Sign in to follow this  
Magpie

Tubemascaraer?

Recommended Posts

wokeuplikethis
46 minutter siden, lykkelitenen said:

Så bra du likte den!

Er veldig takknemlig for at du tipset om den der, den er både mye lettere å få tak i enn den jeg brukte før, den er bedre, og, jeg ante ikke at jeg elsket små koster, men for en kontroll jeg fikk!

Har du prøvd den med primer under? Tubemascara er etter min erfaring ofte ikke optimale med primere under, det tuller vel med tubing-effekten.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen
1 hour ago, wokeuplikethis said:

Er veldig takknemlig for at du tipset om den der, den er både mye lettere å få tak i enn den jeg brukte før, den er bedre, og, jeg ante ikke at jeg elsket små koster, men for en kontroll jeg fikk!

Har du prøvd den med primer under? Tubemascara er etter min erfaring ofte ikke optimale med primere under, det tuller vel med tubing-effekten.

Bruker den med Dior sin primer med godt hell, den funker med alt jeg har testet den sammen med. Har tidligere hatt Artdeco sin, den gikk ikke sammen med noen tubevarianter, det ble bare edderkoppvipper.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
40 minutes ago, Hege said:

Synes Dior sin primer er så klumpete under tubemascaraer.

Jeg synes den får alle mascaraer til å se stygge og klumpete ut selv om de alene er fine.:quiet: Jeg har lyst til å prøve vippeprimerne fra Sensai og Jane Iredale før jeg sikkert gir opp.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Anna

d.j.v Beautenizer-maskaraene skal visst ut av sortimentet til H&M, så de er priset ned fra 199,- til 50,- :) Jeg har prøvd volummaskaraen tildigere, og kjøpte den andre i rød tube i går. Tenker at det ikke er verdens verste bomkjøp om jeg ikke liker den. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider