Sign in to follow this  
Wasabi

Omtale: Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant

Recommended Posts

Wasabi

Dere som "kjenner" meg her på forumet vet hvor uendelig glad jeg er i denne. Jeg fikk faktisk tips om den her på forumet da jeg var ganske ny her og spurte om råd mot store porer. Jeg husker ikke av hvem, men jeg er deg evig takknemlig! 

image.jpeg.ba020fec069e91dc120b8f8dbfda5790.jpeg

Denne har virkelig hjulpet på porene mine. Virkelig. De er fortsatt litt store, men har blitt betraktelig mindre etter jeg begynte med denne. Jeg har brukt opp utallige flasker etter at jeg fikk tipset om den og jeg kommer aldri til å slutte med den. 

Jeg bruker den som en toner etter rens. Tar på en bomullspad og smører på, "trykker" litt ekstra inn i kinnene nærmest nesa der porene er størst, men jeg bruker den over hele ansiktet. Jeg bruker den primært mot porer, men den hjelper også mot småkviser og hudormer. Den skal også bygge collagen, men det vet jeg ikke om jeg tror på. Nå på sommeren smører jeg et godt lag med SPF 50, også fra Paula's choice oppå, det er kjempeviktig da BHA-syrer kan gjøre huden ekstra følsom mot sol. Nå soler jeg meg ikke og trives best i skyggen, men solfaktor er superviktig uansett om man bruker syrer eller ikke, men ekstra viktig når man bruker syrer. 

Jeg bruker den på morgenen og bruker en vanlig toner på kvelden. Bruker den på morgenen fordi jeg skal sminke meg etterpå og da er det fint å bruke poresammentrekkende hudpleie først. 

Den er forferdelig dyr her i Norge, 369 kr for 118 ml og er dessverre ikke så veldig drøy heller. På hq hair og lookfantastic kunne man få den til rundt 220-250 kr med rabattkode, men de sender dessverre ikke Paula's Choice til Norge mer, så passer på å kjøpe den hos skincity når de har 20%. 

Jeg er fristet til å trekke et poeng pga prisen, men jeg kan ikke. Huden min er avhengig av denne! 

Karakter: 10/10 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider