LinnH

Oktoberfavoritter 2015

Anbefalte innlegg

LinnH

?? allerede!!

her er mine, har kortidshukommelse så usikker på hva jeg brukte mye i begynnelsen av måneden. Men her er det jeg har brukt mye i det siste: 

image.jpg.f6ea202527fcea4700494543bb2581

Zoeva Naturally Yours paletten. 

It cosmetics CC cream. Helt imponert over dekkevne og holdbarhet, samt oppfyller kravene jeg har for min fuktfattige kjeve OG fete panne! Pluss fargen er fin (fair). 

Anastasia Dipbrow i Taupe. Fant den frem igjen for ikke så lenge siden, brukt den mye siden. 

Kiko Eyetech i 117 Pearly Gray Taupe. My one and done! 

Nars creamy Concealer i Vanilla. Blir for tykk under øynene men fin i resten av ansiktet. Kunne brukt denne som foundation! 

Guerlain Meteorites Primer. Nyinnkjøpt men raskt elsket. Fantastisk mot min kombi hud. Som regel velger jeg primer for panna og lar resten av ansiktet klare seg uten men denne passer fint til hele ansiktet. 

Smashbox Highlighter Baked Stardust. Brukt nesten hver dag, også som øyeskygge. Har faktisk truffet pan i midten! Tror den gikk nedover i midten så det er forklaringen i tillegg til at den er mye brukt. 

Og har også brukt kun en Mac skygger i globalen sammen ned Painterly. Har dilla på enkel øyeskygge. F.eks Quarry eller Kid. 

Glemte Chanel blushen Alezane. Kjempefin! image.jpg.f0cc9e33a954d6f8a583185d9c0ec3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

image.jpeg.c15163e3ba3209b6b8cbbcf2959f5

Bobbi Brown undereye corrector i light bisque

Jo Malone Lily of the valley & ivy

Charlotte Tilbury Magic foundation i 1 fair (denne liker jeg bedre og bedre etter hvert som jeg blir mer vant med at den er ganske tykk). 

Colourpop ultra matte lip i Clueless. Lumière i liquid lipstick form.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann

Viseart Paris Nudes

Nars konturduo i Paloma med Itakosten

Marc Jacobs kostene The Face 1 og 2

Nude leppiser, her representert av Charlotte Tilbury Penelope Pink, By Terry Terrybly Nude og By Terry Nude Glow

mms_img2100390667.jpg.f53d8ac6c2f2a32136

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

-NARS Radiant Creamy Concealer i Vanilla og UD NAKED Concealer i Light Neutral 

-BareMinerals Blemish Remedy Foundation i 02 Clearly Pearl

-Jane Iredale Purepressed Base i Warm Sienna og Everyday Minerals Matte i Golden Ivory

-Loreal Million Lashes Feline mascara 

-UD Eden primer

-Colorescience Mattifying Face Primer

-INGLOT Sculpting Powder i 505 

-MAC Blush All Day blush 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

IMG_20151103_061551.thumb.jpg.c49309f7f8

nails inc. White Horse Lane

Smashbox Baked Starburst highlighter. Denne bruker jeg veldig mye til øyenskygge også. <3 

Smashbox Creamy Photofilter Powder Foundation. Perfekt farge til rekordbleike meg. Føler at Halo er for mørk nå, noe den aldri pleier å bli før februar-isj.

MAC Proenza Schouler Ocean City blush. 

Smashbox Lash Layer vippeprimer. Som alltid. <3 

Smashbox Photofinish Lid Primer.

It's Skin Babyface Natural Eyebrow

Gosh Catchy Eyes. Har en back-up, og gruer meg til jeg er helt tom. Min desidert favoritt-este maskara noensinne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tapermari
1 time siden, Belle said:

nails inc. White Horse Lane

Smashbox Baked Starburst highlighter. Denne bruker jeg veldig mye til øyenskygge også. <3 

Smashbox Creamy Photofilter Powder Foundation. Perfekt farge til rekordbleike meg. Føler at Halo er for mørk nå, noe den aldri pleier å bli før februar-isj.

MAC Proenza Schouler Ocean City blush. 

Smashbox Lash Layer vippeprimer. Som alltid. <3 

Smashbox Photofinish Lid Primer.

It's Skin Babyface Natural Eyebrow

Gosh Catchy Eyes. Har en back-up, og gruer meg til jeg er helt tom. Min desidert favoritt-este maskara noensinne!

Jeg har en uåpna av den maskaraen, tør nesten ikke åpne den når du sier sånn :clap:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle
1 time siden, tapermari said:

Jeg har en uåpna av den maskaraen, tør nesten ikke åpne den når du sier sånn :clap:

:giggle: Stakkar Catchy Eyes. Får helt prestasjonsangst!

Men seriøst, den er så god! Det jeg liker best med den er at det kommer perfekt mengde produkt på kosten hver eneste gang. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas
15 timer siden, Tone said:

Jeg har også falt pladask for Catchy Eyes, og føler det samme om min backup... Vil ikke gå tom :( 

På flyplassen i Bodø har de Gosh på duty free butikken, kanskje de har det på andre flyplasser også? Jeg rakk ikke se så mye på utvalget da, men de hadde en liten reol til Gosh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle
On 6.11.2015, 10.30.19, Loekaas said:

På flyplassen i Bodø har de Gosh på duty free butikken, kanskje de har det på andre flyplasser også? Jeg rakk ikke se så mye på utvalget da, men de hadde en liten reol til Gosh.

I Oslo har de kun hårprodukter fra Gosh, såvidt jeg kunne se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider