Hege

Småspørsmål om forumet og funksjoner

Recommended Posts

Hege

Vi jobber med å få satt ned grensen på bilder her, men det må de som eier programvaren gjøre :) tanken er å sette grensen til 300 kb :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Leste igjennom informasjonen om ulike forum-rom, og jeg tror det har blitt opprettet noen rom etter det ble skrevet. Godt jobbet forresten, jenter!

Bare lurer på hvem som har tilgang til å lese presentasjonene og se bildene der? Jeg liker ikke så godt å ha bilder av meg selv tilgjengelig for "åpent" på Internett, derav spørsmålet.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Leste igjennom informasjonen om ulike forum-rom, og jeg tror det har blitt opprettet noen rom etter det ble skrevet. Godt jobbet forresten, jenter!

Bare lurer på hvem som har tilgang til å lese presentasjonene og se bildene der? Jeg liker ikke så godt å ha bilder av meg selv tilgjengelig for "åpent" på Internett, derav spørsmålet.

Man må være medlem for å lese i presentasjonsrommet.
bykatt likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

lurer på noe med VIP, er det slik at alle moderatorer/admin har automatisk tilgang til å delta der eller er det slik at de også må ha ett visst antall innlegg for å delta i diskusjoner der ? (regner helt klart med at dere kan se rommene altså :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

lurer på noe med VIP, er det slik at alle moderatorer/admin har automatisk tilgang til å delta der eller er det slik at de også må ha ett visst antall innlegg for å delta i diskusjoner der ? (regner helt klart med at dere kan se rommene altså :)

Moderatorer og admins har tilgang til VIP selv før 1000 innlegg. Årsaken til dette er fordi vi må kunne få moderere der inne også :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Moderatorer og admins har tilgang til VIP selv før 1000 innlegg. Årsaken til dette er fordi vi må kunne få moderere der inne også :)

Men vi skravler ikke der inne før vi har nådd grensen - vi moderer bare :)

Frøken Lilla, Hege and MariaK like this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Jeg har hatt en fantastisk lat dag i dag, har hengt masse på forumet og svart på og "lik-a" masse innlegg. Er det noen steder jeg kan se hvor mange likes jeg har igjen å gi på dette døgnet? :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg har hatt en fantastisk lat dag i dag, har hengt masse på forumet og svart på og "lik-a" masse innlegg. Er det noen steder jeg kan se hvor mange likes jeg har igjen å gi på dette døgnet? :)

Det tror jeg ikke. Sitter på mobil, så får ikke sjekket, men det måtte ihvertfall være på profilen eller profilinstillingene dine ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marianne

Synes jeg ser deg resten av kvelden: hmmm...jeg har bare 10 likes igjen, hvem er verdig disse da? Det må være noe ekstra spesielt ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Synes jeg ser deg resten av kvelden: hmmm...jeg har bare 10 likes igjen, hvem er verdig disse da? Det må være noe ekstra spesielt ;)

Du har helt rett - de eksakte tankene krysset plutselig hodet mitt. Hva om jeg har brukt alle smiley-ene mine uten å vite om det, og noen skriver den bra postingen...

Og jeg HAR lett i settingene mine, uten å finne det, men jeg fant jo ikke sikle-smiley-en i går, så jeg utelukker ikke at det bare er meg som er sløv.

Setter stor pris om noen kan tipse meg om de finner status for likes-ene sine et sted!

Marianne likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marianne

Du har helt rett - de eksakte tankene krysset plutselig hodet mitt. Hva om jeg har brukt alle smiley-ene mine uten å vite om det, og noen skriver den bra postingen...

Og jeg HAR lett i settingene mine, uten å finne det, men jeg fant jo ikke sikle-smiley-en i går, så jeg utelukker ikke at det bare er meg som er sløv.

Setter stor pris om noen kan tipse meg om de finner status for likes-ene sine et sted!

Eneste jeg vet om er dette stedet:

Men da må du jo telle manuelt hvor mange du har gitt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Ser Marianne svarte deg, og jeg har dessverre ikke funnet noen annen metode  :thinking:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har plutselig fått opp flere underforum enn tidligere, men jeg ser de ikke er nye. Hva har jeg gjort for å fortjene dette?!? Liker det!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Jeg har plutselig fått opp flere underforum enn tidligere, men jeg ser de ikke er nye. Hva har jeg gjort for å fortjene dette?!? Liker det!

Du har over 10 innlegg :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Du har mer enn 10 poster ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Går det an å få endret ikonet på fanen? :P Til f.eks en leppestift? Nå er det jo samme ikon som på Kvinneguiden :razz-drunk:

Skal se på det i morgen :)
Kamilla likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

PS. prøvde å like kommentaren din med fikk an error occurred "

There was a problem storing your reputation vote."

Du likte kommentaren min. Den beskjeden får jeg hvis jeg har likt noe, så trykker på tilbakeknappen og liker igjen.
Kamilla likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivator

Ikke spørsmål, men en opplysning. :) Om man sitter på forumet med mobilen og skal sitere flere personer så må man jo lage flere poster, man måtte det iallefall. Nå blir alle postene til en post uansett. Hvis dere skjønner? :P Elendig forklart, men iallefall veldig kjekt at det er sånn. Så i stedet for 10 poster med siteringer, så blir det 1 post med 10 siteringer. :)

Magpie and Line like this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Ikke spørsmål, men en opplysning. :) Om man sitter på forumet med mobilen og skal sitere flere personer så må man jo lage flere poster, man måtte det iallefall. Nå blir alle postene til en post uansett. Hvis dere skjønner? :P Elendig forklart, men iallefall veldig kjekt at det er sånn. Så i stedet for 10 poster med siteringer, så blir det 1 post med 10 siteringer. :)

Jeg synes også det er fint, og mer effektivt, for enkelte av oss er ikke så flinke til å multisitere som vi burde være. Les: jeg. :P

Line likes this

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider