VictoriaCharlotte

Hvordan oppbevarer du sminken din?

Anbefalte innlegg

MariaK

Sminkerommet ditt er så fint, Helene! :) Gleder meg til jeg en dag kan ha et eget rom til hobbyen min! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anja

Sminkerommet ditt er såå fint, Helene! Skulle gjerne hatt det sånn selv :) Jeg kommer til å legge ut bilder av min oppbevaring når jeg flytter hjem og får orden på ting :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Regine

Blir SÅ misunnelig når jeg ser alle de fine sminkebordene!  :in-love:  :in-love:  ...skulle ønske jeg hadde plass til slikt i min mikroskopiske leilighet  :crying:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Idapida

Da fikk jeg faktisk tatt noen bilder litt raskt jeg også. :)

Oversikt over hele greia. En Alex og Helmer fra Ikea og ett gammelt skrivebord. :P

Sunniva  :in-love:  :in-love:  :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunnivator

Dere har det så utrolig fint og organisert at jeg blir helt varm om hjertet <3

Og så døde jeg litt av alle de neglelakk swatchene dine sunniva. :worship:

Haha, søt du er. :blush: Må bare si det att det er 2 sånne "rundinger" med pinner på hver krok. Og jeg har ikke fått swatchet de siste neglelakkene mine...

Så fint Sunniva! Herlighet, så mye fin sminke du har :) Jeg trenger sånne bokser fra Clas Ohlsson etterhvert jeg også.

Jeg ELSKER di boksene! Alt ble så mye bedre etter att jeg fikk tak i dem. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marianne

Haha, søt du er. :blush: Må bare si det att det er 2 sånne "rundinger" med pinner på hver krok. Og jeg har ikke fått swatchet de siste neglelakkene mine...

Jeg ELSKER di boksene! Alt ble så mye bedre etter att jeg fikk tak i dem. :D

:shock::worship: :worship: :worship:

Endelig kan jeg si at det finnes noe jeg har en minimal samling av i forhold til andre på forumet. Hehehe. Selv om jeg fikk skrekkelig lyst på noen flere neglelakker nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunnivator

:shock::worship: :worship: :worship:

Endelig kan jeg si at det finnes noe jeg har en minimal samling av i forhold til andre på forumet. Hehehe. Selv om jeg fikk skrekkelig lyst på noen flere neglelakker nå...

Haha, har blitt en del neglelakker siste årene ja... :rotfl: Har vel rundt 250 stk tenker jeg. :blush:

Så fint organisert Sunniva <3

Takk! Begynner å bli ganske fornøyd med organiseringen nå faktisk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Harefrøken

Ser bra ut! :)

Jeg har en stk Alex med sminke, Helmer full av neglelakker(trenger en til...) og en liten Micke skrivepult med skuff. Og masse små bokser og sånn oppi hver av dem og sånn. Må rydde før jeg kan ta bilde hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Så fint dere har det  <3 <3 <3 Jeg bruker fortsatt elskede Alex, som passer perfekt ved siden av senga - men neste gang jeg flytter skal jeg ha plass til sminkebord..... Misforstå meg rett, jeg elsker Alex, og synes han er super å organisere i - men det er for lite flate å ha ting på. I alle fall når man har Ottlite og for mange kostekopper!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Så fint dere har det   <3 <3 <3 Jeg bruker fortsatt elskede Alex, som passer perfekt ved siden av senga - men neste gang jeg flytter skal jeg ha plass til sminkebord..... Misforstå meg rett, jeg elsker Alex, og synes han er super å organisere i - men det er for lite flate å ha ting på. I alle fall når man har Ottlite og for mange kostekopper!

Håper du mente på toppen  :clap:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Håper du mente på toppen  :clap:

Hahahaha, ja jeg mente på toppen - foreløpig er det akkurat passe med flate inni! Eller, altså, jeg skulle jo gjerne hatt en neglelakkskuff eller to til - for jeg har sagt til meg selv at jeg ikke får lov til å kjøpe mer neglelakk før det er plass til mer.....

(Og nå kom jeg på at jeg kjøpte to lakker i dag. Men det var på Europris, av alle steder, så det teller sikkert ikke...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Hahahaha, ja jeg mente på toppen - foreløpig er det akkurat passe med flate inni! Eller, altså, jeg skulle jo gjerne hatt en neglelakkskuff eller to til - for jeg har sagt til meg selv at jeg ikke får lov til å kjøpe mer neglelakk før det er plass til mer.....

(Og nå kom jeg på at jeg kjøpte to lakker i dag. Men det var på Europris, av alle steder, så det teller sikkert ikke...)

Haahahaha, jeg lo veldig godt for meg selv her  :D

Neglelakkskuffer er det aldri nok av, så den kan jeg forstå.. Jeg har begynt på hylla over senga siden det er fult i min store skuff...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider