Nora

Små sminkenyheter

Recommended Posts

Michelle

Ikke første gang Too Faced hermer etter andre iallefall. :P Hva med å finne på noe nytt og mer originalt fremfor å relansere samme produkter med nytt design..... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
18 timer siden, tapermari said:

Litt morsomt at TF hermer når de ga Tarte shade for unicorn-kolleksjonen :giggle:

Nå husker ikke jeg eksakt hva det dramaet handlet opp, men er ikke det litt ironisk at Too Faced nå kommer med en enhjørning kolleksjon? :P Føler de er sånn 1-2 år for sene når det kommer til den trenden.... I mine øyne taper merket ansikt, for jeg forstår ikke helt hvilken aldersgruppe de appellerer til! Med kommende kolleksjon virker det som om de vil treffe de som nettopp har kommet i tenårene eller de som er yngre, mens med resten (sex proof mascara, glow job ansiktsmaske osv) så vil de treffe unge voksne og voksne.. Meh. :P 

Frøken Lilla likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
58 minutter siden, Michelle said:

Nå husker ikke jeg eksakt hva det dramaet handlet opp, men er ikke det litt ironisk at Too Faced nå kommer med en enhjørning kolleksjon? :P Føler de er sånn 1-2 år for sene når det kommer til den trenden.... I mine øyne taper merket ansikt, for jeg forstår ikke helt hvilken aldersgruppe de appellerer til! Med kommende kolleksjon virker det som om de vil treffe de som nettopp har kommet i tenårene eller de som er yngre, mens med resten (sex proof mascara, glow job ansiktsmaske osv) så vil de treffe unge voksne og voksne.. Meh. :P 

Ikke egentlig, fordi TooFaced kritiserte Tarte for å herme etter dem da de lagde enhjørning-kolleksjon (TooFaced hadde en for noen år siden før Tarte lanserte sin). Så de er ikke for sent, men fortsetter bare å melke den gamle kua (men kunne godt ha funnet på noe nytt nå ja).

Michelle and Frøken Lilla like this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider