VictoriaCharlotte

Hvordan oppbevarer du sminken din?

Recommended Posts

VictoriaCharlotte

Kvit er jo veldig anvendelig da. Du kan jo dra på IKEA og sjå på dei irl før du bestemmer deg også.

Vet akkurat hvordan alt ser ut jeg skal ha, det er bare å få gutsen til å faktisk gå vekk i fra det mørke :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Vet akkurat hvordan alt ser ut jeg skal ha, det er bare å få gutsen til å faktisk gå vekk i fra det mørke :)

Forstår det. Eg syns ofte kvitt er mykje luftigare enn svart, spesielt i små rom. Så eg har mykje kvitt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
camelam

Jeg ville hatt svart på soverommet :P Rommer vårt var hvitt før, og jeg er sååå glad for at vi malte det mørkere. Jeg hater lyse soverom!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Jeg ville hatt svart på soverommet :P Rommer vårt var hvitt før, og jeg er sååå glad for at vi malte det mørkere. Jeg hater lyse soverom!

Nå ønsker jeg jo å få det litt lysere, for alt er egentlig veldig mørkt hos meg og jeg vil ha luft og at det skal være åpent og ikke "vanskelig å puste" :) Tror nesten jeg har bestemt meg på hvitt, men jeg har jo fortsatt 2 uker å tenke på :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Renate

Tok noen kjappe bilder med iphonen. Har flyttet all sminken i en hylle i bestå-serien fra IKEA. Har sminken på kontoret, så resten av hyllen består av bøker osv. Før hadde jeg to stk Helmer til å få plass til alt, og nå klarer jeg meg med fire skuffer. Bestå med fulluttrekksskuffer tar enormt mye :D

post-30-0-65840200-1422281336.jpg

Sminkedelen av reolen :)

post-30-0-06852000-1422281350.jpg

Koster (som trenger å bli vasket), de store MAC palettene mine, eyelinere, Guerlain kulene mine, Naked paletten og Muppet paletten.

post-30-0-96481800-1422281367.jpg

Øverste skuff: Produkter til øyne.

post-30-0-16586000-1422281386.jpg

Andre skuff: Blush, bronzer og highlight.

post-30-0-03708300-1422281400.jpg

Tredje skuff: Denne skuffen er litt rotete, men pytt-pytt. Leppeprodukter, baseprodukter til ansiktet, vipper og noen neglelakker. 

post-30-0-81695900-1422281414.jpg

Fjerde skuff: Neglelakker.

Edited by Renate

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marianne

OMG. Jeg døde litt av den organiseringa der. Sååå fint <3

Og så mye NARS. Antar du liker både øyenskyggene og blushene deres heh? ;)

Hva er den hvite oppbevaringsesken? Den så jo utrolig praktisk ut!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Renate

OMG. Jeg døde litt av den organiseringa der. Sååå fint <3

Og så mye NARS. Antar du liker både øyenskyggene og blushene deres heh? ;)

Hva er den hvite oppbevaringsesken? Den så jo utrolig praktisk ut!

Har litt OCD-tendenser når det gjelder sminken min, derfor har jeg litt vondt i magen for den tredje skuffen. Men for å få alt på plass og ikke har mye ledig plass i en skuff så måtte det bli sånn. Får se om jeg finner en løsning på sikt :) Hehe, veldig glad i NARS ja <3  Den hvite oppbevaringssaken er fra IKEA den også, men er dessverre utgått.. Skulle gjerne hatt flere selv!

Så mye fint Renate! Den blush/bronzer/highlighter-skuffen skulle jeg likt å sett mer av altså  :in-love:

Favorittskuffen min <3

Bestå altså? Eg som nesten akkurat har fått lav/bred Alex i hus? Hmm.

Har litt forkjærlighet for Bestå, jobbet med den serien de siste to årene jeg jobbet på IKEA :) Alex er veldig praktisk, men jeg måtte få alt i beståen for det var ikke plass til noen flere møbler der inne. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Renate

Herregud, så fint  :in-love:  :in-love:  Skulle gjerne hatt noen timer og sett på alt det fine du har i skuffene, Renate!

Takk :) Hehe, vi skulle gått fra dør til dør og sett på sminken til hverandre :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Renate

Oii, der var det mye fint altså!  :in-love: Også så fint organisert da. :D

Takk! :D Er veldig fornøyd med oppsettet, men tror jeg må få inn skuffer på andre siden (reolen er dobbel) sånn at jeg kan endre den tredje skuffen for den syns jeg er så rotete :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Jeg har alt av sminke og parfyme og en del ekstra hudpleie og slikt i en Billyhylle som står på soverommet, rett overfor sminkebordet :)

Her er selve skapet :) Vanskelig å få et godt bilde av det, for den delen av soverommet er smal.

Øverste hylle med parfymer og parfymeprøver bak.

Øyenskyggepaletter til venstre, en kopp med kajaler i midten og Muji-oppbevaring med krembaser og kremlinere i nederste skuff, løse øyenskygger og pigmenter i skuffen i midten og single øyenskygger i øverste skuff.

Blush, solpudder osv i Mujioppbevaring til venstre, leppeprodukter i midten og neglelakker til høyre.

Samlebilde av de tre siste hyllene:

Første hyllen har foundationer og puddere til venstre og ekstra hudpleie til høyre.

Hyllen under passer på div av smykker og saker og ting fra Baborkalenderen og TBSkalenderen.

På nederste hylle står symaskinen og overlockmaskinen min :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marianne

Så fint og ryddig og oversiktelig!! :D

Jeg har også en bokhylle full av ting, men den er ikke på langt nær så ryddig som din, og så mangler jeg dører. Dører er virkelig magiske til å holde støv borte ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Fin organisering Hege, veldig oversiktlig :)

Jeg har også så n hjertesmykkeskrin :) tror jeg har fått det i dåpsvannet eller noe.

Ja, lurer på om det var en dåpsgave. Ser nå at jeg bør pusse skrinet, da  :blush:  :rotfl:

Så fint og ryddig og oversiktelig!! :D

Jeg har også en bokhylle full av ting, men den er ikke på langt nær så ryddig som din, og så mangler jeg dører. Dører er virkelig magiske til å holde støv borte ;)

Takk! :D Ja, dører er ekstremt praktisk, ellers hadde sminken min vært dekket av støv.. Huff :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider