Sign in to follow this  
Magpie

Bumble&Bumble

Recommended Posts

BD
On 25.3.2015 at 13.49, Line said:

Min frisør mener at B&B er gode på stylingprodukter, men ikke verdt prisen på sjampo og balsam og andre pleieprodukter. 

Jeg har Hairdresser Invisible Oil Primer og den er jeg så fornøyd med. Gjør at håret blir litt mykere og ser bedre ut enn uten. Jeg har også hårpudderet; Prét-a-powder som jeg ikke har brukt så mye, for jeg bruker ikke slike produkter så ofte. Den funker visstnok også som tørrsjampo. Dryspun kjøpte jeg i USA nå og den brukte frisøren min forrige gang jeg var der. Liker den godt. Prep Spray har jeg nesten ikke brukt, overflødig produkt for meg. Defrizz er bra om du har småhår du vil temme eller om du vil ha litt mer glans i håret. 

Styling Creme hadde jeg lyst til å kjøpe i USA, men lot det være siden jeg hadde kjøpt så mye allerede. Kommer sikkert ikke til å savne den. 

Nå i april skal B&B lansere Surf Infusion som er en blanding av saltvannsspray og oljer. Den har jeg lyst til å prøve. Perfekt!

Har du tilfeldigvis prøvd Oribe texturizing spray, og kan si noe om hvordan den er i forhold til Dryspun? Er nettopp ferdig med en flaske Oribe, og er nysgjerrig på å teste litt alternativer. Dryspun skal visstnok være litt lik! :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line
2 timer siden, BD said:

Har du tilfeldigvis prøvd Oribe texturizing spray, og kan si noe om hvordan den er i forhold til Dryspun? Er nettopp ferdig med en flaske Oribe, og er nysgjerrig på å teste litt alternativer. Dryspun skal visstnok være litt lik! :)

Har dessverre ikke brukt noe fra Oribe, så kan ikke sammenligne. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
BD
19 timer siden, Line said:

Har dessverre ikke brukt noe fra Oribe, så kan ikke sammenligne. 

Den er god! Fant den i reisestørrelse til en ok pris, så da tester jeg den uansett :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Må bare innom her for å anbefale noen produkter som virkelig fungerer bra på mitt tynne, krøllete og slitte hår! 

Det første produktet er dette. Sprayer det i håret etter å ha tørket det med håndkle og det gjør håret så lett å gre og gir mye glans til håret. I tillegg ser det mye sunnere ut og jeg merker faktisk at det beskytter mot rettetanga og føning! Tynger ikke håret, her en dag brukte jeg relativt mye og håret ble ikke fett eller tungt i det hele tatt. Et stort pluss at den lukter godt! 

Så er det dette produktet som jeg virkelig elsker, håret mitt har seriøst aldri sett bedre ut. De slitte tuppene blir direkte kamuflert og håret ser så sunt og fint ut! Lukten er mild og helt ok. Krøllene mine blir fulle i liv og når jeg bruker disse to produktene sammen blir håret mitt lett å stelle. Har ikke hatt en dårlig hårdag siden jeg begynte å bruke disse. Er seriøst helt mindblowing, aldri fått så gode resultater av noen hårprodukter før. Så fornøyd med håret mitt nå!! 

Eneste negative er den stive prisen, men det er faktisk verdt det. Er fristet til å prøve en sjampo og balsam fra samme merke egentlig. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line

Primeren hat jeg brukt i nesten to år og jeg er også veldig fornøyd. Jeg var usikker på om jeg skulle kjøpe den, siden jeg ofte synes at slike produkter ikke utgjør noen forskjell. Stor forskjell med denne!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

@Line Mhm, forskjellen er virkelig merkbar! :D

I kveld har jeg ryddet i Alex'ene mine og fant prøve på Thickening sjampoen og balsamen til Bumble & Bumble, men håret mitt likte ikke dem så godt gitt. Jeg ser ut som en svart sau.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Jeg ble glad nå, for jeg var sikker på at bumble&bumble testet på dyr, men det gjør de ikke (lenger?)! :happy-dancing:Så egentlig etter noe annet i Dyretestet-appen og så at B&B var på grønn liste. Sjekka PETA også bare for å ha sjekka begge og jaggu! :happy-dancing: Så da skal Bumble testes etterhvert! 

IMG_8591.PNG

IMG_8590.PNG

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider