Oda

Den generelle Kolokrem-tråden (farge til vipper og bryn)

Recommended Posts

Isabel
15 minutter siden, Tone said:

Hahaha, så søt! Du er sikkert kjempefin uansett! 

(Jeg skjønner jo at det kanskje ikke er perfekt tid for det nå i babyperiode, men barnløse meg pleier bare å bruke brynuhell som unskyldning for smokey eyes midt i uka :giggle:

Føler meg ikke så søt altså. Samboeren bare kikka på meg og sa ingenting. Tror ikke han tør :giggle:
Og ja, absolutt en god ide. Hun sover jo som oftest uansett!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda
1 time siden, Isabel said:

Herregud, jeg glemte kremen på.. Så nå ser jeg ut som en idiot :frown-big: Hadde greid å dra det litt for langt ut på det ene øyebrynet også, så jeg ser ut som jeg har et monsterbryn og et normalt bryn. Jaja, samboer får seg en overraskelse når han kommer hjem fra jobb idag. 

Bruk en vaskeklut ansiktsrens/skrubb på. Da bør fargen løsne litt :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Jeg har mørke vipper/bryn og har aldri prøvd noe slikt før. Men jeg er så lei av en semi-permanent eyeliner-tatovering (den ser grei ut, men jeg er lei likevel fordi den har vart dobbelt antall år jeg på forhånd var forespeilet og jeg innser at vi snakker permanent, ikke semi) at jeg vil ha mørkest mulig vipper for å gjemme den litt. Bryn står jeg over, kun vipper, særlig undervippene tror jeg det kan være litt å hente på. Kan jeg prøve meg rett på 1.0, eller blir det for heftig? @Oda

Funker Sensitive-serien like greit som den vanlige? Ser de har en som heter mørk brun. 

Edited by Azur

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda
56 minutter siden, Azur said:

Jeg har mørke vipper/bryn og har aldri prøvd noe slikt før. Men jeg er så lei av en semi-permanent eyeliner-tatovering (den ser grei ut, men jeg er lei likevel fordi den har vart dobbelt antall år jeg på forhånd var forespeilet og jeg innser at vi snakker permanent, ikke semi) at jeg vil ha mørkest mulig vipper for å gjemme den litt. Bryn står jeg over, kun vipper, særlig undervippene tror jeg det kan være litt å hente på. Kan jeg prøve meg rett på 1.0, eller blir det for heftig? @Oda

Funker Sensitive-serien like greit som den vanlige? Ser de har en som heter mørk brun. 

1.0 er veldig fin på vipper! Jeg elsker også den som er blue black (?) Det blir veldig naturlig og fint,ikke blått :) 

Bare vær forsiktig under påføringen og fjerning. Det sviiir å få inn på øynene. Jeg lar kollegaene mine gjøre det på meg, for jeg klarer som regel å få det inn på øynene mine når jeg tar det av :P svir ikke når de gjør det, så kanskje du kunne fått det gjort hos en frisørsalong/hudpleoesalong første gangen? :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Takk for tips, @Oda. Da blir det Blue Black :) Jeg finnes ikke pingle på sviing og slikt, men tenkte å få en venninne med erfaring fra kolokrem til å gjøre det første gangen, ja. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda
Just now, Azur said:

Takk for tips, @Oda. Da blir det Blue Black :) Jeg finnes ikke pingle på sviing og slikt, men tenkte å få en venninne med erfaring fra kolokrem til å gjøre det første gangen, ja. 

Jeg er heller ikke pinglete på slikt og har høy smerteterskel, men dette svir. Du er herved advart :giggle: 

Du får si i fra om hvordan resultatet blir! :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

On 24. april 2016 at 18.59, Oda said:

Jeg er heller ikke pinglete på slikt og har høy smerteterskel, men dette svir. Du er herved advart :giggle: 

Du får si i fra om hvordan resultatet blir! :D 

Jeg gjorde det helt selv første gang nå. Hadde instruert kjæresten i tilfelle jeg ikke skulle få den av selv, men det var ingen problem, jo :happy-dancing:

Det ble ikke særlig forskjell, da, mem det var jeg jo forberedt på. Verdt forsøket, og ingen problem å gjøre det alene igjen. 

Edited by Azur

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda
8 timer siden, Azur said:

Jeg gjorde det helt selv første gang nå. Hadde instruert kjæresten i tilfelle jeg ikke skulle få den av selv, men det var ingen problem, jo :happy-dancing:

Det ble ikke særlig forskjell, da, mem det var jeg jo forberedt på. Verdt forsøket, og ingen problem å gjøre det alene igjen. 

Hvor mye vannstoff hadde du i da? Og hvor lenge stod det på? Har du allerede nørke vipper? :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
13 timer siden, Oda said:

Hvor mye vannstoff hadde du i da? Og hvor lenge stod det på? Har du allerede nørke vipper? :) 

Dråper som anvist på pakken. Tiden ble nok nærmere 15 enn 10 minutter. Ja, har mørke vipper. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda
12 minutter siden, Azur said:

Dråper som anvist på pakken. Tiden ble nok nærmere 15 enn 10 minutter. Ja, har mørke vipper. 

Da så :) Så bra det gikk fint :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
30 minutter siden, Oda said:

Da så :) Så bra det gikk fint :) 

Er det mindre sviing jo mørkere vipper man har fra før? Eller tenkte du på det at det ble liten forskjell? Jeg hadde håpet jeg kanskje hadde mer undervipper enn jeg var klar over, som ville tre frem etter farging, men det hadde jeg visst ikke :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda
37 minutter siden, Azur said:

Er det mindre sviing jo mørkere vipper man har fra før? Eller tenkte du på det at det ble liten forskjell? Jeg hadde håpet jeg kanskje hadde mer undervipper enn jeg var klar over, som ville tre frem etter farging, men det hadde jeg visst ikke :giggle:

Tenkte fargen, men har du allerede mørke vipper så er det jo greit :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lollapololoo

Idag har jeg farget øyevippene med denne. Selv om det står at man ikke skal bruke den på vipper, men dama i butikken sa noe annet

Jeg er ikke kjempestødig på dette, så jeg får øve meg litt. Fikk hull på begge tuber tilslutt, rørte i den lille beholderen, fikk sånn ca ferdig blanding tror jeg.. prøvde to ganger.. første gang tok jeg å strøk i overkant av vippene, etterhvert begynte det å svi så jeg ga meg kanskje for fort. Prøvde en gang til, holdt vippene nede, prøvde «male» på alle vippene men ser i ettertid at det har jeg ikke helt klart. Også ser vippene så korte ut når man holder på.. de er helt normale. :) Ble heller ikke kjempesvarte.

Yey, da var det gjort, dette blir jeg mester i etterhvert! Fem stjerner i øyevippeboka mi for idag! :D 

CB5EBA0B-B8B6-414D-A742-D7709D670FC7.jpeg

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

@Lollapololoo den er helt trygg på vipper også, akkurat samme formelen som tidligere (når den het bryn og vippefarge), men esken er endret pga nye eu-regler. Men skal du bare farge vippene anbefaler jeg hurtigvarianten, den er mye kjappere og imo lettere å bruke på vippene :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider