan minne noe om MAC Viva Glam Ariana Grande. 
OBS: Ser nå at jeg glemte å ta med MUFE på bildet...
prettyz1.jpg.86b43c173aac78396603437590aa3267.jpg
Her er også et bilde av leppestiftene. Dere får sett den gamle innpakningen til Pretty Zombie Cosmetics også. Jeg har derfor ingen informasjon om de nye applikatorene, men den gamle er fin og enkel og jobbe med. Jeg får kjempe rette linjer og leppestiften er pigmentert. 

Hvis du er interessert så er alle leppestiftene deres veganske og cruelty-free. Det er 9 gram produkt. Det ser ut som at shipping til Norge er 14$. Det er litt høyt, men jeg synes det er verdt det og jeg kommer definitivt til å kjøpe meg selv en til når jeg har brukt den opp :) 
Jeg har postet flere bilder av meg selv i denne leppestiften på forumet, men jeg poster et til som er tatt i dag. 

prettyzombie1.jpg.0d0a019953740b239cdcb4eacf5710f0.jpg
Bildet er tatt cirka 16 og har vært på siden klokka 11. (også si hei til en liten bit av bikinien min) 

Karakter: 10/10

Edited by Isabel

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Det er ikke produktet det er omtale av, men jeg fikk lyst på bite beauty lip mask! :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
On 5/23/2018 at 8:27 PM, Minnea said:

Det er ikke produktet det er omtale av, men jeg fikk lyst på bite beauty lip mask! :giggle:

Det kommer snart 🤣 Jeg er veldig fornøyd da. Den er kjempe god :) 

@Lucce tusen takk! :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider