Hege

Småspørsmål om forumet og funksjoner

Recommended Posts

Nora
56 minutter siden, Frøken Lilla said:

@Nora, tror det var du som tipset meg om det for noen år siden. den image resizeren du bruker ? jeg hadde den før men avinstallert og installert dataen på nytt og alle bookmerkene mine forsvant :P finner den ikke igjen. mener layouten var sort/orange ? :)

Er det denne du tenker på: http://www.picresize.com

Den er ihvertfall veldig grei å bruke :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

jeg var inne på "Nyheter, merker og diverse sminkesnakk" (fant tråden jeg trengte der), men så at det også lå mange "månedens favoritter" der, fra gammelt av. er det mulig å flytte de til den nye kategorien? jeg iallefall liker av og til å surfe litt i de trådene, selv om de er gamle og veldig greit med alt på ett sted :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line
17 timer siden, Frøken Lilla said:

jeg var inne på "Nyheter, merker og diverse sminkesnakk" (fant tråden jeg trengte der), men så at det også lå mange "månedens favoritter" der, fra gammelt av. er det mulig å flytte de til den nye kategorien? jeg iallefall liker av og til å surfe litt i de trådene, selv om de er gamle og veldig greit med alt på ett sted :) 

Takk for tips Lilla! Nå har jeg flyttet trådene. Veldig greit å ha disse samlet :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ingrid

Er det en grense på hvor mange steder man kan være pålogget forumet samtidig? Jeg bruker vanligvis iphone og ipad, men logget nylig inn på PCn, og nå må jeg logge inn på nytt på de andre to. Hvis jeg logger på ipaden, kastes jeg ut på iphone og motsatt. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
36 minutter siden, Ingrid skrev:

Er det en grense på hvor mange steder man kan være pålogget forumet samtidig? Jeg bruker vanligvis iphone og ipad, men logget nylig inn på PCn, og nå må jeg logge inn på nytt på de andre to. Hvis jeg logger på ipaden, kastes jeg ut på iphone og motsatt. 

Nei, jeg tror ikke det er noen grense på det... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Andrea
55 minutter siden, Ingrid said:

Jeg ble også det før, men de siste månedene har jeg vært pålogget alle tre steder samtidig uten problemer. Vet ikke hvorfor det plutselig gikk, men det går jo tydeligvis på en eller annen måte..?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Jeg er også pålogget på både iPhone og iPad hele tiden. Pcen bruker jeg sjelden, så har ikke prøvd å være pålogget på mer enn to enheter samtidig. Men husker jeg ble kastet ut på iPaden en gang eller to i høst, men det var nok bare tilfeldig. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maarte

Mener jeg så at noen nevnte at det også finnes en Facebook-gruppe? Er det for alle, og hva heter evt gruppa? :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
1 time siden, Maarte skrev:

Mener jeg så at noen nevnte at det også finnes en Facebook-gruppe? Er det for alle, og hva heter evt gruppa? :)

Den er egentlig mest for backup, i tilfelle forumet er nede og vi trenger å gi beskjeder: https://www.facebook.com/groups/510525345755245/

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivaa

Er det mulig å få endret navnet mitt på forumet? Er så vant til sosiale medier at jeg tenkte ikke på at dette var et forum med engang, haha :giggle: Kan jeg endre det til "Sunnivaa" for eksempel? Ser at "Sunniva" er opptatt :cute:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
6 timer siden, sunniva_gravem skrev:

Er det mulig å få endret navnet mitt på forumet? Er så vant til sosiale medier at jeg tenkte ikke på at dette var et forum med engang, haha :giggle: Kan jeg endre det til "Sunnivaa" for eksempel? Ser at "Sunniva" er opptatt :cute:

Sånn, nå er navnet ditt endret :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivaa
2 timer siden, Nora skrev:

Sånn, nå er navnet ditt endret :)

Tusen takk :cute:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Er ikke listen over medlemmer tilgjengelig for andre medlemmer? :) Jeg finner ikke en slik liste noe sted, så bare lurer!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
2 timer siden, Michelle skrev:

Er ikke listen over medlemmer tilgjengelig for andre medlemmer? :) Jeg finner ikke en slik liste noe sted, så bare lurer!

Jeg tror ikke det finnes noen medlemsliste dessverre. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Jeg lurer på en ting! Kunne vi hatt en samletråd i kjøp/selge-delen av forumet, der man kan etterlyse prøver på for eksempel foundation, concealer, primer, parfymer osv? :) Ser flere ganger i tråder at noen har lyst til å prøve en foundation eller et annet produkt, men ikke har mulighet fordi de kanskje bor langt unna en butikk som kan gi de en prøve på produktet, eller av andre grunner. Tenker da på en "trenger du prøve på et produkt" tråd der man kan spørre, og så kan de som har mulighet til å sende en prøve eller to tilby seg. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider