Helene

MAC-tråden

Anbefalte innlegg

Anniken

Jeg likte den jeg :) Denne gangen tror jeg at jeg skal hoppe over blushene, faktisk. Det har hopet seg kraftig opp på blush her, men jeg har lyst på en leppis og avventer på Temptalias swatches. I tillegg er den grønne paletten sterkt oppe til vurdering. Vil bare se swatches der også, for npen så litt vel gule ut. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas

Jeg likte heller ikke designet, og kommer nok heller ikke til å kjøpe noe fra denne kolleksjonen. Har egentlig ikke sett så veldig nøye på alt, men det er kanskje like greit :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunnivator

Likte designet jeg. :P Å jeg må ha den lilla og den blå mascaraen. Og den lilla øyenskygge paletten og blushene. Kanskje noen leppestifter også...?  :rotfl:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg håper egentlig at de ikke skal være så like. For jeg har en av proenza blushene som skal være skikkelig dupe for ripe peach :P

Nja, den heller var vel ikke en dupe. Selv om begge to er ombre med samme fargestil da selvfølgelig. Ikke det at jeg har swatchet de ved siden av hverandre, men har jo studert litt omtaler rundt omkring. Jeg vil ha denne hvis den virkelig er Ripe Peach, men hvis den bare ligner, så er ikke det godt nok. :frown-big:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marianne

Nja, den heller var vel ikke en dupe. Selv om begge to er ombre med samme fargestil da selvfølgelig. Ikke det at jeg har swatchet de ved siden av hverandre, men har jo studert litt omtaler rundt omkring. Jeg vil ha denne hvis den virkelig er Ripe Peach, men hvis den bare ligner, så er ikke det godt nok. :frown-big:

Jeg lurer på om det spørs litt hvilken du får. At ingen er helt like, sånn som marble produkter.

Jeg husker bare jeg så et bilde av ripe peach og proenza, som var klin like. Men jeg kan jo ikke sammenligne selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg lurer på om det spørs litt hvilken du får. At ingen er helt like, sånn som marble produkter.

Jeg husker bare jeg så et bilde av ripe peach og proenza, som var klin like. Men jeg kan jo ikke sammenligne selv...

Ja, de ble jo betegnet som dupes, så du har jo et poeng egentlig. :) Tror faktisk den fra Proenza ser mer lik ut enn den fra Toledo. Men ja, det kan hende det enten er dårlig bilde, eller at det er litt forskjell fra produkt til produkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marianne

Ja, de ble jo betegnet som dupes, så du har jo et poeng egentlig. :) Tror faktisk den fra Proenza ser mer lik ut enn den fra Toledo. Men ja, det kan hende det enten er dårlig bilde, eller at det er litt forskjell fra produkt til produkt.

Jeg har ikke sett bilder av nye og gamle ripe peach sammen enda. Så vi får se. Men MAC er jo ikke akkurat til å stole på når det kommer farger. Altså, tenk å kalle en lys fersken farget leppestift for oxblood...koko :eyeroll:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg har ikke sett bilder av nye og gamle ripe peach sammen enda. Så vi får se. Men MAC er jo ikke akkurat til å stole på når det kommer farger. Altså, tenk å kalle en lys fersken farget leppestift for oxblood...koko :eyeroll:

Har de gjort det? Det har jeg ikke fått med meg. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kaja

Jeg er egentlig ganske over MAC og de utallige kolleksjonene de spyr ut hele året, men jeg er litt gira på Viva Glam Miley. Jeg fant et fint swatchebilde på BubbyMichelle sin Instagram i dag som jeg tenkte jeg skulle dele, med sammenligninger. Jeg er glad den er litt varmere enn Candy Yum Yum, så jeg håper den kler meg!

post-65-0-35400700-1421764939.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Jeg synes absolutt ikke den ene ombre blushen fra Proenza er en dupe for Ripe Peach... Ripe Peach slår alt  <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Line

Viva Glam Miley skal jeg også kjøpe meg. Tror ikke jeg kommer til å bruke den veldig ofte, men så lekker den er!

Emballasjen på Toledokolleksjonen synes jeg ikke noe om, så kommer ikke til å kjøpe noe derfra. Glad for at jeg har førsteutgaven av Ripe Peach ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Nydelig den leppestiften der...lyst på <3 og glossen og :)

Marie, hørte rykter om en Cinderella Mac kolleksjon...vet du noe om det? Hihi...hørtes litt søtt ut <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Nydelig den leppestiften der...lyst på <3 og glossen og :)

Marie, hørte rykter om en Cinderella Mac kolleksjon...vet du noe om det? Hihi...hørtes litt søtt ut <3

Har hørt om det jeg også, ja, sett noe bilder på Instagram, men jeg har ikke hørt noe fra MAC, så kan ikke bekrefte ;) GLEDER meg til alt det fine vi får se når vi skal på update i februar! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Dere kan tro jeg gleder meg til å se det in real life! :D Jeg så nettopp et bilde på Instagram av det som tydeligvis er sommerkolleksjonen, holy moly!! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider