Arlandria

Din favorittleppestift på høsten/vinteren?

Recommended Posts

Arlandria

Hvilken leppestift bruker du mest på denne tiden av året? Hva med tidligere år? Jeg trenger inspirasjon, og det er ingen andre enn dere jeg stoler mer på ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
XO

MAC Twig og Mehr!! Bruker begge om hverandre som en gal for tiden, må sikkert ha nye før sesongen er omme :P I tillegg har jeg begynt å bruke YSL sin Black Red:

1893962-10-1442426550122.jpg
1893962-10-1442426561703.jpg

Sååå fin :in-love:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludde

Tja, jeg bruker litt forskjellig om dagen, men det går mest i:

Clinique Black Honey

Mac Midimauve

Mac Capricious

TheBalm Meet Matt(e) Hughes i Charming

På julebordene fremover tror jeg Mac Dubonnet blir en gjenganger.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Maybelline color drama i berry much er veldig fin til høstens burgundertrend. Burgunder som haller mot lilla, så kledelig for oss som ikke kler for brune/varme toner. Den er matt, men lett å legge jevnt og holder seg fin. Tørker ikke ut. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Loekaas

Høst igjen, jeg måtte kikke litt i leppestiftsamlingen, fant to høstfavoritter fra tidligere, MAC Plumful og Chanel Rouge coco shine i Esprit. De blir nok brukt i år også, men vil prøve å variere litt mer, det har jeg vært dårlig på i det siste. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Gubben kommer hjem fra USA med to UD Vice leppestifter til meg i morgen, som jeg håper skal bli to høstfavoritter :) Zealot er rød med metallisk shimmer, og Venom er en lilla, mørk og vampy kremleppis.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lene
10 timer siden, Hege said:

Gubben kommer hjem fra USA med to UD Vice leppestifter til meg i morgen, som jeg håper skal bli to høstfavoritter :) Zealot er rød med metallisk shimmer, og Venom er en lilla, mørk og vampy kremleppis.

Jeg er blitt så glad i mine Vice lippestifter:in-love: 1993 og Conspiracy blir nok brukt mye i høst!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ingridsk

Noen som har tips til en nybegynner på litt mørkere høstfarger? Jeg er veldig glad i sånn "berry lips", men har liksom aldri brukt mørkere leppestifter. Det har for det meste gått i nude og litt mørkere nude...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt

Viva Glam 3 er egentlig en favoritt året rundt, men den er ekstra fin til vinterhud synes jeg :beauty: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ingridsk

Ååh, den så veldig fin ut! Tar gjerne imot flere forslag altså, og kanskje til og med mørkere. Prøver å komme meg ut av komfortsonen, haha!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Line
19 minutter siden, ingridsk said:

Ååh, den så veldig fin ut! Tar gjerne imot flere forslag altså, og kanskje til og med mørkere. Prøver å komme meg ut av komfortsonen, haha!

Jeg kjøpte Catrice Passion Red i sommer og den har en veldig fin bærfarge som passer nå mot høsten og vinteren. Ikke er den dyr heller.. 

MAC Rebel er knallfin, samme er Hang-up. Om du har lyst på en lipliner, så er MAC Beet helt fantastisk!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg liker veldig godt MAC Mineralize i Splurge (favoritten!), som er en kald, mediummørk bærfarge som ikke blir hverken for lilla eller for brun. Ellers liker jeg MAC Rebel, Chanel Rouge Allure Velvet i Sensuelle, og som alltid YSL Glossy Stains i #13 og #24. 

I fjor vinter kjøpte jeg NARS Fire Down Below, som er rød med kald oransje undertone, og den ble mye brukt da jeg var på mitt blekeste. Nå tror jeg at jeg må jobbe med å komme inn i vanen å bruke leppestift igjen.

Edited by Magpie

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Katharina

Her kan i alle fall jeg skrive. Er en skikkelig sucker for lilla-ish leppestifter på høsten! Og bruker de så og si hver dag. En venninne sa nettopp at hun synes leppestiften jeg hadde hatt på meg de siste dagene var så fin. Ikke visste hun at jeg har hatt på meg forskjellig hver dag :rotfl: 
Liker veldig godt:
Nars Vera
MAC Rebel (den jeg bruker absolutt mest)
MAC Sweetie (om jeg bare vil ha litt farge)
NYX Copenhagen
Rimmel Kate lipstick i 07
Nars Ingrid (den er en del mørkere enn de andre. Pappa bruker å spørre om jeg skal ut å velte gravsteiner når jeg har på den)
14627967_10210001952515688_1430959158_n.jpg
Her har jeg på MAC Rebel :D 
Og ja, alle har så og si akkurat den samme fargen :giggle: 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Loekaas
8 minutter siden, Katharina said:

Her kan i alle fall jeg skrive. Er en skikkelig sucker for lilla-ish leppestifter på høsten! Og bruker de så og si hver dag. En venninne sa nettopp at hun synes leppestiften jeg hadde hatt på meg de siste dagene var så fin. Ikke visste hun at jeg har hatt på meg forskjellig hver dag :rotfl: 
Liker veldig godt:
Nars Vera
MAC Rebel (den jeg bruker absolutt mest)
MAC Sweetie (om jeg bare vil ha litt farge)
NYX Copenhagen
Rimmel Kate lipstick i 07
Nars Ingrid (den er en del mørkere enn de andre. Pappa bruker å spørre om jeg skal ut å velte gravsteiner når jeg har på den)

Her har jeg på MAC Rebel :D 
Og ja, alle har så og si akkurat den samme fargen :giggle: 

Fint bilde :)

litt off-topic, men hvilken genser har du på deg? :P Den så veldig fin og god ut. 

Edited by Loekaas
fjernet bilde fra quote.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider