Sign in to follow this  
Krystall

Eh... Sånn presset--til-flytende produkt

Recommended Posts

Krystall

Beklager flott tittel. Altså: produkt som gjør pressede skygger til krem/flytende, sånn at man f.eks kan påføre dem som liner. Illamasqua sin variant heter Sealing gel. Jeg har ikke testet den, og kjenner ikke til noen andre, men tror jeg har Inglot vagt i minnet? Tips, triks, anbefalinger, avbefalinger?

11270472-1244383732165075.jpg.ec330d7c5481970da7b9f5a24fa50f0a.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg bruker også Inglot Duraline. Liker at den har sånn dropper, men jeg føler ikke den skrur ordentlig fast, så jeg ville nok ikke reist med den. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

Men hvordan gjør dere det rent praktisk? Jeg regner med at man skraper ut produkt og blander det på egnet sted (I beholder, i et lokk, på hånda). Men liksom, hvor mye øyenskygge trenger man da, for å fylle "en hel dråpe" Duraline? Og så føler jeg at jeg behøver et dedikert skraperedskap til formålet. :beauty:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg bruker spatel og palett når jeg sminker meg uansett, så akkurat det å ha noe å skrape med og blande på tenker jeg ikke så mye på. Hvor mye skygge du bruker kommer jo an på hva slags konsistens du vil ha. Skal du ha liner bruker du mindre skygge, vil du kremskygge bruker du mer. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Jeg tar det jeg trenger på børsten av farge fra paletten og drypper på handa eller så bruker jeg spatel og et sånt lite glass mikseting. Husker ikke hva det heter. Jeg bruker det mest for liner siden jeg liker liner i forskjellige farger. Jeg liker ikke å skrape i palettene mine, men gjør det jo innimellom. (En gang så greide jeg å skrape til bunnen. Skal sies at jeg var full også.)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider