NinaKristin

Lush

Recommended Posts

NinaKristin

Vi hadde en tråd på det gamle forumet som het "Topp 5 Lush produkter", tenkte derfor vi kunne ha en egen tråd om Lush her også :) Her kan vi snakke om produkter vi har prøvd - de vil liker og ikke liker :) Generelt om Lush altså :) Selv liker jeg Lush veldig godt, og har testet ut en god del av produktene deres (over 60 produkter..!!). Og har planer om å teste enda mer fremover :) Jeg har desverre ikke badekar i leiligheten, men bruker av og til å kjøpe for å bruke hjemme hos foreldrene mine når jeg er hjemme på Møre :D

Tenkte jeg kunne starte tråden med å dele mine store favoritter (langt over 5....) :P

Det er mange produkter utenom som jeg også liker, med dette er mine absolutt favoritter!!

- King of Skin 

- I love Juicy Shampoo 

- Lovely Jubblies Breast Cream 

- Ro's Argan Body Conditioner 

- Oatifix Fresh Face Mask 

- Brazened Honey Fresh Face Mask 

- It's Raining Men Shower Gel 

- Happy Hippy Shower Gel 

- Grease Lightning 

- Buffy 

Har du prøvd Lush? Har du favoritt produkt(er)? Produkt(er) du ikke likte? :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg liker veldig godt Dark Angels skrubben, men den går ut på dato lenge før jeg får brukt den opp. Lurer på å kjøpe en ny og heller bli flinkere til å bruke den regelmessig, den er dog litt sterk til min sensitive kombinerte hud. Her for noen dager siden fant jeg også igjen Honey Trap lipbalmen (men nå har jeg også rotet den bort igjen...), den er utrolig god! Har også den bubblegum skrubben men syns ikke den er sånn vanvittig bra heller, helt ok. Har ikke prøvd så mye ellers av Lush, rett og slett pga luktene deres, alt lukter så.. Jeg vet ikke, har prøvd mye rart fra merket men alltid sluttet å bruke produktene nettopp pga luktene. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
NinaKristin

Jeg liker veldig godt Dark Angels skrubben, men den går ut på dato lenge før jeg får brukt den opp. Lurer på å kjøpe en ny og heller bli flinkere til å bruke den regelmessig, den er dog litt sterk til min sensitive kombinerte hud. Her for noen dager siden fant jeg også igjen Honey Trap lipbalmen (men nå har jeg også rotet den bort igjen...), den er utrolig god! Har også den bubblegum skrubben men syns ikke den er sånn vanvittig bra heller, helt ok. Har ikke prøvd så mye ellers av Lush, rett og slett pga luktene deres, alt lukter så.. Jeg vet ikke, har prøvd mye rart fra merket men alltid sluttet å bruke produktene nettopp pga luktene. 

Jeg har prøvd den selv, og jeg skjønner godt hva du mener med at den kanskje er for sterk og samtidig at du ikke rekker å bruke den opp :) Men jeg mener at det skal gå greit om du har den litt over "Use by..." datoen. Men jeg ville nok kanskje dobbelt sjekket med din lokale lush butikk (?), hvis du har veldig sensitiv hud... :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Katharina

Jeg har utrolig lyst til å prøve noe fra Lush nå som jeg bor i Oslo, så her skal jeg følge med på deres anbefalinger <3

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line

Jeg liker dusjsåpene Grass, The Olive Branch og Rose Jam veldig godt. Dream Cream var også en favoritt da jeg hadde den i hus. Håndsmøret Handy Gurugu står alltid på nattbordet. Elsker konsistens og lukt.

Shower jellies liker jeg ikke i det hele tatt. Lukten på Whoosh er nyyydelig, men jellien er håpløs! Leppeskrubbene har jeg kjøpt et par ganger, men de klarer jeg aldri å bruke opp.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
NinaKristin

Jeg liker dusjsåpene Grass, The Olive Branch og Rose Jam veldig godt. Dream Cream var også en favoritt da jeg hadde den i hus. Håndsmøret Handy Gurugu står alltid på nattbordet. Elsker konsistens og lukt.

Shower jellies liker jeg ikke i det hele tatt. Lukten på Whoosh er nyyydelig, men jellien er håpløs! Leppeskrubbene har jeg kjøpt et par ganger, men de klarer jeg aldri å bruke opp.

Ahhh... Rose Jam er herlig :) Har ikke prøvd de to andre shower gelene enda, men har hørt mye bra om The Olive Branch - så den skal helt klart testes ut en gang :) Dream Cream er utrolig god :) Helt klart noe jeg skal kjøpe :) Handy Gurugu har jeg brukt lenge og liker den veldig godt :) Helt enig med deg ang. shower jellies - de lukter godt, men har litt problemer med å bruke dem :/ Jeg bruker leppeskrubben min selv om den har gått ut på dato og det går helt fint :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene83

Ohhh LUSH jaaaaa... <3 har så mye jeg liker fra der...skal prøve og huske noe..

Såpestykkene <3 Karma, rockstar, porridge ++++
Badebombene, den med gull glitter, den swirlete rosalilla og hvite og mange mange flere...
Helping hands håndkremen.....
Alle de ferske ansiktsmaskene..spes. oatifix, den med hvitløk, den med blåbær og sink...den med kakao...
Tea tree ansikts spray toneren...
Toner tabs til dampbad
Mint chocolate leppeskrubb
Lyserosa leppestift..
En av parfyme stiftene...
Snow fairy dusjsåpe...
Dreamcream body butter...
Honey moon massasjebar...usikker på om det er det det heter, men er det lille hvite hjertet med sjokoladebiter i..
Den skrubbesåpen...husker ikke navnet...
Og mye mere, kunne sikkert holdt på i noen timer til om hukommelsen hadde strukket til...elsker lush <3 ikke mye som er bedre enn og stå i dusjen med en sånn "luufa" dusjsvamp og et LUSH såpestykke <3

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
NinaKristin

Badebombene, den med gull glitter, den swirlete rosalilla og hvite og mange mange flere...

Alle de ferske ansiktsmaskene..spes. oatifix, den med hvitløk, den med blåbær og sink...den med kakao...

Toner tabs til dampbad

Lyserosa leppestift..

Snow fairy dusjsåpe...

Honey moon massasjebar...usikker på om det er det det heter, men er det lille hvite hjertet med sjokoladebiter i..

Og mye mere, kunne sikkert holdt på i noen timer til om hukommelsen hadde strukket til...elsker lush <3 ikke mye som er bedre enn og stå i dusjen med en sånn "luufa" dusjsvamp og et LUSH såpestykke <3

Jøss Helene! For en flott liste :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
NinaKristin

Så bra du likte den :) åhhh jeg vil på LUSH NÅ hihi ;)<3

Ja, endte opp på siden deres nå :) Frister å teste ut en del nye produkter nå ja :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Jeg er fan av

Jackie Oates

Rose Jam

D'fluff

Bubblegum leppeskrubb (jeg tror det er fordi jeg syntes den lukter helt fantastisk)

Turkish Delight

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Honningsjampoen til LUSH er fast inventar i dusjen min :) håret blir skikkelig rent av den og holder seg pent i nesten tre dager :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg har hørt om og lest at Buffy skrubben skal være veldig bra mot nupper og kviser på rygg og skuldre, noe som har erfart det? :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg liker endel ting fra Lush, men de lukter for sterkt for meg, så det er sjelden jeg kjøper noe derfra:

*Rehab shampoo. Denne lukter faktisk nyydelig; urteaktig og litt mynte, og håret blir klargjort for kurer osv.

*Dream Cream. Fin for huden, men hater lukta.

*Helping Hands. Ditto.

*Lip Service. Hard å få ut av krukken, men funker bra. Lukter litt for sterkt (kakaosmør?)

Jeg liker dusjsåpene The Olive Branch, Grass og Happy Hippy veldig godt. :) Frøkna elsker Snow Fairy, men vi kjøper like gjerne Nature's Gate til henne i stedet pga. pris og bedre ingredienser. King of Skin har jeg hatt flere ganger, men jeg fikk utslett på leggene av denne.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marthe

Elsker Karma-produktene, de lukter så utrolig godt! Såpestykket og parfymen har jeg alltid en backup av :) Eau Roma Water, Buffy Body Butter, Happy Hippy Shower Gel, Ocean Salt og Herbalism er også produkter jeg har ofte kjøpt om igjen :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Katharina

Toner tabs til dampbad

Lyserosa leppestift..

Snow fairy dusjsåpe...

Må man bruke opp de ferske maskene raskt, eller kan man ha de en stund? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Jorid

Må man bruke opp de ferske maskene raskt, eller kan man ha de en stund?

De har kort holdbarhetsdato på bare noen uker og må oppbevares i kjøleskap.

Pleier ikke å kjøpe ansiktsmasker, men når man har fem tomme sorte krukker får man en ansiktsmaske gratis.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frk.Tone

Jeg er veldig glad i leppeskrubben ^^ den har jeg kjøpt igjen og igjen. Blåbærmasken har også vært en favoritt, men ikke kjøpt den på en stund da jeg ville teste litt andre produkter. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ingridsk

Jeg har nettopp funnet en ny favoritt! Venninnen min hadde en prøve av Handy Gurugu håndkremen, og jeg elsket lukten, så da vi var i Dublin så kjøpte jeg den. Den lukter utrolig godt, er en skikkelig fet håndkrem og fukter veldig bra! Jeg bruker den bare om kvelden da, siden hendene mine ikke er sånn veldig tørre, egentlig, haha.

En annen favoritt er Grease Lightening. Den tar knekken på kviser ganske greit! Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal prøve, for jeg vil prøve alt...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg har nettopp bestilt mint julips leppeskrubben, chocolate whipstick lipbalmen, buffy skrubben (DENNE er jeg spent på!!) og slengte også med Roots hårkuren. Gleder meg til å teste!! :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Sååå... Jeg testet Buffy i dag og den er tydeligvis altfor fet for min hud. Jeg brukte den på hele kroppen, og første inntrykket er iallefall at denne overhodet ikke er drøy, halve baren forsvant jo! Og da skrubbet jeg knapt! Jeg brukte dusjsåpe etter jeg hadde vasket den av, rett og slett fordi jeg ikke takler det oljete laget mange skrubber legger ifra seg på huden, det trekker jo aldri inn heller. Selv om jeg brukte dusjsåpe etterpå er fortsatt beina mine og armene litt greasy. Kommer sikkert til å bare bruke den på ryggen nå fremover for å se om den fungerer på kviser, nupper og sånt, men om den fortsetter å forsvinne i en slik fart kommer det til å bli en ganske dyr affære. Blir nok å bruke den bare en gang i uken. :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg har aldri prøvd noe fra Lush, selv om jeg har vært innom mange ganger. Badebombene frister, men jeg har ikke badekar :P Jeg har egentlig lyst til å lage de ferske maskene selv :P

Har veldig lyst til å prøve en shampoo da.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider