Sign in to follow this  
Isabel

Omtale: Bite Beauty Amuse Bouche Liquified Lipstick

Recommended Posts

Isabel

Jeg elsker leppestifter. Jeg elsker de forskjellige fargene og er alltid på jakt etter den perfekte. Jeg har ikke funnet den perfekte formulaen enda, og jeg har innsett at den kanskje ikke finnes - men jeg synes Bite sin Liquified lipstick er veldig fin og god på. Den er ikke som en liquid lipstick da. Den blir aldri matte og er alltid glossy. 

bitebeauty1.jpg.2156c7538e9be0a7622d69d8b600f58c.jpg
De er litt skitne og jeg har ikke vasket dem noe jeg burde. Her kan du se en sammenligning mellom en fullsize og deluxe size. 
En fullsize koster 24 USD mens et sett som jeg har kjøpt med de tre + en lipbalm og liner kostet 35 USD såvidt jeg husker. Lipbalmen var fullsize. Den er veldig god, men ikke like god som masken deres. Den er så fin og har hjulpet meg så mye. 
bitebeauty2.jpg.31a2e1b1e39fd78e6ef36e8fd4dd2256.jpg
Her et noen swatches av de jeg har. Nederst er Eclar, Movember 2017, Puree og Chutney.. Jeg synes ikke at bildet av Eclar viser den spesielt riktig, den er mye mer dempet. 
Jeg har problemet med at håret setter seg fast i denne hvis det er mye vind, hehe :( 
Jeg bruker movember 2017 ganske mye når jeg vil se ut som jeg har brydd meg veldig mye om hvordan jeg ser ut, men egentlig har ikke gjort noenting. 

Movember er ganske vanskelig å få helt jevn, men etter to-tre minutter så får jeg den helt jevn. Holdbarheten på denne er cirka 4-5 timer for min del, inkludert lett drikking men ingen spising. De tre andre fargene er ganske enkle å få jevne og holder seg i 5-6 timer med lipliner og lett drikking og lett spising (snacks ol). De lukter klassisk bite beauty men jeg sliter med å forklare lukten. Om du sliter med lukter vil disse ikke være noe for deg. Du kan lukte de lett gjennom dagen. De lukter så godt at jeg synes det er greit. 

Karakter: 8/10. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider