Helene

MAC-tråden

Anbefalte innlegg

Marie

YES! Jeg solgte mine før jeg virkeig begynte å samle på dem  :loser:

Whaaat!? Heldigvis ikke jeg :D Kjøper de nok på nytt litt på grunn av designet også, da, elsker det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna

Jeg skal ha Ripe Peach igjen, liksom.. Så mye elsker jeg den. Skal bruke den HVER dag til sommeren. 

Sørg for at jeg får tak i en også! Takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Whaaat!? Heldigvis ikke jeg :D Kjøper de nok på nytt litt på grunn av designet også, da, elsker det!

Jeg kjøpte de siden de så fine ut, også testet jeg de og det var jo INGEN pigmentering i det hele tatt som vistes på min hud, så jeg solgte de videre på BKM.. Idiot  :curse: Så det er bare best for Mac at den kolleksjonen kommer til Norge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Jeg kjøpte de siden de så fine ut, også testet jeg de og det var jo INGEN pigmentering i det hele tatt som vistes på min hud, så jeg solgte de videre på BKM.. Idiot  :curse: Så det er bare best for Mac at den kolleksjonen kommer til Norge!

Så kjipt :( Ja, vi får krysse fingrene!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Kanskje jeg skal gjøre det samme. Bare at jeg må reise 50 mil sørover for å komme til nærmeste mac  :P

Kom til Trondheim så kan vi stå i kø sammen  :rotfl:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
eleonor.n

riktig :) men finner ikke msf'n jeg vil ha :/

Nei, jeg leita også etter den på Douglas. Tror ikke de har de inne :( Får satse på at de kommer inn!

Tror inte vi får dem in dessvärre.. skinfinish er alltid de som selger fortast i kollektioner. Så antar att de blev slutsåld direkt innan de ens han komma till den norska nettsiden :( MEN om det visar sig att de emot alla odds kommer in skall jag posta her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Tror inte vi får dem in dessvärre.. skinfinish er alltid de som selger fortast i kollektioner. Så antar att de blev slutsåld direkt innan de ens han komma till den norska nettsiden :( MEN om det visar sig att de emot alla odds kommer in skall jag posta her :)

takk :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Jeg som ikke hadde tenkt å kjøpe noe mer sånt på en stund.. :razz-drunk:

Ja, det var det, da.. Jeg tenker alltid det samme, helt til jeg får se alt det fine som kommer, hehe :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Renate

Ja, det var det, da.. Jeg tenker alltid det samme, helt til jeg får se alt det fine som kommer, hehe :D

Sikkert ekstra vanskelig for deg som jobber der kan jeg se for meg :P Hadde ikke fått utbetalt ei krone om jeg hadde hatt din jobb, alt hadde nok gått i nye fine ting. Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Sikkert ekstra vanskelig for deg som jobber der kan jeg se for meg :P Hadde ikke fått utbetalt ei krone om jeg hadde hatt din jobb, alt hadde nok gått i nye fine ting. Hehe.

Hehe, ja, fristelser HELE tiden! I tillegg blir man litt blind, for jeg ender opp med å like det jeg egentlig ikke likte såå godt på starten, fordi jeg har brukt det så mye på jobb og plutselig eeeelsker jeg det og MÅ bare kjøpe en selv :P Jaja.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Jeg tror jeg spurte om dette i forrige MAC-tråd, men husker ikke svaret.. Jeg er ute etter en Lipliner som er ca leppefarge, som Subculture med litt mer rosa. Har MAC noe som dette? Tenkte litt på Dervish....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Caroline

Jeg tror jeg spurte om dette i forrige MAC-tråd, men husker ikke svaret.. Jeg er ute etter en Lipliner som er ca leppefarge, som Subculture med litt mer rosa. Har MAC noe som dette? Tenkte litt på Dervish....

Dervish går omtrent i samme tone mine lepper, må stå helt inntil speilet for å se hvor den er påført   :) Bruker den for å skape litt definisjon under MLBB-leppestifter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Hva syns dere om MAC Isabel and Ruben Toledo kolleksjonen for våren 2015? Jeg ble skikkelig svimmel når jeg scrollet gjennom bildene, haha. Blushene var veldig fine, jeg må få kloa i Ripe Peach nå! 

For et stygt design, sorry meg :P Spørs om jeg må ha Ripe Peach uansett da, den er så fin! Håper jeg får tak i den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

For et stygt design, sorry meg :P Spørs om jeg må ha Ripe Peach uansett da, den er så fin! Håper jeg får tak i den :)

Syns ikke det var noe særlig jeg heller, var trippy. Innpakningen på Ripe Peach bryr jeg meg derimot ikke om, jeg må ha den blushen! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider