Isabel

Øyebryn

Recommended Posts

Guest
4 minutter siden, Azur said:

@Rebel Vi er mange som har billigproduktene fra Catrice som favoritt. Du finner de her. Jeg har knapt brukt annet på brynene enn den mascaralignende saken siden jeg fikk den i hus. 

Du finner mer i Catrice-tråden.

Skal sjekke ut Catrice, takk! 

Just now, Nora said:

Har hun mye eller lite hår i brynene, @Rebel

En mellomting, ikke for mye men heller ikke for lite. Tror ikke det skal mye til før brynene ser markerte ut for å si det sånn! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
28 minutter siden, Rebel said:

Skal sjekke ut Catrice, takk! 

En mellomting, ikke for mye men heller ikke for lite. Tror ikke det skal mye til før brynene ser markerte ut for å si det sånn! 

Da ville jeg anbefale enten en brynsskygge eller en brynsgele med farge (Benefit sin har liten kost og er lett å kontrollere). 

Mamma bruker ikke sminke, men har begynt å farge vipper og bryn hos hudpleier. Når fargen i brynene går ut liker hun å bruke brynsgele bare for å få litt farge. Hun har hvite bryn og mørkt, kommuneblondt hår. Hun har brynsgele fra Mac, men vet ikke fargen hun har. 

Brynsskygge gir et naturlig resultat, og man kan bruke øyenskygge hvis det er en bedre fargematch. Ulempen er jo at man må bruke kost i tillegg, og noen synes kanskje det er vanskelig å kontrollere. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Den dagen Catrice kommer med flere farger i bryntusjen sin tror jeg de kan ha sjans på en temmelig stor brynmarkedsandel... Supernedtur at flASHy brows er for grå for meg :( 

Den dagen Catrice kommer med flere farger i bryntusjen sin tror jeg de kan ha sjans på en temmelig stor brynmarkedsandel... Supernedtur at flASHy brows er for grå for meg :( 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Guest
On 11.12.2015 at 22.27, Nora said:

Da ville jeg anbefale enten en brynsskygge eller en brynsgele med farge (Benefit sin har liten kost og er lett å kontrollere). 

Mamma bruker ikke sminke, men har begynt å farge vipper og bryn hos hudpleier. Når fargen i brynene går ut liker hun å bruke brynsgele bare for å få litt farge. Hun har hvite bryn og mørkt, kommuneblondt hår. Hun har brynsgele fra Mac, men vet ikke fargen hun har. 

Brynsskygge gir et naturlig resultat, og man kan bruke øyenskygge hvis det er en bedre fargematch. Ulempen er jo at man må bruke kost i tillegg, og noen synes kanskje det er vanskelig å kontrollere. 

Jeg tror kanskje den lyseste fra Benefit hadde blitt litt for mørk og uvandt for henne, at den hadde kledd henne er en ting men hun er veldig opptatt av at det ikke må være for mørkt, og det skjønner jeg! Tok en del år før jeg turte å gå for mørkebrune produkter til brynet selv om jeg var mørkhåret fra før, hehe. Jeg har sett at der er en blond brynsgelè fra MAC, skal sjekke hvilken farge som er den lyseste og se om den kanskje kan være en god match. Kost tror jeg hadde blitt litt vrient for henne, derfor jeg tenker blyant eller brynsgelè i første omgang. Selv syns jeg det er vanskeligere å bruke skygge enn blyant, men dette er jo veldig individuelt, kan ha noe med at jeg har ganske tykke hår i brynene mine, hun har veldig fine/tynne hår, mulig det blir lettere for henne å legge skygge da kanskje.. Får plukke frem noen av de kalde øyenskyggene jeg har og eksperimentere litt på henne! :D 

11 timer siden, Oda said:

Anbefaler å farge brynene! Enten hjemme, på frisørsalong, eller hos hudpleier :) 

Skal tipse henne om det! :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Helene

Siden ColourPop-øyebrynsaken min gikk tom her om dagen (jammen flaks at jeg skrudde den helt ut før jeg begynte på det første brynet, og dermed kunne ta hensyn til at jeg ikke hadde mye igjen. Kunne blitt lite lekkert hvis ikke! :loser: ) må jeg ha noe nytt! Kunne veldig gjerne brukt ColourPop sin igjen, men det tar jo tid å bestille derfra.. Ser mange liker NYX Micro Brow, og lurer litt på å prøve den. Bruker Taupe fra CP, og den er egentlig helt perfekt i fargen. Tror dere det kan være greit med Taupe fra NYX også?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Bitteliten

Jeg har til min store forundring funnet ut at TBS sin brynsblyant funker kjempebra, og sitter hele dagen. Så nå bruker jeg bare den om dagen.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lollapololoo

Hmm, jeg skrev et langt innlegg her men jeg lager det i ny tråd istedenfor=)

Edited by Lollapololoo

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Stjernefrukt

Jeg har fått dilla på øyenbrynspudderet fra Fab brows. Kjøpte det hos en hudpleier for lenge siden, men la det fra meg da jeg ikke ble fornøyd med resultatet (kosten er håpløs). Men sammen med brynskosten fra Zoeva og den blanke bryngeleen fra brow gal blir resultatet knallfint. Superpresist, og holder hele dagen! Fin farge også, nå som jeg har mørkebrunt hår.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Blondiner, hva bruker dere på brynene? Jeg holder på å bli gal! Klarer ikke finne en farge som passer... Jeg er ikke fan av markerte bryn, jeg ser streng og sinnataggen ut med altfor mørke bryn, og nå som håret mitt er relativt blondt og kaldt er det vanskelig å finne en lys nok farge som også er kald. :/ Den farga browgelen fra NYX i blonde er faktisk ikke så ille, men skulle ønske den var hakket lysere. Går fint med NYX sin øyenbrynsblyant i Taupe de dagene jeg har mørk sminke, men når jeg sminker meg vanlig/ikke så heftig blir det for mørkt med Taupe... Hjælp. :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider