Helene

MAC-tråden

Recommended Posts

Sunniva

Dere kan tro jeg gleder meg til å se det in real life! :D Jeg så nettopp et bilde på Instagram av det som tydeligvis er sommerkolleksjonen, holy moly!! 

Post bilde da! :)

Cinderella ser søøøøtt ut :D 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Haha, hvis det ligger på instagram så er det jo ikke så farlig å poste det vel! 

Jeg har ikke lov, faktisk :P Men trendmood1 legger ut masse bilder som har lekket.. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Jeg har ikke lov, faktisk :P Men trendmood1 legger ut masse bilder som har lekket.. 

:giggle:  :giggle:  :giggle: Jeg er ikke ansatt hos MAC, sååå..doing God's work:

post-33-0-18418900-1421840094.png

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie

Jeg tror jeg kan våge meg til å si at det er det fineste designet jeg har sett EVER :D Nå håper jeg bare at det blir noe av, og at det ikke bare er rykter....

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Vet ikke helt om designet er noe for meg jeg.. Synes det ser litt..tacky ut. Men blushen og den highlightergreia ser fine ut da. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

Jeg vet ihvertfall at jeg kommer til å blakke meg på Cinderella, og ser ikke bort fra at sommerkolleksjonen muligens tar et lite jafs av feriepengene helelr :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivator

Oooh! Tror nok jeg må ha noe fra sommerkolleksjonen i år også. ;) MAC har vært rå på sommerkolleksjonene sine de siste årene gitt. :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line

Helt enig Sunniva! Sommerkolleksjonene til MAC har vært utrolig fine de siste årene. 

Jeg kjøper omtrent aldri noe av julekolleksjonene, men må ha noe fra produktene som kommer på sommeren <3

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Smudge

GAARGHHH å hallo???! Heei hei sommerembalasje-tropisk-drøm! Jeg MÅ ha noe :drool:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anja

Å herregud, designet på Cinderella og sommerkolleksjonen var jo fantastisk! Håper de virkelig kommer ut :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Haha, er visst bare jeg som ikke er fan av designet! Jaja, jeg bruker alltid aaalt for mye penger på sommerkolleksjonene, så like greit at det ikke ble full klaff for meg denne gangen. Den lysten til å kjøpe noe kommer sikkert snikende uansett :P Dumme MAC.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Renate

Haha, er visst bare jeg som ikke er fan av designet! Jaja, jeg bruker alltid aaalt for mye penger på sommerkolleksjonene, så like greit at det ikke ble full klaff for meg denne gangen. Den lysten til å kjøpe noe kommer sikkert snikende uansett :P Dumme MAC.

Jeg er enig. Syns det ser billig ut.. Selve produktene ser lovende ut da :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg synes det hadde vært finere uten det grønne, men er likevel finere enn mye annet design MAC kommer med :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider