Helene

MAC-tråden

Recommended Posts

Anna

Første post på det nye forumet måtte bli her! :D Jeg fikk masse MAC fra kicks.no i dag, men det får dere se når jeg oppretter ny shoppingdagbok. Gleder meg!!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Jeg kan jo begynne med første spørsmål, dedikert til Marie (forsåvidt alle andre som vet også :) ) :D Hvilken kolleksjon er det som kommer i februar? Jeg har falt helt ut siden det var så mye kjedelig som kom nå i høst  :thinking:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Usikker på om Toledo-kolleksjonen kommer til Norge, men jeg vet hvertfall at vi får noen nye type concealere, Prep+Prime Blemish Control og Prep+Prime 24 Hour Extended Eye Base :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lene

Jeg så viva glam miley cyrus leppisen på temptalia sent i fjor ( november ish) og synes den ser så fin ut! Men finner den ikke her på Mac. Kommer ikke denne til Norge? Noen som vet?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Jeg så viva glam miley cyrus leppisen på temptalia sent i fjor ( november ish) og synes den ser så fin ut! Men finner den ikke her på Mac. Kommer ikke denne til Norge? Noen som vet?

Den kommer, vi håååper på februar, men tror egentlig på mars :P Den ble vel lansert i USA nå i januar, og vi ligger alltid litt etter ;) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lene

Den kommer, vi håååper på februar, men tror egentlig på mars :P Den ble vel lansert i USA nå i januar, og vi ligger alltid litt etter ;)

Åhh, fantastisk! Gleder meg☺️

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Åhh, fantastisk! Gleder meg☺️

Ja, det blir spennende! Morsom farge som er litt annerledes enn det har vært før for Viva Glam :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lene

Ja, det blir spennende! Morsom farge som er litt annerledes enn det har vært før for Viva Glam :)

Jeg så med en gang at denne MÅ jeg ha! Så veldig kjekt at den kommer☺

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marianne

Det er så synd at kolleksjonene kommer så sent til Norge, og at det er så usikkert hvilke som kommer. Jeg tør ikke annet enn å bestille fra USA, og gjerne stalke de mest populære kolleksjonene. For tenk om jeg ikke får det jeg har lyst på. Det ville jo vært kriiiise :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
iheartpenguins

Det er så synd at kolleksjonene kommer så sent til Norge, og at det er så usikkert hvilke som kommer. Jeg tør ikke annet enn å bestille fra USA, og gjerne stalke de mest populære kolleksjonene. For tenk om jeg ikke får det jeg har lyst på. Det ville jo vært kriiiise :P

Ditto!!!!  :grin:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

Marie: har den kolleksjonen med perfect topping kommet ut i Norge enda? ;)

Jeg tror Douglas har noe av kolleksjonen i nettbutikken sin? Eller så blander jeg med en annen kolleksjon :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
MariaK

riktig :) men finner ikke msf'n jeg vil ha :/

Nei, jeg leita også etter den på Douglas. Tror ikke de har de inne :( Får satse på at de kommer inn!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Det er repromotes av Ombre Blushene!! Ripe Peach blant annet <3

YES! Jeg solgte mine før jeg virkeig begynte å samle på dem  :loser:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
bykatt

Jeg drister meg til å stille et spørsmål om kjøp av MAC-produkter, og ikke om selve produktene. Håper det er innenfor trådens intensjon.

Noen som vet om prisene på MAC-produkter gjennomgående er litt høyere på Kicks enn på MAC-butikken på Oslo City? Jeg har selv lagt merke til at refill øyenskyggene (som er min "greie" for tiden) koster 100 kr på MAC-butikken, mot 110 kr på Kicks.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Caroline

Det er repromotes av Ombre Blushene!! Ripe Peach blant annet <3

Ripe Peach! The one that got away (sammen med Bite of an Apple). Kanskje jeg klarer å få knabba den til meg denne gangen! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Ripe Peach! The one that got away (sammen med Bite of an Apple). Kanskje jeg klarer å få knabba den til meg denne gangen! 

Jeg skal søke om velferdspermisjon på jobb for å stå utenfor dørene så jeg får kjøpt når den kommer!  :zombie-killer:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Caroline

Jeg skal søke om velferdspermisjon på jobb for å stå utenfor dørene så jeg får kjøpt når den kommer!  :zombie-killer:

Kanskje jeg skal gjøre det samme. Bare at jeg må reise 50 mil sørover for å komme til nærmeste mac  :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider