Isabel

Øyebryn

Anbefalte innlegg

Magpie

Spennende! Jeg kan ikke finne noe om de på nett, så det kan rett og slett hende at du må være forsøkskanin :)

Jeg tok jo sjansen med Dipbrow veldig tidlig generelt, og har ikke angret, så kanskje jeg må prøve snart. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg tok jo sjansen med Dipbrow veldig tidlig generelt, og har ikke angret, så kanskje jeg må prøve snart. :)

Av fargene på Anastasia sin egen hjemmeside var det ash Brown som så mest kald ut. Jeg sier go for it! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Noen som har prøvd Anastasia Duo Brow Powders? Akkurat nå funker ikke Dipbrow like godt, så kunne tenke meg å teste duo pudderet i feks Medium Brown eller Brunette. :)

Jeg har taupe tror jeg, men bruker den ikke. Akkurat nå går det i dipbrow, og liker bedre skyggene fra MAC enn duo powders.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rei

Noen som har prøvd Anastasia Duo Brow Powders? Akkurat nå funker ikke Dipbrow like godt, så kunne tenke meg å teste duo pudderet i feks Medium Brown eller Brunette. :)

Jeg liker Duo Brow Powder veldig godt, bruker Caramel. :) Jeg har lyse, blonde øyenbryn med lite hår ytterst, og føler at pudderet gir et mykere, mer naturlig resultat enn Brow Wiz, og det er enklere å påføre og få det til å bli pent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Jeg har taupe tror jeg, men bruker den ikke. Akkurat nå går det i dipbrow, og liker bedre skyggene fra MAC enn duo powders.

Jeg liker Duo Brow Powder veldig godt, bruker Caramel. :) Jeg har lyse, blonde øyenbryn med lite hår ytterst, og føler at pudderet gir et mykere, mer naturlig resultat enn Brow Wiz, og det er enklere å påføre og få det til å bli pent.

Var innom Kicks i dag og siden jeg hadde en 20 % rabattkupong, kjøpte jeg Dark Brown. Da ble det 196 kr, så det ble ikke så stor prisforskjell i forhold til Beautybay, 154 kr. ;)

Trodde jeg skulle ha Medium Brown, men etter å ha swatchet, virket den for lys og "blass", så tok sjansen på Dark Brown. Får teste når jeg fjerne sminken i kveld. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg er veldig fornøyd med Dipbrow i Taupe! Jeg liker ikke så godt "bushy" bryn på meg selv, så Dipbrow passer meg fint. Innerst mot nesen bruker jeg å bruke mye mindre produkt, markerer som regel linjen under brynet først, og så blender jeg den oppover i brynet. Om det blir litt for "nakent" prøver jeg å tegne opp små hår med litt mer produkt på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Er det berre min ABH Dipbrow Taupe som er ganske tørr? Har ikkje hatt min lenge, så den har ikkje vore open lenge liksom. Kjøpte Blonde av Heidi på BKM på gamleforumet og den er mykje mjukare. Andre med samme problem? Redd for at Taupe skal tørke heilt inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Er det berre min ABH Dipbrow Taupe som er ganske tørr? Har ikkje hatt min lenge, så den har ikkje vore open lenge liksom. Kjøpte Blonde av Heidi på BKM på gamleforumet og den er mykje mjukare. Andre med samme problem? Redd for at Taupe skal tørke heilt inn.

Min er ikke tørr, hvertfall. Kanskje lokket ikke passer helt? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Min er ikke tørr, hvertfall. Kanskje lokket ikke passer helt?

Tja. Det virkar ikkje som det er noko feil med lokket som eg kan sjå. Den har vore tørr frå starten syns eg. Og fargen er såpass ny at den ikkje kan ha vore lenge på lager heller. Tenkte ikkje over det så mykje før eg fekk Blonde i hus og oppdaga at den hadde annan konsistens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Tja. Det virkar ikkje som det er noko feil med lokket som eg kan sjå. Den har vore tørr frå starten syns eg. Og fargen er såpass ny at den ikkje kan ha vore lenge på lager heller. Tenkte ikkje over det så mykje før eg fekk Blonde i hus og oppdaga at den hadde annan konsistens.

Så rart! Da vet jeg ikke.. Sikkert bare en produksjonsfeil. Du kan jo sende en mail og si at du har to, og den ene har mye dårligere konsistens enn den andre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Så rart! Da vet jeg ikke.. Sikkert bare en produksjonsfeil. Du kan jo sende en mail og si at du har to, og den ene har mye dårligere konsistens enn den andre?

Kan alltids prøve det. Nå vel sende til ABH da kanskje, og ikkje til Kicks kor eg kjøpte den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Kan alltids prøve det. Nå vel sende til ABH da kanskje, og ikkje til Kicks kor eg kjøpte den.

Ja, hadde sendt til ABH :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Jeg syns ikke min Taupe er spesielt tørr, men den får en tørr hinne etter at den har vært brukt en stund, da. Bruker bare å fjerne den med en q-tip, og da er den myk og fin under.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ingridsk

Jeg har naturlig ganske musebrun farge på øyebrynene, noe som irriterer meg til de grenser. Passet greit da jeg hadde min naturlige hårfarge, men nå som jeg har mørkebrunt med bittelitt rødskjær ser de jo rett og slett grå ut innimellom...

Har likevel brukt MAC Omega-øyeskyggen og den fungerer ganske så greit, men tror jeg skal bryte ut og prøve noe nytt snart. Kanskje en Brow Wiz! Må bare farge håret, og så finne en farge som passer, heh. Har også brukt en øyenbrynspenn fra H&M og den er overraskende bra, faktisk  :giggle:

Likte fargen på Benefits gimme brow i  light/medium, men jeg har nok øyebrynshår, egentlig. Føltes litt overflødig med alle fibertingene da, egentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Jeg har Medium Brown og Taupe, og jeg syns Taupe'n er tydelig tørrere enn Medium Brown. Jeg syns ikke det påvirker produktet på noen måte da. Den bare er sånn, liksom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
camillahusmo

Bruker Sensai øyenbrynspenn i fargen 01, har brukt den i alle år, og synes den er OK. Ser mesteparten her bruker Anastasia, så kanskje på tide og prøve noe nytt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sunniva

Bruker Sensai øyenbrynspenn i fargen 01, har brukt den i alle år, og synes den er OK. Ser mesteparten her bruker Anastasia, så kanskje på tide og prøve noe nytt

Jeg brukte Sensai i 01 før! Den er fremdeles god, liker fargen på den. Men ingenting slår Anastasia ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aurora

Har hatt en Brow Wiz i Ash Blonde nå som snart er tom. Fargen passer bra så sånn sett kunne jeg tenke meg å fortsette med Brow Wiz, men selve fargesticken i den jeg har er løs, så hvis jeg snur Wiz'en på hodet så har hele sticken falt ut. Har jeg fått en ødelagt en eller er det vanlig? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loekaas

Har hatt en Brow Wiz i Ash Blonde nå som snart er tom. Fargen passer bra så sånn sett kunne jeg tenke meg å fortsette med Brow Wiz, men selve fargesticken i den jeg har er løs, så hvis jeg snur Wiz'en på hodet så har hele sticken falt ut. Har jeg fått en ødelagt en eller er det vanlig?

Den er nok ødelag. Jeg hadd en jeg mistet i gulvet som ble sånn, men det gikk fint an å bruke den opp forde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider