Isabel

Øyebryn

Recommended Posts

MariaK

Min Anastasia Brow Wiz i Medium Brown er snart tom, og da må jeg kjøpe ny! Hvis jeg vil ha skikkelig sterke bryn bruker jeg MUFE Aqua Brow eller ABH Dipbrow, og hvis jeg vil at det skal gå superfort så bruker jeg GOSH Eye Brow Pencil i Greybrown :) 

Haha! Akkurat det samme som meg jo :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Jeg kjøpte meg en ny brow wiz i Taupe idag, men jeg tenkte neste gang at jeg skal prøve pomaden. Er det Blonde man burde velge da?

Jeg har prøvd Auburn en gang og det så helt forferdelig ut. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Krissy

Bruker billion dollar brows blyant. synes ikke den er noe speiselt, kommer ikke til å kjøpe igjen( Liker best de jeg kan spisse tuppene på)

og HM brynsgele. Har tatoverte bryn så bruker dette kun når jeg har på full krigsmaling. Til vanlig går jeg kun med tattoen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnK

Jeg har prøvd både MUFE Aquabrow og MAC fluidline brow gelcreme, men får liksom ikke helt sving på noen av de. Per nå bruker jeg Anastasia brow powder duo i medium brown, den lyse til vanlig for det meste. MAC Omega er også en av mine store favoritter til bryn :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Birgit

Jeg drar 1 gang i mnd på spa og får farget og formet brynene mine. har gjort det i en god del år nu. Greit det blir en del penger av det.

Men å nappe brynene selv er jævlig vondt. Liker bedre å få de vokset. og så holder fargen så og si 1 mnd før jeg må få farget di på nytt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Sunnivator

Jeg har farget svart hår og er i tillegg veldig blek. For tiden har jeg brukt Mac lingering som i utgangspunktet er grei, men jeg vet jo at det tydeligvis er meningen at øyenbrynene skal være tilnærmet lik hårfargen. Ser for meg at veldig mørke bryn vil se veldig hardt og rart ut på meg. Noen som har et godt forslag til en farge jeg kan teste ut? :)

Jeg tror også Medium Brown hadde passet bra til deg. :) Den er kald og mørk, men ikke så mørk at den ser svart ut.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Milla

Jeg bruker den mørkeste av Benefit Gimme Brow til vanlig og den gjør mine allerede mørke, men rotete bryn mer definerte. Liker den godt, men nå begynner den å bli litt tørr så jeg må nok se meg om etter en erstatning. Stemmer det at MAC har noe lignende?

Når jeg har tid til å gjøre meg litt mer flid med sminken bruker jeg MAC Brun som jeg påfører med en MAC 208. Koster igjennom med en spoolie så det ikke skal se unaturlig ut før jeg til slutt påfører klar bynsgele. Akkurat nå bruker jeg den fra Anastasia, men MAC sin er også god.

Er det forresten noen som har prøvd Hourglass Arch Brow Sculpting Pencil? Jeg er nysgjerrig.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ragnhildhystad

Anastasia Brow Wiz - Medium Brown og Rimmel brow this way i clear, eller Maybelline sin i dark blonde(liker den best). Bruker også innimellom Naked basics 1 paletten :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda

Mufe Aqua Brow i 15 på gode dager, H&M på dårlige dager.. ;)

Jeg trenger tips til brynsfarge! (Oda? :P) Aqua Brow i 15 er litt mørk, men ganske riktig farge. Vil ha samme farge å farge dem i :)

Det er en smule skummelt å anbefale brynsfarge om du er redd for at det skal bli for mørkt. Men jeg hadde nok gått for RefectoCil i 3 (natural brown) . Og heller latt det være på i to-tre minutter, vask av. Er det for lyst så ta en omgang til. Bedre å begynne forsiktig, istedenfor å kjøre på og få alt for dramatiske bryn :P Og nå savner jeg Kolokrem-tråden... Får lage oss en ny :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Andrea

Det er en smule skummelt å anbefale brynsfarge om du er redd for at det skal bli for mørkt. Men jeg hadde nok gått for RefectoCil i 3 (natural brown) . Og heller latt det være på i to-tre minutter, vask av. Er det for lyst så ta en omgang til. Bedre å begynne forsiktig, istedenfor å kjøre på og få alt for dramatiske bryn :P Og nå savner jeg Kolokrem-tråden... Får lage oss en ny :P

Er den ganske varm? Vil ikke ha kaldbrune bryn til gingerhåret :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Hege

Dirty Blonde ja! Gikk litt fort i svingene her

Jeg bruker denne fast nå :) den sitter som et skudd! Det krever litt øvelse å legge den jevnt og naturlig da, det kan fort bli for mye produkt og det blir ikke bra.. Fargemessig heller den litt over mot det varme og den er lys brun. Da jeg først kjøpte den hadde jeg blondt hår og det gikk bra, men den passer enda bedre nå som jeg er litt mer rødlig i hårmanken :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
maliima

Jeg bruker denne fast nå :) den sitter som et skudd! Det krever litt øvelse å legge den jevnt og naturlig da, det kan fort bli for mye produkt og det blir ikke bra.. Fargemessig heller den litt over mot det varme og den er lys brun. Da jeg først kjøpte den hadde jeg blondt hår og det gikk bra, men den passer enda bedre nå som jeg er litt mer rødlig i hårmanken :)

Okei, spørs om jeg ikke skal teste den da :) Vurderer å bli litt lysere i håret så da blir medium brown dipbrow litt mørkt! Takk for svar :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Oda

Er den ganske varm? Vil ikke ha kaldbrune bryn til gingerhåret :P

Det er den varmeste som ikke er knall rød liksom. Den er veldig fin på rødhårede! :) Mamma har kun brukt denne etter at den kom i hus, men hun har det lenge på da. Hun kler godt litt kraftige bryn :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Callo
Øyenbryn må være det vanskeligste av alt (...bortsett fra flytende, vinget liner)! Jeg er naturlig blond, men har farget håret i en ganske knæsj rødbrun farge så jeg er helt avhengig av å ha et eller annet på brynene hvis jeg vil se ut som folk. I tillegg driver jeg og peller på dem sånn at de blir stygge og ujevne. Og jeg klarer ikke å slutte i mer enn korte perioder av gangen. Makan.

Jeg bruker stort sett Anastasia Brow Wis i Medium Brown eller MAC Lingering, og MAC Charcoal Brown påført med MAC 208 over. Jeg sliter med å få det pent innerst, å få det definert uten at det blir for kraftig og påtegnet. På bilder ser det ut som jeg bare har oversett den delen, eller nappet vekk hårene helt. Det har jeg altså ikke.  :thinking:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Øyenbryn må være det vanskeligste av alt (...bortsett fra flytende, vinget liner)! Jeg er naturlig blond, men har farget håret i en ganske knæsj rødbrun farge så jeg er helt avhengig av å ha et eller annet på brynene hvis jeg vil se ut som folk. I tillegg driver jeg og peller på dem sånn at de blir stygge og ujevne. Og jeg klarer ikke å slutte i mer enn korte perioder av gangen. Makan.

Jeg bruker stort sett Anastasia Brow Wis i Medium Brown eller MAC Lingering, og MAC Charcoal Brown påført med MAC 208 over. Jeg sliter med å få det pent innerst, å få det definert uten at det blir for kraftig og påtegnet. På bilder ser det ut som jeg bare har oversett den delen, eller nappet vekk hårene helt. Det har jeg altså ikke.  :thinking:

Jeg så på youtube (trodde det var Nikkietutorials, men klarer ikke finne det igjen) at noen fylte inn midten og den ytre delen av brynene som vanlig, men brukte farget gel (Benefit Gimme Brow) innerst. Kanskje du kan prøve noe slikt?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Callo

Jeg så på youtube (trodde det var Nikkietutorials, men klarer ikke finne det igjen) at noen fylte inn midten og den ytre delen av brynene som vanlig, men brukte farget gel (Benefit Gimme Brow) innerst. Kanskje du kan prøve noe slikt?

Det hørtes ikke dumt ut, takk for tips! :) Skal ha det i bakhodet til neste gang jeg føler at jeg kan unne meg noe sminkerelatert.  :giggle:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
evy93

Jeg elsker bryn, det er det kjekkeste jeg vet! Både på meg selv, og på kunder :) Det er da vi virkelig ser forskjellen bryn utgjør. 

Når jeg har dårlig tid, bruker jeg kun en øyenbrynsblyant fra H&M faktisk. 

Når jeg har god tid, bruker jeg en kombinasjon av ABH brow wiz og Dipbrow Pomade fra ABH. 

Når jeg bare ønsker litt definisjon av brynenene bruker jeg en taupe farget brynskygge. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arlandria

Jeg syns forresten at Naked2-fargen fra Urban Decay Basics er veldig god som brynsfarge! Jeg elsker den fargen da og er redd for å gå tom, så bruker den ikke til det til vanlig. Men veldig greit å ha når man reiser og kun tar med seg Basics'en :) Tipper denne minner endel om Omega

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
ToneO

Noen som har prøvd Anastasia Duo Brow Powders? Akkurat nå funker ikke Dipbrow like godt, så kunne tenke meg å teste duo pudderet i feks Medium Brown eller Brunette. :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg ser at det finnes en farge i Dipbrow som heter Ash Brown, er det noen som har peiling? Jeg bruker Ebony, men kunne tenkt meg en ørlite lysere til hverdags og vinter, og vurderer denne, men i butikk har de bare de opprinnelige fargene, og Beautybay er billigere enn de fleste.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg ser at det finnes en farge i Dipbrow som heter Ash Brown, er det noen som har peiling? Jeg bruker Ebony, men kunne tenkt meg en ørlite lysere til hverdags og vinter, og vurderer denne, men i butikk har de bare de opprinnelige fargene, og Beautybay er billigere enn de fleste.

Hæ, finnes det en Ash Brown i dipbrow?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Ja, ifølge både Sephora og Beautybay. :) Makes me curious.

Spennende! Jeg kan ikke finne noe om de på nett, så det kan rett og slett hende at du må være forsøkskanin :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider