MariaK

Vis oss bilder av håret ditt!

Recommended Posts

Marita
5 timer siden, Nora said:

Det ble veldig fint, @Marita! Er du fornøyd? 

Utrolig fornøyd :) Godt å ikke ha 100 farger i håret mer! Også var jo Carmen bare superhyggelig :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

IMG_2234.PNG.f0c0a802d37f39a85a7d7ac0c6271a1d.PNG

Jeg har farget håret mitt "midlertidig" rosa. Siden håret mitt er så langt, så sover jeg ofte med fletter, og da blir det ganske krøllete når jeg tar ut flettene. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

CD9573CA-B2E7-45DD-8354-794B5E64350B.jpeg.b8ab5c94cc5a6c982f12cf1408bbc1d1.jpeg

Nytt hår til nytt år! Jeg har en magisk grense på hvor langt håret kan bli før det bare blir tungt og fett og flatt, og den grensen hadde vi plutselig nådd i desember. Lugg har jeg hatt lyst å prøve igjen siden jeg klipte det i februar, men uten å få brukt den siden gravid-hetetoktene kom i veien. Dette er første vinteren på tre år at jeg ikke drømmer om at det skal bli sosialt akseptert å gå i bikini :P Tror luggen ble akkurat i lengste laget, for den la seg fint da hun klippet den, men ikke siden. Skal prøve å føne tørt neste gang. Uansett kjekt med ny sveis, og lugg er eneste trikset jeg har funnet som funker på øyenbrynene mine! Å rett og slett gjemme dem litt! :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Er ikke ofte jeg går fra frisøren smilende. Så fornøyd med den nye frisøren min, jeg blir å gå til henne flere ganger! Tina Michell på Liden i Molde. :D Fargen er så kald og flott, og jeg har fått klipt litt av det slitte også. Nå må jeg bare bli flinkere til å klippe håret slik at jeg en vakker dag kan få litt lengde på det. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
23 timer siden, Wasabi said:

Ååååååh, så fiiiiint, @Michelle! :in-love: Kjempefin både farge og frisyre! 

17 timer siden, Maiken said:

Utrolig fin farge, altså 😍

Tusen takk! :) Frisyren skal bli bedre, jeg må bare få lengde på håret først - og faktisk begynne å ta vare på det! Er SÅ mye vanskeligere å ta vare på håret når det er blondt kontra mørk... Men skal nok fikse det. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

I did it! 🐵 Tok rundt 20 cm.

Usminka og sliten, men skitt au.

Snapchat-2042875692.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

Tusen takk 😘 Fargen ble jeg født med, så ekstra takk for den.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krystall

Jeg har hatt ventesveis i snart et års tid, nå, etter at jeg ved et uhell våknet opp med dreadlocks som tilslutt måtte klippes av. Med litt styling så er det ok, men stort sett ser det sånn her ut. Det plager meg mye mindre enn det burde. Det vokser jo ut igjen, sant? Jeg er god på å vente.

1904408194_Bildefra08_08.2018kl_12_252.jpg.a3caa069f38d723c573cc5e76ce975f1.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider