DottyJune

Sminkespeil

Anbefalte innlegg

DottyJune

Jeg er på jakt etter noe ala dette.. 
images?q=tbn:ANd9GcRq5iE5Vt_Se8EO9cQIlDu
Men jeg finner det ikke i noen norske butikker.. Så er det noen av dere som har sett et speil med både forstørrelse OG lys? Og som vet at det funker ok? 
Jeg har nemlig sminkebordet mitt i en krok på soverommet og der er det dårlig med lys gitt :/ Et sånn fra tidlig 60-70 tall så får ikke montert lys rundt speilet heller... 
Og ikke er det helt heldig å sminke seg så man tror man ser ok ut, og når man forlater huset og kommer ut så ser man ut som en halvveis dragqueen i sminkemengde :grin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oda

Er mange av oss som har sminkespeilet til Ottlite :) Jeg er hvert fall veldig fornøyd med det!  Har ikke noe bra lys på rommet mitt, men med dette kunne jeg plutselig se hva jeg holdt på med :P  Jeg kjøpte mitt av en annen forumbruker, men de fleste kjøpte det vel på blush for et par år siden da de hadde "supersalg" :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

De har tilsvarende slikt du viser bilde av på enklereliv, det har jeg kjøpt og anbefales ikke. Det er gode speil men merker ikke noe av lyset. 

Jeg har plassert det i vinduet på badet for å kunne bruke speilet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Shamini

Jeg har et sånt som du etterlyser, June - og da den ene pæra gikk var det ikke mulig å oppdrive en ny, og dermed var speilet ubrukelig (for oss som ville ha lyset). Jeg anbefaler Ottlite, selv om jeg bruker mitt ytterst sjeldent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DottyJune

Jeg har et sånt som du etterlyser, June - og da den ene pæra gikk var det ikke mulig å oppdrive en ny, og dermed var speilet ubrukelig (for oss som ville ha lyset). Jeg anbefaler Ottlite, selv om jeg bruker mitt ytterst sjeldent.

etter litt googling fant jeg ottlite sitt på Amazon, men til 75 pund blir det litt i drøyeste laget når porto, toll og annet fjas kommer i tillegg :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Har et slikt jeg ikke bruker siden jeg flyttet til hus med bra sminkemuligheter på badet. Du kan kjøpe det av meg om du vil. Bor i Ålesund, så om du er i området en dag slipper du porto også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DottyJune

Har et slikt jeg ikke bruker siden jeg flyttet til hus med bra sminkemuligheter på badet. Du kan kjøpe det av meg om du vil. Bor i Ålesund, så om du er i området en dag slipper du porto også :)

ååh.. Kult! Kjører fobi Moaområdet støtt og stadig om ikke annet.. Sender deg en pm jeg om jeg får til :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider