NinaKristin

Lush

Recommended Posts

Michelle

Jeg takler ikke lukten av Snow Fairy jeg. Føler meg veldig alene om det. :P Elsker jo søte dufter, men Snow Fairy er bare nasty syns jeg... 

Ser på Instagram at Lush sier de får valentinesproduktene i butikk i morgen, så da regner jeg med de kommer på nettet også! :) Gleder meg vilt til Tender Is The Night dusjsåpen!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
3 timer siden, Michelle said:

Jeg takler ikke lukten av Snow Fairy jeg. Føler meg veldig alene om det. :P Elsker jo søte dufter, men Snow Fairy er bare nasty syns jeg... 

Ser på Instagram at Lush sier de får valentinesproduktene i butikk i morgen, så da regner jeg med de kommer på nettet også! :) Gleder meg vilt til Tender Is The Night dusjsåpen!

Nei du er ikke alene. Liker vanligvis søte dufter også, men denne måtte jeg gi bort 😉

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

Var heller ikke noen fan av snow fairy da jeg prøvde den. Nå er det maaange år siden, men mener det var den jeg syntes luktet litt klor. :eyeroll: Også fikk jeg forferdelig tørr hud av den.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Godt jeg ikke er alene, haha! :P Jeg syns den luktet helt merkelig. Luktet på den rett fra flaska, og da syns jeg den luktet kvalmende tyggis. Brukte den i dusjen og lukta ble bare verre og verre, og på huden stinket det plast/kjemisk tyggigummi.... Ikke noe særlig delikat. 

Husker derimot at jeg ikke likte It's Raining Men første gangen jeg luktet på den, men den ble jeg forelsket i når jeg brukte den i dusjen. Har vært fast gjenganger i dusjen siden. Vet ikke hva jeg skal gjøre den dagen de slutter å selge den.... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Merkelig, jeg var jo skeptisk til den når jeg leste beskrivelsen siden jeg hater tyggis(lukt) og lot derfor være å bestille dusjsåpen. Men så var det noe som fristet med kroppsbalsamen og jeg syns den luktet kjempegodt. Syns som tidligere skrevet den lukter gode, gammeldagse bringebærdrops, ikke snev av tyggis. Merkelig hvor ulikt lukt oppfattes. 

@Michelle, jeg mislikte også its raining men første gang jeg luktet på den. Jeg klarte ikke å bruke den en gang. Men så bestilte jeg den på ny i liten utgave da jeg bestilte big shampo og hårkur mest for å få fri frakt og nå er jeg helt forelsket i den! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja
16 timer siden, Michelle said:

De er på nett! Jeg måtte kikke på den såpen siden du har nevnt den så mye, og jeg tror kanskje jeg må ha den også! Selv om jeg ikke er superfan av de nakne, men jeg eeeeeeeelsker jasmin og ylang ylang.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

@Wasabi Jepp, lukt oppfattes veldig ulikt! Snow Fairy er jo en stor favoritt for mange. It's Raining Men er min største favoritt, etterfulgt av Twilight. <3 

@Kaja Jeg vet, bestilte i natt! :D Har du luktet på Tender Is The Night massasjebaren? Har lest at den skal lukte akkurat som den, bare litt mer vanilje. Er så spent, håper jeg ikke blir skuffa! Lukta på TITN massasjebaren er fantastisk syns jeg, og perfekt for meg. <3 Ylang ylang er jeg også veldig glad i, jasmin også. Håper det blir en match made in heaven. ;) Blir min første nakne dusjsåpe. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

@Kaja Det bør du definitivt gjøre! :D Jeg tror ikke du vil angre! 

Edit: Noen som forresten har prøvd såpekortene? Har ikke helt skjønt greia, men ser de er veldig billige - får man mange gangers bruk av de? 

Edited by Michelle

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Jeg er helt forelsket i Handy Gurugu! Sliter du med tørre hender som sprekker i vinterkulda og pga for mye håndsprit og håndvask, løp og kjøp!! Jeg er helt amazed over hvor fuktighetsgivende den er. Når jeg kom hjem fra jobb i dag var hendene mine veldig såre og tørre, huden hadde sprukket litt på knokene også. Skrubbet hendene med Salted Coconut og smurte de inn med Handy Gurugu, og vips, myke og gode hender. :) Litt såre enda da, det svei litt med en gang jeg tok på kremen, men nå går det fint. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Den må jeg prøve! Har knusktørre hender, spesielt på vinteren. Er storforbruker av håndkrem. Må bestille den også når jeg skal ha ny Big. Jeg ELSKER Big!:in-love: Bruker den ikke så ofte, kanskje en gang i uka, for den er ikke særlig drøy, men Gud hvor jeg elsker den. Håret blir så rent og luftig, jeg elsker å skrubbe hodebunnen med havsaltet og så lukter den så godt! I kombinasjon med hydrating balsam fra Pureology er den helt fantastisk! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

@Wasabi Det må du! Den er virkelig å anbefale. Den trekker også ganske bra inn, jeg har slitt med at de aller fleste produkter fra Lush nekter å trekke inn i huden, men denne håndkremen gjør det. Blir selvfølgelig litt oljete på håndflaten, men det er bare å tørke av med tørkepapir eller noe. Det eneste negative er at den lukter ganske sterkt, men jeg tror jeg kan venne meg til lukten. Er ikke den verste lukta jeg har kjent, men langt ifra den beste. :P 

Big har jeg ikke prøvd enda, men kanskje jeg må gjøre det. Har dårlig erfaring med sjampoene til Lush. Hadde den for krøllet hår som lukter kokos, men den hadde en forferdelig rar konsistens og var vanskelig å få til å skumme i håret, i tillegg var det vanskelig å skylle ut kokosflakene. Lurte en stund på å gi den en omgang med stavmikseren, men den gikk i søpla før jeg gjorde det. :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Høres bra ut! Vil ha, vil ha! Men skal være flink og bruke opp de jeg har først. Mye hos Lush lukter veldig sterkt og rart, ja, men mye lukter godt også. Den hårkuren jeg aldri husker navnet på lukter nesten litt jul syns jeg. Nellik og noe andre greier. Merkelig lukt. Er ikke veldig begeistret for lukten, men kuren er bra da. 

Ja, det må du! Du kommer til å elske den! :in-love: Men pass på å bruk en fuktgivende balsam eller kur etterpå. Big er veldig rensende og håret kan føles litt tørt etterpå. Men med Pureology hydrate blir håret kjempefint etterpå og jeg har en tørr hårtype. 

Haha, stavmikser faktisk. :D Ser det for meg! Hørtes like greit ut å kaste den. Kjedelig når shampoen ikke skummer ordentlig og i tillegg er vanskelig å skylle ut. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Eline
2 timer siden, DivaG said:

Kan man levere de sorte boksene til lush og få ansiktsmaske i Norge? 

Jepp, jeg gjorde det sist i våres :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

Jeg har hatt mange favoritter fra LUSH, selv om jeg ikke tåler å gå innom i fysisk butikk, og en del av duftene kan være uutholdelige på egenhånd, også. Av parfymene liker jeg flere, 1000 Kisses og Dear John har jeg fullstørrelse av, og Sun og Lust i hhv. mini og fast form. Til dusjen pleide jeg å elske en skrubb/kroppssmør i fast form med kull, som luktet solbær. Den har de tatt ut av sortimentet, men Buffy er egentlig like god, den bare lukter helt annerledes. Som rent kroppssmør er King of Skin nøytral nok i duft, og gjør omtrent det samme som RÅ Skincare sin, fukter og pleier godt uten å være superklissete. Av såpebarene faller jeg igjen og igjen for fristelsen til å kjøpe Sultana of Soap, det er bare synd at den har hele rosiner (:eyeroll:) som faller av i takt med at såpa blir mindre. Balansert duft som, jo, fyller hele badet, men det er greit. Den lukter frankincense, men litt melkete. Lemony Flutter er perfekt til vedlikehold av neglebånd, men er litt intens på sitrusskalaen. Toothy tabs har jeg alltid liggende nederst i toalettmappa, fordi jeg 9/10 ganger glemmer eller ikke orker å ta med tannkremtube på reise. Anbefaler ikke å bruke disse til daglig, siden de har ingredienser som ikke nødvendigvis er veldig heldige for tannemaljen, men definitivt bedre enn å ikke pusse på tre døgn.

Tørrsjampoen er crap, og ansiktspleien for sterk, Celestial moisturiser er en fantastisk konjunksjon av vanilje og mandel, men gir meg utslett. T'eo deodorant både skrapet opp huden og sved. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider