Nora

Små sminkenyheter

Recommended Posts

Nora

Dette er en en tråd for sminkenyheter som ikke er store nok til å få sin egen tråd egen tråd :)

Inglot sin sminkesvamp skal komme i nye farger. Se så fine og sommerlige! :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Ååå, jeg vil ha en gul inglotsvamp! Lurte på om jeg kanskje skulle kjøpe ny Beauty Blender i hvit, men gult er jo så freeesht :chick: (ja, jeg er i skikkelig påskemodus)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Lolita 1 er på vei til meg :) kanskje det betyr at enda flere farger er på vei? Jeg har bare funnet to jeg måtte ha så langt, Lolita og Bauhau5 :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Lolita 1 er på vei til meg :) kanskje det betyr at enda flere farger er på vei? Jeg har bare funnet to jeg måtte ha så langt, Lolita og Bauhau5 :) 

​De hadde en stund en produksjonsfeil på Lolita, så fargen varierte veldig fra orginalen (skal være fikset nå). Kan jo hende at Lolita 2 er mer lik i farge som produksjonsfeilen...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Så freshe svamper! :D Hvordan er de å bruke, og hvor store er det? I forhold til RT-svampen for jeg har ikke BB. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Så freshe svamper! :D Hvordan er de å bruke, og hvor store er det? I forhold til RT-svampen for jeg har ikke BB. 

​Den er litt større og en del hardere ;) Jeg har også RT-svampen, men velger alltid Inglot sin.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

​Den er litt større og en del hardere ;)

​Større går bra, men jeg syns RT-svampen er litt hard fra før jeg så da står jeg over :P Med mindre jeg kjøper en bare på grunn av fargen... Den limegrønne var så fresh :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

​Større går bra, men jeg syns RT-svampen er litt hard fra før jeg så da står jeg over :P Med mindre jeg kjøper en bare på grunn av fargen... Den limegrønne var så fresh :D 

​RT-svampen hard?!? Min er jo så myk at den minner meg mer om sånn slim man lekte med da jeg var liten enn en svamp :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

​RT-svampen hard?!? Min er jo så myk at den minner meg mer om sånn slim man lekte med da jeg var liten enn en svamp :P

​Haha, min er ikke myk??? :shock: Kanskje det er noe galt med den? :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Du "fyller" den skikkelig med vann og klemmer ut før hver bruk, Maria? :P Mine fra RT har vært supermyke.

Haha, ja selvfølgelig :P Produksjonsfeil kanskje for min er ikke akkurat så veldig myk, derfor jeg aldri bruker den :P ​

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arlandria

Haha, ja selvfølgelig :P Produksjonsfeil kanskje for min er ikke akkurat så veldig myk, derfor jeg aldri bruker den :P ​

​Hehe, måtte bare sjekke... Men det hadde overrasket meg om du ikke gjorde det!

Da er det nok noe bøll med den, tipper jeg. Jeg har merket at de kan variere litt ift hvor myke de er (den forrige var mykere f.eks.), men ikke så veldig. Kjipe penger å ha brukt på å få feilvare!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

​Hehe, måtte bare sjekke... Men det hadde overrasket meg om du ikke gjorde det!

Da er det nok noe bøll med den, tipper jeg. Jeg har merket at de kan variere litt ift hvor myke de er (den forrige var mykere f.eks.), men ikke så veldig. Kjipe penger å ha brukt på å få feilvare!

​Ja, heldigvis er den ikke så dyr :) Kanskje jeg skal prøve Inglot sin da! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Det må jo være en produksjonsfeil da :( Jeg har en video på instagrammen min (ne.beauty) med Inglot svampen, kanskje den gir deg et slags inntrykk...  Videoen er ganske langt tilbake... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Det må jo være en produksjonsfeil da :( Jeg har en video på instagrammen min (ne.beauty) med Inglot svampen, kanskje den gir deg et slags inntrykk...  Videoen er ganske langt tilbake... 

​Skal se om jeg finner den :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anja

Haha, jeg fikk skikkelig påskestemning av de svampene, fargene var skikkelig fine :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Min er ikke som på videoen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Hvordan er din? 

Kjempe hard på midten og geleaktig på toppen. Har brukt den en gang, fordi den funker ikke i det hele tatt.. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Kjempe hard på midten og geleaktig på toppen. Har brukt den en gang, fordi den funker ikke i det hele tatt.. 

Så rart. Du kan jo bare ta den tilbake og få ny, for det er jo ikke sånn de skal være... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Så rart. Du kan jo bare ta den tilbake og få ny, for det er jo ikke sånn de skal være... 

Jeg har trodd den skal være sånn, men ja.. Jeg skal absolutt klage på den :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider