Sign in to follow this  
Hege

Babor og Dr. Babor

Recommended Posts

Azur
51 minutter siden, LinnH said:

den åpnet også øynene mine for hva fukt kan gjøre med huden<3 

Samme her. Det var skikkelig a-ha-opplevelse. Men etter at jeg ble flinkere til å fokusere på det gjennom hele året får jeg naturlig nok ikke den sammme wow-effekten av kalenderen. Sist advent sparte jeg en del ampuller til bruk senere da det føltes litt for råflott å pøse på når jeg egentlig ikke trengte det daglig. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Denne tråden får meg til å vurdere Baborkalenderen noe innmari. Har dere vært fornøyde med den de siste årene?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur
12 minutter siden, Tone said:

Denne tråden får meg til å vurdere Baborkalenderen noe innmari. Har dere vært fornøyde med den de siste årene?

Kalenderen har samme innhold hvert år. En engangsampull hver dag for å bygge opp huden til å se finfin ut i jula og litt til. Jeg har hatt den fast i flere år nå. Men for de som ønsker noe nytt hver dag og bruker kalendere til å bli kjent med mange ulike ting et merke har å tilby, så er muligens denne kjedelig. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

Jeg er i tenkeboksen om jeg skal ha Babor-kalenderen i år, har hatt den de siste tre årene. Mulig hvis det kommer et veldig godt tilbud rett før 1.des, (black friday kanskje?). Jeg har ihvertfall vært kjempefornøyd med den, og liker at det er ting som blir brukt opp og den er så bra for huden min! Men har en 7-pakning med ampuller i skuffa så kunne jo bare brukt de.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Greit å vite. Noen prøver hvert år å skrive verdien på ampullene separat som «førpris» og kalle veiledende pris på kalenderen for tilbud. Veiledende pris er i år 795, tror jeg, men mange har valgt å beholde fjorårets pris på 695kr. Jeg har aldri kjøpt den til veiledende, den er som regel mulig å finne på kampanjer. Jeg kjøpte da Beths hadde 20% på hele butikken forrige helg. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
cn89

Måtte kjøpe Dr.Babor Ultimate Repair Gel Cream etter å ha lest denne tråden. 😊

Kun brukt den i 1 mnd. Veldig fornøyd hittil! Roer ned huden etter bruk av ea pro sine peeling pads. Har mange røde aknearr som jeg håper denne kan hjelpe litt på. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider