MariaK

Vis oss bilder av håret ditt!

Recommended Posts

MariaK

... Enten du har vært til frisøren, farget, stylet det eller bare sånn som du bruker å ha det til vanlig. Hårfrisyrer er gøy! 

Jeg var til frisøren idag og klipte meg kort! Kort for meg hvertfall :P Fikk frisket opp ombren også, kjempefornøyd med hvordan den er nå. 
IMG_0039.thumb.JPG.8c3144b87adadaa47aaae
Herregud sorry for svært bilde :P Og sliten sminke. Jaja, nå vil jeg se deres hår :D  

IMG_0039.thumb.JPG.8c3144b87adadaa47aaae

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Tuuusen takk :D Er kjempefornøyd selv, selv om hestehalen min er litt i korteste laget :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anja

​Jeg har litt lyst til å klippe håret mitt litt kortere, men vet ikke om jeg tørr :P Får se hva jeg vil når jeg skal klippe meg i mai, hadde jo vært godt med en forrandring å :) Synes lengden på håret til Nicole Guerriero er så fin på det bildet her!

' alt='' class='ipsImage' >

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Do it, @Anja! Hår vokser jo ut igjen :) Jeg synes også den lengden er veldig fin, og  tenk så godt det blir i sommer! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anja

Do it, @Anja! Hår vokser jo ut igjen :) Jeg synes også den lengden er veldig fin, og  tenk så godt det blir i sommer! 

Det tenker jeg å :P Men det blir jo en stor forskjell da, nå går jo håret mitt ned til rumpa! Hadde vært digg med kortere hår til sommeren og å fått litt mer volum i det, for nå er der ganske flatt :P Får se hva jeg gjør i mai :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Det tenker jeg å :P Men det blir jo en stor forskjell da, nå går jo håret mitt ned til rumpa! Hadde vært digg med kortere hår til sommeren og å fått litt mer volum i det, for nå er der ganske flatt :P Får se hva jeg gjør i mai :D 

​Du kan jo gjøre det gradvis :) Ta litt og litt også stopper du der du synes det er kort nok! Så slipper du å ta hele den store forandringen på en gang :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anja

​Du kan jo gjøre det gradvis :) Ta litt og litt også stopper du der du synes det er kort nok! Så slipper du å ta hele den store forandringen på en gang :P 

Jeg får se, synes det er så kjedelig å dra til frisøren, er der to ganger i året liksom :P Og uansett så vokser det jo ut igjen i en voldsom

fart :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Jeg får se, synes det er så kjedelig å dra til frisøren, er der to ganger i året liksom :P Og uansett så vokser det jo ut igjen i en voldsom

fart :P 

​Haha ja, det har en tendens til å vokse fort :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Mitt vokser ikke fort... Klipte det litt kortere enn Maria gjorde nå for et halvt år siden, og synes det tar så lang tid før det blir sånn som jeg vil ha det igjen :( Savner det superlange, fine håret mitt!

Nå ser det stort sett sånn ut hver dag, men jeg har planer om å farge det mørkere veldig snart og stusse det litt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Hvis du klipte det kortere enn mitt har det jo vokst ganske mye på et halvt år! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Hvis du klipte det kortere enn mitt har det jo vokst ganske mye på et halvt år! 

​Jaa, det har jo egentlig det. Bare føles ikke sånn :P Vil ha langt hår nååå

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Rei

Ny lugg :D

Den er ment til å ligge slik, men den var litt sliten etter en lang dag. Jeg har mye fall i håret, så det er et mareritt å rette den og få den til å ligge rett, men det blir vel bedre med litt øvelse :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Andrea

Så fine dere er på håret, alle sammen! Jeg må stusse mitt snart, og vurderer å farge noen lyse striper nå som sommeren kommer snart :) Har gjort det før med hell, men er så redd for å ødelegge den naturlige fargen min. Får gå litt i tenkeboksen!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
camelam

FB_IMG_1428330016480.thumb.jpg.42b89855d

Var platina... men har gått over til noe litt mer naturlig :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ragnhildhystad

Klipte håret mitt 11. november i fjor.. sørger enda :P Håret er jo sunnere nå, og vokser ganske fort... men jeg sparer for harde livet! Kjenner jeg får helt vondt i magen når jeg ser hvor langt det var.. men er jo mye lettere å håndtere nå! 

IMG_4874.thumb.JPG.745d4d448ae6b8f6fe795

(håret var litt vått her på bildet til venstre)

IMG_4837.thumb.JPG.afdefc83b7e1ca15f54ce

Her på halloween prøvde jeg å krølle håret, de holdt i 5 min... Umulig, selv med masse produkter!

Håret mitt er btw helt rett... de bildene jeg har fall i håret på er ved fletting, eller krølling(noe jeg helt tydelig ikke får til) :P 

IMG_6321.thumb.JPG.6dc7ea715c92aeb75e72b

Edited by ragnhildhystad

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Norast

Herregud så tykt og fint hår du har, @ragnhildhystad :D :in-love:

​Enig!!

Jeg HAR så lyst til å klippe meg kort, men alle gangene jeg har gjort det har jeg angret etterpå :P Jeg er så lei av at håret alltid er i veien og at det floker seg konstant i skjerfsesongen, men samtidig elsker jeg alt man kan gjøre med langt hår. En kortere frisyre er definitivt det som passer best til hårtypen min som er typisk skandinavisk med store mengder tynne hårstrå, og hver gang håret mitt når en viss lengde lengter jeg etter en kortere, søtere frisyre. Men så vet jeg også at hvis jeg klipper meg kommer det til å verke inni meg hver gang jeg ser et bilde av langt, flott hår. Jeg bestemmer meg og ombestemmer meg annenhver dag, omtrent :P 

Frisyrer jeg sikler etter:

Hvordan håret mitt er nå (ustylet, nyvasket og ubørstet, vel å merke :P):

Ææææh, skal/skal ikke?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider