Guest

Rituals

Recommended Posts

Guest

Er litt nysgjerrig på dette merket. Ser produktene er prisvennlige og de virker så luksuriøse selv om de ikke er altfor dyre! Noen som har favoritter fra dette merket eller testet ut noe? :) Tenker spesielt på dusjsåpene og dusjoljene. Også body lotionene er jeg nysgjerrig på ettersom jeg er på jakt etter en ny! 

Edited by Rebel

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Jeg har også vært nysgjerrig på dette en stund nå, men jeg har vært litt tilbakeholden fordi jeg har vært så usikker på luktene. Noen som vil opplyse meg om hva som lukter hva?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg bestilte litt forskjellig i går kveld (lagt ut screenshot i hva har du bestilt fra Kicks tråden) men har så langt bare luktet på T'ai Chai Shower Foam. Det skal lukte hvit lotus og grønn te, noe jeg syns passer fint med tanke på at lukten er så frisk og myk som den er. Syns jeg lukter litt mandel i den også egentlig, den virker litt tung samtidig som den er lett, om det gir mening. Lukter iallefall kjempegodt, selv er jeg glad i søte, i følge mange kvalmende dufter (kokos og vanilje for eksempel) og liker egentlig ikke disse friske og rene duftene, men denne var et godt unntak. Luksuriøs lukt. ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Jeg bestilte litt forskjellig i går kveld (lagt ut screenshot i hva har du bestilt fra Kicks tråden) men har så langt bare luktet på T'ai Chai Shower Foam. Det skal lukte hvit lotus og grønn te, noe jeg syns passer fint med tanke på at lukten er så frisk og myk som den er. Syns jeg lukter litt mandel i den også egentlig, den virker litt tung samtidig som den er lett, om det gir mening. Lukter iallefall kjempegodt, selv er jeg glad i søte, i følge mange kvalmende dufter (kokos og vanilje for eksempel) og liker egentlig ikke disse friske og rene duftene, men denne var et godt unntak. Luksuriøs lukt. ;) 

​Høres fristende ut! Jeg liker også vanilje og kokos, men er ''allergisk'' mot søte blomster- og godteridufter. :P Forstå det den som kan. :giggle: T'ai Chai er herved skrevet opp på ønskelisten.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line

Jeg har brukt dusjskummet i Yogi Flow og Happy Buddha og håndsåper fra Rituals. Liker begge produktene veldig godt og kommer til å kjøpe begge deler på nytt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

​Høres fristende ut! Jeg liker også vanilje og kokos, men er ''allergisk'' mot søte blomster- og godteridufter. :P Forstå det den som kan. :giggle: T'ai Chai er herved skrevet opp på ønskelisten.

​Jeg takler ikke lukten av blomster, for eksempel så syns jeg roser lukter godt men i parfyme og velværeprodukter vil jeg ikke kjenne lukten av rose engang. :P Tror T'ai Chai kunne vært noe for deg, den lukter mild lotus står det men jeg har aldri luktet på lotus, så vet ikke om det stemmer. Den lukter iallefall ikke "floral" syns jeg. :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Aurora

Jeg har Fortune dusjoljen, fikk den i julegave. Liker den! Synes den lukter godt, men bruker oftere mandeloljen fra L'Occitane. Sånn effektmessig har jeg ikke merket noe forskjell mellom de to, det er lukten som skiller dem. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
PewPew

Jeg har også vært nysgjerrig på dette en stund nå, men jeg har vært litt tilbakeholden fordi jeg har vært så usikker på luktene. Noen som vil opplyse meg om hva som lukter hva?

​Jeg tror det beste er å lukte på testere selv hvis du har muligheten, for lukt oppfattes veldig forskjellig. Jeg er veldig luktsensitiv, og noen søte lukter feks oppfatter jeg som veldig kvalmende mens moren min ikke merker noe av det.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Eg har likt alt eg har prøvd frå Rituals. Spesielt dusjskummene er morsomme og gode. No prøver eg dusjoljen (Fortune bla bla) og den er veldig behageleg. Hugsar at eg også likte veldig godt Honey Touch-kremen som eg hadde ein 75ml tube av, men den kjem dessverre kun i krukke i fullstørrelse (og eg er verdas dårlegaste til å påføre bodylotion og har sikkert 4 liter eg må bruke opp først), så den blir dessverre ikkje prioritert. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Ritualsbutikken i Bogstadveien er helt fantastisk om man plutselig befinner seg i nærheten :) Fikk kjempebra service der til tross for at jeg bare handlet for en femtilapp. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Så artig å høre at så mange er fornøyde med produktene de har brukt fra Rituals! Håper pakken min kommer på lørdag! Krysser fingrene for det, den ble sendt i dag tidlig så sjansen er stor. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Jeg har prøvd dusjskummene i Zensation og Yogi Flow, liker dem veldig godt! Yogi Flow lukter kanskje litt mer rose enn jeg liker (takler ikke roselukt), men den funket fint likevel, og det kan godt tenkes at jeg kjøper den på nytt. Har romduften i Under A Fig Tree stående i stua nå, og den lukter godt, men jeg syns kanskje den lukter litt for surt? Kommer til å kjøpe den i Sweet Sunrise når den er tom, luktet på den på Gardermoen og den var utrolig god!

De har veldig mye spennende i nettbutikken :) Gratis frakt på bestillinger over 225 kr, og levering i løpet av 3-5 dager. Vet ikke hvordan det er med fortolling og mva, da, men var det ikke @Lucce som hadde bestilt derfra? Vet du? :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg har prøvd dusjskummene i Zensation og Yogi Flow, liker dem veldig godt! Yogi Flow lukter kanskje litt mer rose enn jeg liker (takler ikke roselukt), men den funket fint likevel, og det kan godt tenkes at jeg kjøper den på nytt. Har romduften i Under A Fig Tree stående i stua nå, og den lukter godt, men jeg syns kanskje den lukter litt for surt? Kommer til å kjøpe den i Sweet Sunrise når den er tom, luktet på den på Gardermoen og den var utrolig god!

De har veldig mye spennende i nettbutikken :) Gratis frakt på bestillinger over 225 kr, og levering i løpet av 3-5 dager. Vet ikke hvordan det er med fortolling og mva, da, men var det ikke @Lucce som hadde bestilt derfra? Vet du? :) 

​Om det er gratis frakt slipper man vell unna fortolling og mva? :) Med tanke på at grensen er 350,- inkludert frakt. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

​Om det er gratis frakt slipper man vell unna fortolling og mva? :) Med tanke på at grensen er 350,- inkludert frakt. 

Joda, jeg tenkte bare på om det var mulig å legge inn større bestillinger uten å måtte tenke på fortolling og mva ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce

​Jeg vet ikke enda faktisk. Har ikke fått pakken enda :) Så er spent på det samme selv. Skal holde deg oppdatert :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Det lurer jeg også på! Mange bra tilbud i nettbutikken, men de sender vel fra.. et eller annet sted utenfor Norge. Så spent på å høre om det blir tollavgifter

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Nå har jeg fått sakene mine (Kicks imponerer meg alltid, får pakkene så utrolig kjapt!). :D Lao Tze Cooling Foot Balm lukter skikkelig mint, denne gleder jeg meg til å prøve. Håper den trekker fort inn og ikke blir liggende som en hinne utenpå beina slik som alle de andre fotkremene jeg har prøvd! Qi Gong Anti-Perspirant Deodorant lukter mildt, friskt og godt. Sakura Scrub Sugar Srub og Tao Mei Dao (er det ikke slik de sier "ta meg da" i sogn? :blush:) lukter også veldig godt, frisk duft på både skrubben og kroppskremen, greier ikke helt forklare hva de lukter. Lukter ikke søtt, men mer sånn behagelig og lett. Spark of Hammam body lotionen luktet ikke så veldig godt, syns lukten var litt stram. T'ai Chai dusjskummet lukter nydelig og Zensation dusjskummet syns jeg luktet svette. :P Ekkel lukt, men kan hende den blir bedre i dusjen. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Nødkjøpte shampo og balsam i reisestørrelse på Gardermoen i Rituals, og det fungerte bra for meg. Samurai Cool Hair Shampoo er visst egentlig herreshampo, men det fungerte, det. Shikakai Secret balsamen luktet sååå godt! Så nå har jeg blitt nysgjerrig på Rituals jeg også.

Har noen prøvd body lotions fra Rituals? Jeg er på evig jakt etter den perfekte body lotion som tar knekken på vintereksem, samtidig som den trekker inn i huden raskt, er lett og behagelig, lukter godt, men ikke for sterkt, og som har en praktisk innpakning. Og gjerne ikke koster en formue.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Nødkjøpte shampo og balsam i reisestørrelse på Gardermoen i Rituals, og det fungerte bra for meg. Samurai Cool Hair Shampoo er visst egentlig herreshampo, men det fungerte, det. Shikakai Secret balsamen luktet sååå godt! Så nå har jeg blitt nysgjerrig på Rituals jeg også.

Har noen prøvd body lotions fra Rituals? Jeg er på evig jakt etter den perfekte body lotion som tar knekken på vintereksem, samtidig som den trekker inn i huden raskt, er lett og behagelig, lukter godt, men ikke for sterkt, og som har en praktisk innpakning. Og gjerne ikke koster en formue.

Den blå, tror den heter Hamman/Hammam har jeg i skapet men har ikke brukt den på grunn av lukten. Syns ikke den lukter godt i det hele tatt, lukter ganske sterkt. Tao Mei Dao er derimot fantastisk! Den trekker raskt inn, den er litt tykk i konsistensen men samtidig er den lett, på en måte. Jeg bruker den hver kveld. Lukten er god, selv syns jeg den er relativt mild, lukter veldig friskt og godt. Denne kommer i krukke, selv syns jeg det er mest praktisk (tube er travelt og pumpe er noen ganger vrient syns jeg). :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Den body lotionen som jeg legger ut bilde av prøven jeg hadde i bruke opp-dagboka i morgen er god! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Eg har prøvd Honey Touch-kremen og den likte eg godt. Fungerte bra på mine knusktørre leggar. Om den hjelper på vintereksem kan eg ikkje uttale meg om. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest

Jeg har i det siste fått litt rare prikker på brystkassen, det som er så rart er at det er bare der disse prikkene er. De er røde, ligner på nupper men man kjenner de ikke - ser ut som rødrosa flekker, bare. Er ikke så store og jeg klør ikke. Har også fått litt mer nupper på skuldrene og skulderbladene, lurer på om det kan være på grunn av enten dusjskummet eller kroppskremen fra Rituals... :( Jeg har ikke lyst til å slutte å bruke noen av delene, men skal bruke en annen dusjsåpe nå i et par dager og se om det kan være den som er synderen, og om prikkene ikke forsvinner da får jeg droppe kroppskremen en stund. Jeg liker den så godt, håper det ikke er den! :frown-big:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider