Guest

Rituals

Recommended Posts

Lucce
12 timer siden, Lollapololoo said:

Er bodylotionen spesielt bra å bruke, mtp parfymen som sikkert er brukt i kremen? Elsker lukta:)

Reagerer du vanligvis på parfymerte produkter? Jeg gjør ikke det,  og liker dem veldig godt, men det er ikke det første jeg ville anbefalt til min søster som sliter med allergi.  Til referanse syns jeg f.eks laura mercier sine produkter lukter altfor mye.  Rituals sine funker for meg,  men de lukter for mye til å mikse med parfyme (syns jeg) :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg liker ikke lotioner og kremer fra Rituals fordi jeg liker å bruke parfyme, og som @Lucce sier, blir det for mye med begge deler. Ellers har jeg ikke reagert på produktene, og jeg har både tendenser til eksem og veldig sensitiv nese.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lollapololoo
4 timer siden, Lucce skrev:

Reagerer du vanligvis på parfymerte produkter? Jeg gjør ikke det,  og liker dem veldig godt, men det er ikke det første jeg ville anbefalt til min søster som sliter med allergi.  Til referanse syns jeg f.eks laura mercier sine produkter lukter altfor mye.  Rituals sine funker for meg,  men de lukter for mye til å mikse med parfyme (syns jeg) :)

Nei jeg reagerer ikke på sånt, ikke allergi. Synes den lukter vanvittig godt, kunne gjerne brukt den kremen resten av livet :) 

bare lurer på om det er "fali" ;P siden parfymert ?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
5 timer siden, Lollapololoo said:

Nei jeg reagerer ikke på sånt, ikke allergi. Synes den lukter vanvittig godt, kunne gjerne brukt den kremen resten av livet :) 

bare lurer på om det er "fali" ;P siden parfymert ?

Ser ingen grunn til at det skal være farligere enn parfymerte vaskemiddel, såper, skyllemiddel, eller andre fuktighetskremer med mindre man er sensitiv til parfyme.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Rituals er et europeisk merke, og produsert etter gjeldende sikkerhetsregler mtp. tillatte ingredienser. Om man er sensitiv, er det uansett ingen garanti for at man ikke reagerer, men det minimerer sjansen. Man er egentlig bare helt sikker om man unnlater å bruke noen som helst produkter på huden.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Jeg har blitt kjempefan av Rituals, det er blitt mitt favorittmerke til kropp ved siden av skrubbene til haus of Gloi. Syns Rituals gir litt luksusfølelse samtidig som det er prisvennlig. 

Det jeg kjøpte fra Rituals var Laughing Buddha reisesett på Gardermoen og jeg ble så solgt at jeg måtte kjøpe yogi flow reisesett og yogi flow dusjolje i stort format på Keflavík. Før jul kjøpte jeg det store gavesettet Kicks hadde på tilbud og i romjulen tre dusjskum. (Den hvite, den svarte med rosa kork og Laughing Buddha) 

Dette har jeg testet til nå: 

Det hvite dusjskummet (husker ikke navn), Yogi flow dusjskum, Laughing Buddha dusjskum, alle er helt fantastiske og lukter veldig godt. Den svarte med rosa kork har jeg ikke testet enda, men den lukter veldig godt i flasken ihvertfall  

Laughing Buddha dusjolje og Yogi flow dusjolje, digger disse to, særlig nå på vinteren når huden min er ekstra tørr 

Laughing Buddha skrubb, veldig god denne også og lukter ekstremt godt. Jeg elsker alt som lukter appelsin

Laughing Buddha bodylotion, også veldig god

En eller annen shampo som fulgte med i yogi flow-settet, syns den lukter litt mann, men håret mitt liker den, men kommer ikke til å kjøpe den pga lukten

Himalaya scrub, elsk! Lukter godt, skrubber godt på en mild, behagelig måte og jeg elsker den litt avkjølende og "prikkende" følelsen den gir

Har også prøvd en hvit bodylotion jeg fikk prøve på hos Kicks, den var også veldig god. Het noe med rice tror jeg 

Kort fortalt, jeg har ennå ikke prøvd noe fra Rituals som jeg ikke har likt. Bortsett fra at jeg ikke likte lukten på shampoen så godt da, selv om shampoen i seg selv var god. Gleder meg til å teste mer fra dette merket! :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har nettopp fullført dusjoljen i yogi delight og det er rett og slett trist å vite at jeg i morgen må bruke sashajuan sin dusjgel. Den er for all del god den også, men den er ikke Yogi Delight god :crying:

Skal definitivt kjøpe ny når jeg har brukt opp to av de tre andre merkene jeg har liggende (#horder på reehab)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Rituals sin egen nettbutikk har gratis frakt over 225 kr. Liker! 

Noen som vet om de har lager i Norge eller om de ordner moms/toll? Fant ikke noe om det på nettsidene, og kom på det etter at jeg bestilte en gave med levering direkte til mottaker. 

Edited by Azur

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
3 minutter siden, Azur said:

Rituals sin egen nettbutikk har gratis frakt over 225 kr. Liker! 

Noen som vet om de har lager i Norge eller om de ordner moms/toll? Fant ikke noe om det på nettsidene, og kom på det etter at jeg bestilte en gave med levering direkte til mottaker. 

Har aldri betalt noe sånt fra dem 😊

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl

Jeg var innom kicks idag for å kjøpe meg dusjoljen og da sa de at Rituals skal slutte å føre dusjoljen :( Den solgt tydeligvis bare bra i Norden, men ikke ellers. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tapermari
2 timer siden, tuffl said:

Jeg var innom kicks idag for å kjøpe meg dusjoljen og da sa de at Rituals skal slutte å føre dusjoljen :( Den solgt tydeligvis bare bra i Norden, men ikke ellers. 

HVA?! Krise i heimen for både meg og samboer, HG-såpen vår :crying:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
11 timer siden, tuffl said:

Hva??? Kan de ikke fortsette å selge den i Norden da? Jeg er kjempeglad i dem og har tre forskjellige dufter stående i dusjen av oljen i skrivende tidspunkt. Håper det er bare Kicks som slutter å føre dem og at de fortsetter å selge dem i egne butikker. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl

Hun i Kicks-butikken trodde det nesten ikke selv, men det var det hun som jobbet i Rituals hadde sagt til dem :( Hun håpte de kom til å ombestemme seg, siden det er det mest populære produktet fra Rituals som de selger på Kicks. Hun sa også at dusjoljen fra Kicks sitt eget merke var inspirert av Rituals sin dusjolje!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
DivaG
On 2.12.2017 at 13.52, tuffl said:

Hun i Kicks-butikken trodde det nesten ikke selv, men det var det hun som jobbet i Rituals hadde sagt til dem :( Hun håpte de kom til å ombestemme seg, siden det er det mest populære produktet fra Rituals som de selger på Kicks. Hun sa også at dusjoljen fra Kicks sitt eget merke var inspirert av Rituals sin dusjolje!

Rituals i Tønsberg har smekkfulle hyller med dusjolje, og de sto ikke i «utgående» salget deres altså 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl
31 minutter siden, DivaG said:

Rituals i Tønsberg har smekkfulle hyller med dusjolje, og de sto ikke i «utgående» salget deres altså 

Da får vi håpe at hun på Kicks hadde fått feil informasjon! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider