Isabel

Øyebryn

Recommended Posts

Ingrid

Maybelline color tattoo i Permanent Taupe for å fylle inn litt, og så går jeg over med Mac Brow set, enten i clear eller den mørkebrune som jeg tror er pro longwear.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Jeg bruker for tiden The Face Shop sin skråpenn i Dark Grey. Den er dog bittelitt for grå for meg synes jeg, så jeg lurer på å kjøpe Grey Brown neste gang. Er ellers veldig (!) fornøyd med den pennen altså. Billig og bra.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Monica

Som oftest ingenting eller bryngele fra MAC. De gangene jeg fikser brynet skikkelig så bruker jeg Anastasia Brow Wiz i Medium Ash. Liker den godt. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bitteliten

Jeg bruker Anastasia brow wiz i medium ash/brown hver eneste dag, og har backup i lagerskuffen.  

Aqua brow i to farger blir liggende i skuffen, jeg ble aldri skikkelig venner med den. Når jeg av en eller annen uforståelig grunn ikke tyr til Anastasia har jeg en fra Clinique som jeg også liker veldig godt (sitter på jobb nå og husker ikke farge og nøyaktig produktnavn), men som er akkurat litt for myk i konsistensen til at den er like perfekt å jobbe med som favoritten. Så har jeg en blyant/tusj kjøpt på Sasa.com, som jeg egentlig liker veldig godt, særlig tusjen, som jeg av og til plukker fram fra glemselen. Denne har jeg også backup av.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene83

Jeg har taroverte bryn...en par streker hahaha...har alltid likt tynne bryn...men må innrømme at det så bedre ut når jeg veide 48 kg hehe...og ikke godt over 100 som jeg veier nå LOL...så fyller de litt inn med Anastacia pudderet i Blond eller hva det heter...liker også faktisk øyenbrynsblyantene til H&M samt litt div. varme øyenskygger :P

Jeg har vurdert om jeg skal tatovere de større, men tørr ikke, hehe...da er det liksom ikke noen vei tilbake..

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

Jeg varierer litt, har også PMU på bryna, men fyller i dem for det. ;)
Har brukt Anastasia Brow Wiz i Medium Ash lenge, men gikk mer over på MAC Veluxe Brow i Brunette for et par måneder siden, som er lysere, ettersom PMU'en falmer litt med tiden.

Men fikk nylig Anastasia Dipbrow Soft Brown, Taupe og Medium Brown i posten og alle 3 funker på sitt vis, men Soft Brown og Medium Brown funker absolutt best, Taupe blir litt "grå" for meg nå.
Bestilte også Brow Wiz i Soft Brown, den var super når det skal gå fort, har allerede bestilt en til av denne. :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg bruker Dipbrow i Taupe. På sommeren liker jeg noe med litt mer varme, så gjerne Aqua Brow 10. Jeg liker også ganske markerte bryn selv om man er blond, og synes Cara Delevingne og Daenerys fra Game of Thrones har fine bryn.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Ludde

Jeg bruker Anastasia Brow Wiz i medium brown, har lyst til å teste dipbrow også, men er usikker på hvilken farge jeg skal ta. Står mellom medium brown og soft brown.

Jeg har forresten testet øyenbrynsblyanten til Catrice i Date with Ash-ton, måtte bare teste etter jeg så at Kristin Gehm snakket varmt om den på YT ett par ganger. Den var helt ok, men like Brow wiz mye bedre.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunniva

Bruker for det meste Anastasiaprodukter, men jeg har blitt skikkelig fan av Benefit Gimme Brow også. Bryn er noe av det jeg har størst fokus på i ansiktet mitt og jeg er veldig nøye på hvordan jeg gjør dem. Anyway, har Brow Wiz i Medium Brown, Dipbrow i Taupe og Brow Powder i Medium Brown. Alle de fra Anastasia altså. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

Jeg bruker Anastasia Brow Wiz i medium brown, har lyst til å teste dipbrow også, men er usikker på hvilken farge jeg skal ta. Står mellom medium brown og soft brown.

Jeg har forresten testet øyenbrynsblyanten til Catrice i Date with Ash-ton, måtte bare teste etter jeg så at Kristin Gehm snakket varmt om den på YT ett par ganger. Den var helt ok, men like Brow wiz mye bedre.

Soft Brown er varmere enn Medium Brown og lysere, jeg kan swatche mine. :)

Har bare prøvd begge en gang og to før i dag med en dobbelenda kost fra Billion Dollar Brows (venter på Anastasia sin i posten), men testet Medium Brown med 266 i dag, det ble ikke bra, haha! :D

De ble veeeldig mørke og litt sånn sneglete, usj!

Måtte fjerne det og legge på ny med den tynne kosten fra BDB, da ble det veldig fint!

Mulig Soft Brown funker bedre med 266, da den er en del lysere, det skal jeg teste! Det samme må jeg teste med MAC 208 og Medium Brown, det funker nok bedre, vil jeg tro! ;)

Ellers bruker jeg 266 om jeg bruker brynpudder, da er den perfekt!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marianne

Så bra. Da slipper jeg å bomkjøpe den :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tourni

Jeg har farget svart hår og er i tillegg veldig blek. For tiden har jeg brukt Mac lingering som i utgangspunktet er grei, men jeg vet jo at det tydeligvis er meningen at øyenbrynene skal være tilnærmet lik hårfargen. Ser for meg at veldig mørke bryn vil se veldig hardt og rart ut på meg. Noen som har et godt forslag til en farge jeg kan teste ut? :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Martine

Jeg har farget svart hår og er i tillegg veldig blek. For tiden har jeg brukt Mac lingering som i utgangspunktet er grei, men jeg vet jo at det tydeligvis er meningen at øyenbrynene skal være tilnærmet lik hårfargen. Ser for meg at veldig mørke bryn vil se veldig hardt og rart ut på meg. Noen som har et godt forslag til en farge jeg kan teste ut? :)

Du kan kanskje prøve en kald, medium brunfarge? Det vil jo fortsatt være godt unna svart, men kontrasten mellom bryn og hår vil bli mindre. Jeg har ikke veldig mye erfaring med brynprodukter, men kanskje Dipbrow i medium brown hadde vært noe?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Martine

Den skal jeg sjekke ut! Takk for tips! :)

Dark brown kan kanskje også fungere, så swatches på gamleforumet og forskjellen så ikke veldig stor ut :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Harefrøken

Jeg blande MUFE Aqua Brow i 10 med litt Anastasia Dipbrow i Chocolate. Jeg bestilte egentlig Chocolate ved ett uhell og hadde tenkt å sende tilbake. Men så farget jeg håret og Aqua Browen ble for lys, så da fant jeg en nytte for den uansett. Alene føler jeg Chocolate blir alt for mørk.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Renso

Jeg bruker noe så heftig som en øyenbrynsskyggepalett fra HM.... Den duger da, men har veldig lyst å teste Anastasia Dipbrow. Er bare så gjerrig at får meg ikke til å kjøpe før min gode, gamle HM palett er oppbrukt haha

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mette

Jeg har tydeligvis litt hangup på bryn, for når jeg tenker over det, har jeg vel fem forskjellige produkter jeg bytter mellom. Anastasia brow wiz i dark brown, mac lingering (men synes den er litt for varm i fargen for meg egentlig), Smashbox brows to go i brunette (kjekk på tur), blinc eyebrow mousse i dark blonde og et eyebrow set fra Clarins.. Huff, skummelt å begynne å telle! Enda min samling er relativt beskjeden tror jeg.. ;)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

Akkurat nå bruker jeg den fra mufe i tube, nr10. Har nesten ikke brukt den så store planer om å tømme den i 2015! Men før det brukte jeg en twist up fra Tarte i "taupe", veldig fornøyd med den!!! Men den er desverre tom :(

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg har sluttet å farge øyenbrynene! Har blitt lysere og kaldere i håret, så da måtte jeg roe ned brynene litt :P Bruker Smashbox browtech for tiden. Har Auburn og Brunette, men bruker bare den lyseste i Brunette nå, og tror jeg går over til Blonde etterpå (eller tilsvarende i annet merke).

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider