VictoriaCharlotte

Hvordan oppbevarer du sminken din?

Anbefalte innlegg

Sunnivator

Så fint, Helene!!

Og Sunniva, så utrolig masse fint du har! :D

Er ganske fornøyd med samlingen min ja. ;) Men jeg får da aldri nok. :P

Så fint du har det Sunniva! Liker at det ikke er bare jeg som har en roteskuff :P

Takk! :) Må jo ha en roteskuff. Det kan jo ikke ligge å slenge overalt. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun

Jeg har lageret i noen billige stoffhyller fra IKEA, som jeg har gjemt bort på gjestetoalettet  i et lukket skap der. Det som er i daglig bruk oppbevares pinlig nok hovedsaklig i en liten toll- pose, av typen som du bruker for å komme gjennom maskina der og på badet nede. Daglig hudpleie er i en ledig Memebox eller i badeskapet, mens lageret er i et skap på gjestesoverommet. Ikke spesielt fancy med andre ord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norast

Her er min samling :) Jeg har det meste av jålegreiene mine i en Malm-kommode og tre IKEA-kasetter på soverommet.

post-59-0-14127700-1421440281_thumb.jpg

post-59-0-25009400-1421440295_thumb.jpg

post-59-0-78658700-1421440308_thumb.jpg

post-59-0-68986500-1421440336_thumb.jpg

Sminken og hudpleien jeg bruker på daglig basis + de fleste kostene mine har jeg liggende under servanten på badet :)
post-59-0-29676000-1421440321_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
camelam

For noen flotte, store og ryddige samlinger dere har  :in-love: Det er jo sånn som jeg bare kan drømme om! Jeg har mitt på badet. Noe i en kommode, og noe i et skap. Må rydde der før jeg kan vise fram det lille jeg har :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marianne

dere har så fine oppbevaringsbokser alle sammen. ALt er fint og inndelt.

Og elsker vasken Nora!

Jeg har det forferdelig rotete for tiden. Jeg TRENGER ny oppbevaring. Men er for gjerrig til å betale frakten for en alex :P

Her er toppen hvor alt nytt rot blir samlet

Blush skuff

Blush, highlighter og diverse skuff

Resten tør jeg ikke vise. Det er mer rotete :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Dere er så organiserte. :D Har en liten Alex selv, men den er langt ifra ryddig. ;) Har alltid store planer i bakhodet, men når det kommer til stykket, gidder jeg ikke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anja

dere har så fine oppbevaringsbokser alle sammen. ALt er fint og inndelt.

Og elsker vasken Nora!

Jeg har det forferdelig rotete for tiden. Jeg TRENGER ny oppbevaring. Men er for gjerrig til å betale frakten for en alex :P

Her er toppen hvor alt nytt rot blir samlet

attachicon.gifdsc_0057.jpg

Blush skuff

attachicon.gifdsc_0059.jpg

Blush, highlighter og diverse skuff

attachicon.gifdsc_0058.jpg

Resten tør jeg ikke vise. Det er mer rotete :P

Jeg elsker innholdet i de skuffene  :in-love:  :in-love:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Caroline

Det er så tilfredsstillende å se på organiseringen deres. Mitt ligger i sminkepunger under vasken på badet, og i pappesker på loftet til Pappa. Har ikke plass til egen sminkestasjon her vi bor nå. Savner å ha et stort soverom! Det verste med uorganisert sminkeoppbevaring er kanskje det at det tar lang tid å finne det man trenger om morgenen  :razz-drunk:

Skal jeg kjøpe hvit eller svart Alex?...  :clap:

Svart! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Svart! 

Men jeg vil egentlig ha lyse møbler... Har svart fra før, men jeg skal kjøpe alt nytt til soverommet untatt kommode som skal stå i gangen, så tenkte jeg kanskje å ha hvit malm nattbord, hvit alex også hvit klesstativ  :thinking:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Caroline

Men jeg vil egentlig ha lyse møbler... Har svart fra før, men jeg skal kjøpe alt nytt til soverommet untatt kommode som skal stå i gangen, så tenkte jeg kanskje å ha hvit malm nattbord, hvit alex også hvit klesstativ  :thinking:

Hvis alt er hvitt, passer det kanskje bedre med en hvit! Jeg foretrekker mørke møbler selv, så jeg bare svarte ut i fra det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Hvis alt er hvitt, passer det kanskje bedre med en hvit! Jeg foretrekker mørke møbler selv, så jeg bare svarte ut i fra det :P

Det er ikke hvitt enda, siden det ikke er kjøpt, men jeg tenkte å bevege meg bort fra svart siden støv og sånn synes så sykt fort.. Men samtidig, skal jeg kanskje fortsette trenden med mørke møbler? Jeg har et vanskelig liv :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Caroline

Det er ikke hvitt enda, siden det ikke er kjøpt, men jeg tenkte å bevege meg bort fra svart siden støv og sånn synes så sykt fort.. Men samtidig, skal jeg kanskje fortsette trenden med mørke møbler? Jeg har et vanskelig liv :(

Livet ass :( Vanskelig å velge! Jeg syns mørkt ser mer eksklusivt ut, og hvitt har jo vært veldig i vinden leeeeenge. Egentlig litt lei det. Men det er jo veldig svalt med lyse farger, spesielt på soverommet. Ta det som er mest "deg"! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VictoriaCharlotte

Livet ass :( Vanskelig å velge! Jeg syns mørkt ser mer eksklusivt ut, og hvitt har jo vært veldig i vinden leeeeenge. Egentlig litt lei det. Men det er jo veldig svalt med lyse farger, spesielt på soverommet. Ta det som er mest "deg"! :D  

Svart ser mer eksklusivt ut, også slipper jeg mørke potespor fra kattepus.. Men samtidig så føles rommet veldig mye større ut hvis jeg ikke har så mye mørkt... Åååå :(:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Jeg er så fristet til å kjøpe alt hvitt til soverommet nå! :D

Kvit er jo veldig anvendelig da. Du kan jo dra på IKEA og sjå på dei irl før du bestemmer deg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider