Sign in to follow this  
Michelle

Sol de Janeiro

Recommended Posts

Michelle

Altså... Nå har jeg tatt min første dusj med dusjsåpen, og jeg må bare skrive om den et sted der noen bryr seg! :P Herregud, for en lukt! Så vanvittig god!!! Klarer ikke slutte å lukte på meg selv. Tror aldri jeg har stått så lenge å såpa meg inn. Lukter søtt av karamell og pistasj, og lukten sitter på huden as we speak (kom ut av dusjen for 10 minutter siden da, haha). Jeg kjenner jeg er hekta allerede, og har et lite luksusproblem ettersom jeg har altfor mange dusjsåper i dusjen nå som lukter vanvittig godt. For ei som ikke liker sommeren er det ganske stas med kokos, karamell og pistasj. :giggle:

Så da dedikerer jeg en egen tråd til dette merket! Jeg er så klart VELDIG interessert i bum bum kremen nå, og lurer på om noen her inne har prøvd den. Siden det er krem og ikke body lotion er jeg litt skeptisk, for jeg takler ikke fete kremmer som bruker lang tid på å trekke inn. Noen som har erfaringer de vil dele? :) At den strammer opp og lignende har jeg ikke troa på, jeg vil mest ha den på grunn av lukten (og fukt til kroppen, naturligvis). Jeg lukter så digg nå, herlighet! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

jammen f×$n da! Jeg trenger jo ikke flere overtalelser til å kjøpe mer kroppspleie!!! FY DEG @Michelle!

Jeg innså foresten at dusjsåpen fra korres jeg hadde på vei ikke er en dusjsåpe, men bodylotion...Vet ikke hva jeg tenke, kjøpe lotion i ny duft uten matchende dusjsåpe går jo ikke ann... Må nok kjøpe denne i stede. Og bumbum. Kan ikke ha ene uten andre, sant? sant? SANT?!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
3 timer siden, lykkelitenen said:

jammen f×$n da! Jeg trenger jo ikke flere overtalelser til å kjøpe mer kroppspleie!!! FY DEG @Michelle!

Jeg innså foresten at dusjsåpen fra korres jeg hadde på vei ikke er en dusjsåpe, men bodylotion...Vet ikke hva jeg tenke, kjøpe lotion i ny duft uten matchende dusjsåpe går jo ikke ann... Må nok kjøpe denne i stede. Og bumbum. Kan ikke ha ene uten andre, sant? sant? SANT?!

Sant!! Løp og kjøp! ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Martine

Jeg har også dusjsåpen :)Forventningene var skyhøye ettersom "alle" på Internett forguder den. Jeg liker den, men det er ikke helt min type lukt, så jeg må innrømme at jeg ikke forstår alt oppstyret rundt merket :blush::/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
31 minutter siden, Martine said:

Jeg har også dusjsåpen :)Forventningene var skyhøye ettersom "alle" på Internett forguder den. Jeg liker den, men det er ikke helt min type lukt, så jeg må innrømme at jeg ikke forstår alt oppstyret rundt merket :blush::/

Ser den! Jeg var selv skeptisk når jeg bestilte den - for siden "alle" elsker den og den er så populær, så kan den jo umulig være så god, tenkte jeg... Men for meg er lukta perfekt da. :D Skal på jakt etter Bum Bum i morgen, så den på Vita Exclusive så håper de fortsatt har i morgen. 😎

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Martine

Lykke til! Selvom jeg ikke forguder dusjsåpa som jeg håpet så har jeg fortsatt veldig lyst til å prøve Bum Bum cream 😄 Håper du kan skrive om den hvis du får tak i den 😊

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
13 timer siden, Martine said:

Lykke til! Selvom jeg ikke forguder dusjsåpa som jeg håpet så har jeg fortsatt veldig lyst til å prøve Bum Bum cream 😄 Håper du kan skrive om den hvis du får tak i den 😊

Har fått tak i den, de hadde den på Vita Exclusive her i byen. :) På nettet sto det at de ikke hadde den på lager, men er visst ikke helt oppdatert.. 

Førsteinntrykket er kanonbra - den lukter like godt som dusjgeleen, men lukten er sterkere og den sitter godt på huden. Det er akkurat samme lukt, og den blir bare bedre og bedre på huden, syns jeg... Er to timer siden jeg påførte den, og den luktes, for å si det sånn. Om den er noe spesielt fuktighetsgivende vet jeg ikke før jeg har prøvd den ut noen ganger. Tar litt tid før den trekker inn, og den merkes på huden en stund etter påføring, men nå kjennes den ikke. Konsistensen er ikke så fet, lett og luftig vil jeg si. Det sies at den har en "oppstrammende" effekt, men det nekter jeg å tro på og jeg kommer ikke til å observere videre om den gjør noe med ikke-stram hud. :giggle: For meg er det nok at den lukter godt og er fuktighetsgivende. Får se videre om den gir meg urenheter. Har også lest et sted at den inneholder shimmer, men det har ikke jeg sett noe til. 

Alt i alt liker jeg den veldig godt allerede, så håper jeg slipper urenheter. Da blir den brukt mye. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arenika85
On 30.5.2018 at 23.40, Michelle said:

Har fått tak i den, de hadde den på Vita Exclusive her i byen. :) På nettet sto det at de ikke hadde den på lager, men er visst ikke helt oppdatert.. 

Førsteinntrykket er kanonbra - den lukter like godt som dusjgeleen, men lukten er sterkere og den sitter godt på huden. Det er akkurat samme lukt, og den blir bare bedre og bedre på huden, syns jeg... Er to timer siden jeg påførte den, og den luktes, for å si det sånn. Om den er noe spesielt fuktighetsgivende vet jeg ikke før jeg har prøvd den ut noen ganger. Tar litt tid før den trekker inn, og den merkes på huden en stund etter påføring, men nå kjennes den ikke. Konsistensen er ikke så fet, lett og luftig vil jeg si. Det sies at den har en "oppstrammende" effekt, men det nekter jeg å tro på og jeg kommer ikke til å observere videre om den gjør noe med ikke-stram hud. :giggle: For meg er det nok at den lukter godt og er fuktighetsgivende. Får se videre om den gir meg urenheter. Har også lest et sted at den inneholder shimmer, men det har ikke jeg sett noe til. 

Alt i alt liker jeg den veldig godt allerede, så håper jeg slipper urenheter. Da blir den brukt mye. :) 

Den innholdet definitivt skimmer. Merket det ikke med det første selv men jeg så det godt når sola skinte direkte på beina mine sist vi var i Sverige. Hatt kremen i et år og elsker lukta. Gøy å se de endelig er å få tak på i Norge. Da behøver jeg ikke være så sparsommelig på bruken mer. 😁

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Elsk! dusjsåpen daglig, bumbum på albuer og legger, som er de områdene jeg blir tørr på sommeren. Litt for fet å ha på hele kroppen, men nå som det er så varmt er det helt ok. Jeg merker litt shimmer, men ikke nok, så blander skimmeroljen til kicks i den til leggene. Funker veldig bra!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
21 timer siden, lykkelitenen said:

Elsk! dusjsåpen daglig, bumbum på albuer og legger, som er de områdene jeg blir tørr på sommeren. Litt for fet å ha på hele kroppen, men nå som det er så varmt er det helt ok. Jeg merker litt shimmer, men ikke nok, så blander skimmeroljen til kicks i den til leggene. Funker veldig bra!

Har merket selv at den er litt for fet til å ha på hele kroppen, så nå begrenser jeg bruken til armer og ben. Lukter så hinsides godt at jeg kan ikke få sagt det nok! Skulle ønske de kom med en body lotion med tynnere konsistens, med samme duft. :D Så populært som merket har blitt nå så skulle jo det eeegentlig bare mangle.. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider