XO

Guerlain Holiday 2015

Anbefalte innlegg

XO

Guerlain-Holiday-2015-Neiges-Merveilles.
Guerlain Winter Fairy Tale Collection for Holiday 2015

Okei, jeg har nesten ikke ord for hvor nydelig denne kolleksjonen er! Fikk akkurat reservert perlene fra et parfymeri, men kjenner jeg meg selv rett må jeg nok ha minst 2-3 ting ekstra :D Skal dere kjøpe noe fra denne kolleksjonen?

Fikk melding hos parfymeriet, som sa at kolleksjonen slippes 23. Nov :rotfl:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Fikk akkurat reservert perlene fra et parfymeri,

(...)
Fikk melding hos parfymeriet, som sa at kolleksjonen slippes 23. Nov :rotfl:

En hel måned til? :frown-big:

Vet du ca prisen på perlene i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
XO

En hel måned til? :frown-big:

Vet du ca prisen på perlene i Norge?

Jaa, litt kjipt, men det er rett etter bursdagen min så litt flaks hadde jeg :giggle:

Perlene koster 645,- hos Fredrik & Louisa som jeg snakket med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludde

Nydelig kolleksjon!

Jeg har perlene på vei. De var så nydelige at jeg bare skal se på dem. Kanskje.

Hvor har du kjøpt dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arenika85

Jeg sikler på leppestiften og kompakten med settingpudderet :in-love: som selvfølgelig er det dyreste produktet i kolleksjonen ser jeg :shock: *kremt*

Endret av Arenika85
addet litt mer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg sikler på leppestiften og kompakten med settingpudderet :in-love: som selvfølgelig er det dyreste produktet i kolleksjonen ser jeg :shock: *kremt*

Er det ikke typisk! :P

Jeg har siklet på perlene, men jeg tror jeg dropper det. Får heller glede meg sammen med dere som kjøper de!

Nå kjøper jeg ikke Guerlain og Chanel for å få valuta for pengene, men denne gangen bruker jeg heller 650 kr på noe annet.

Edit: Litt rar formulering, jeg kjøper altså Guerlain og Chanel, selv om jeg synes det er overpriset.

Endret av LinnH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arenika85

Er det ikke typisk! :P

Jeg har siklet på perlene, men jeg tror jeg dropper det. Får heller glede meg sammen med dere som kjøper de!

Nå kjøper jeg ikke Guerlain og Chanel for å få valuta for pengene, men denne gangen bruker jeg heller 650 kr på noe annet.

Jo det er i grunn veldig typisk :/ 

Spørs om jeg ikke heller bruker de pengene på et fra hourglass da i grunn. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Jeg har lyst på leppestiften :in-love:

hysj! *tørikkesimineønskerifareforåfåkonkurrenter* :giggle:

Vet dere om flyplasser pleier å få inn julekolleksjoner? Om det er samme lanseringsdato i resten av Europa har jeg en mulighet for taxfreeshopping dagen etter. Men jeg vet at de aldri har tatt inn julelakkene fra Chanel i alle fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Jeg håper jeg får sikret meg de tingene jeg har sett meg ut på Douglas. Har et gavekort som lenge har vært reservert "noe jeg ellers ikke hadde unnet meg". Usikker på om jeg velger å prioritere så mye penger på fin innpakning ellers. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg får perlene i julegave fra Kris! :D jeg måtte kjøpe de selv, men da får jeg ihvertfall noe jeg ønsker meg. Et år plukket han ut julegave selv, da fikk jeg drill :giggle: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
eleonor.n

Hei alla! Jag vet att några här på forumet skrivit till kundeservice ( aka mig) på Douglas om Metoriterna og kollektionen. Jag fick nu ett samtal om att vi ev. kunde beställa in flera till butikken i Bogstadveien, kanske alla redan fått tag i den? Men om någon är intresserad så får ni bara säga till, så kan jag se hur många vi kan få tag till extra! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider