Arlandria 970 Rapporter innlegg Posted 25. november 2015 Hvilken leppestift bruker du mest på denne tiden av året? Hva med tidligere år? Jeg trenger inspirasjon, og det er ingen andre enn dere jeg stoler mer på Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
XO 207 Rapporter innlegg Posted 26. november 2015 MAC Twig og Mehr!! Bruker begge om hverandre som en gal for tiden, må sikkert ha nye før sesongen er omme I tillegg har jeg begynt å bruke YSL sin Black Red: Sååå fin 2 O.G. and idamarkussen reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Ludde 507 Rapporter innlegg Posted 26. november 2015 Tja, jeg bruker litt forskjellig om dagen, men det går mest i: Clinique Black Honey Mac Midimauve Mac Capricious TheBalm Meet Matt(e) Hughes i Charming På julebordene fremover tror jeg Mac Dubonnet blir en gjenganger. Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Minnea 2 575 Rapporter innlegg Posted 26. november 2015 Maybelline color drama i berry much er veldig fin til høstens burgundertrend. Burgunder som haller mot lilla, så kledelig for oss som ikke kler for brune/varme toner. Den er matt, men lett å legge jevnt og holder seg fin. Tørker ikke ut. Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Norast 1 019 Rapporter innlegg Posted 26. november 2015 YSL volupté sheer candy 5 og MAC Plumful har vært mine faste følgesvenner i høst Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
DivaG 1 611 Rapporter innlegg Posted 1. desember 2015 Mac Cyber, Sin og Viva glam III Diorific Diorama fra Dior rimmel heather shimmer Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
helesy 61 Rapporter innlegg Posted 27. desember 2015 Her har det gått mest i Mac Rebel, men har nettopp gått tom:/ Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Amalie 321 Rapporter innlegg Posted 29. desember 2015 Charlotte Tilbury Bond Girl Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
St. Cecilie 145 Rapporter innlegg Posted 3. januar 2016 Plumful (den bruker jeg vell egentlig året rundt ) og Dare You fra MAC. Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Loekaas 406 Rapporter innlegg Posted 28. september 2016 Høst igjen, jeg måtte kikke litt i leppestiftsamlingen, fant to høstfavoritter fra tidligere, MAC Plumful og Chanel Rouge coco shine i Esprit. De blir nok brukt i år også, men vil prøve å variere litt mer, det har jeg vært dårlig på i det siste. Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Hege 4 046 Rapporter innlegg Posted 29. september 2016 Gubben kommer hjem fra USA med to UD Vice leppestifter til meg i morgen, som jeg håper skal bli to høstfavoritter Zealot er rød med metallisk shimmer, og Venom er en lilla, mørk og vampy kremleppis. 1 Line reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Lene 149 Rapporter innlegg Posted 29. september 2016 10 timer siden, Hege said: Gubben kommer hjem fra USA med to UD Vice leppestifter til meg i morgen, som jeg håper skal bli to høstfavoritter Zealot er rød med metallisk shimmer, og Venom er en lilla, mørk og vampy kremleppis. Jeg er blitt så glad i mine Vice lippestifter 1993 og Conspiracy blir nok brukt mye i høst! 1 Hege reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
ingridsk 73 Rapporter innlegg Posted 5. oktober 2016 Noen som har tips til en nybegynner på litt mørkere høstfarger? Jeg er veldig glad i sånn "berry lips", men har liksom aldri brukt mørkere leppestifter. Det har for det meste gått i nude og litt mørkere nude... Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Stjernefrukt 853 Rapporter innlegg Posted 5. oktober 2016 Viva Glam 3 er egentlig en favoritt året rundt, men den er ekstra fin til vinterhud synes jeg 1 ingridsk reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
ingridsk 73 Rapporter innlegg Posted 5. oktober 2016 Ååh, den så veldig fin ut! Tar gjerne imot flere forslag altså, og kanskje til og med mørkere. Prøver å komme meg ut av komfortsonen, haha! Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Line 2 508 Rapporter innlegg Posted 5. oktober 2016 19 minutter siden, ingridsk said: Ååh, den så veldig fin ut! Tar gjerne imot flere forslag altså, og kanskje til og med mørkere. Prøver å komme meg ut av komfortsonen, haha! Jeg kjøpte Catrice Passion Red i sommer og den har en veldig fin bærfarge som passer nå mot høsten og vinteren. Ikke er den dyr heller.. MAC Rebel er knallfin, samme er Hang-up. Om du har lyst på en lipliner, så er MAC Beet helt fantastisk! 1 ingridsk reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Magpie 2 076 Rapporter innlegg Posted 5. oktober 2016 (edited) Jeg liker veldig godt MAC Mineralize i Splurge (favoritten!), som er en kald, mediummørk bærfarge som ikke blir hverken for lilla eller for brun. Ellers liker jeg MAC Rebel, Chanel Rouge Allure Velvet i Sensuelle, og som alltid YSL Glossy Stains i #13 og #24. I fjor vinter kjøpte jeg NARS Fire Down Below, som er rød med kald oransje undertone, og den ble mye brukt da jeg var på mitt blekeste. Nå tror jeg at jeg må jobbe med å komme inn i vanen å bruke leppestift igjen. Edited 5. oktober 2016 by Magpie 1 ingridsk reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Katharina 1 487 Rapporter innlegg Posted 9. oktober 2016 Her kan i alle fall jeg skrive. Er en skikkelig sucker for lilla-ish leppestifter på høsten! Og bruker de så og si hver dag. En venninne sa nettopp at hun synes leppestiften jeg hadde hatt på meg de siste dagene var så fin. Ikke visste hun at jeg har hatt på meg forskjellig hver dag Liker veldig godt: Nars Vera MAC Rebel (den jeg bruker absolutt mest) MAC Sweetie (om jeg bare vil ha litt farge) NYX Copenhagen Rimmel Kate lipstick i 07 Nars Ingrid (den er en del mørkere enn de andre. Pappa bruker å spørre om jeg skal ut å velte gravsteiner når jeg har på den) Her har jeg på MAC Rebel Og ja, alle har så og si akkurat den samme fargen 11 Lucce, Isabel, ingridsk and 8 others reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Loekaas 406 Rapporter innlegg Posted 9. oktober 2016 (edited) 8 minutter siden, Katharina said: Her kan i alle fall jeg skrive. Er en skikkelig sucker for lilla-ish leppestifter på høsten! Og bruker de så og si hver dag. En venninne sa nettopp at hun synes leppestiften jeg hadde hatt på meg de siste dagene var så fin. Ikke visste hun at jeg har hatt på meg forskjellig hver dag Liker veldig godt: Nars Vera MAC Rebel (den jeg bruker absolutt mest) MAC Sweetie (om jeg bare vil ha litt farge) NYX Copenhagen Rimmel Kate lipstick i 07 Nars Ingrid (den er en del mørkere enn de andre. Pappa bruker å spørre om jeg skal ut å velte gravsteiner når jeg har på den) Her har jeg på MAC Rebel Og ja, alle har så og si akkurat den samme fargen Fint bilde litt off-topic, men hvilken genser har du på deg? Den så veldig fin og god ut. Edited 9. oktober 2016 by Loekaas fjernet bilde fra quote. Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Katharina 1 487 Rapporter innlegg Posted 9. oktober 2016 11 minutter siden, Loekaas said: Fint bilde litt off-topic, men hvilken genser har du på deg? Den så veldig fin og god ut. http://www.linelangmo.com/2015/03/18/strikkeoppskriften/ Det er denne 1 Loekaas reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Minnea 2 575 Rapporter innlegg Posted 9. oktober 2016 Du kler såå godt slike farger @Katharina! Nydelig! Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
Isabel 2 579 Rapporter innlegg Posted 9. oktober 2016 Ut og velte gravsteiner 1 Minnea reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
O.G. 117 Rapporter innlegg Posted 26. november 2016 On 25.11.2015 at 23.57, Arlandria said: Hvilken leppestift bruker du mest på denne tiden av året? Hva med tidligere år? Jeg trenger inspirasjon, og det er ingen andre enn dere jeg stoler mer på Artdeco Brownstone (#539). Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
DivaG 1 611 Rapporter innlegg Posted 27. november 2016 gøy å se at jeg liker de samme i år. Jeg får ikke til Rebel. Synes den er då mye pes å vedlikeholde utover dagen og fort blir flekkete. *partypooper* Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider
ingridsk 73 Rapporter innlegg Posted 30. november 2016 Hadde helt glemt at jeg hadde skrevet noe her jeg! hehe, men takk for alle tips! Nå har jeg jo masse å se igjennom 1 Isabel reacted to this Del dette innlegget Link til innlegget Del på andre sider