Lime XÓ

ABH Liquid Lipsticks dupe

Anbefalte innlegg

Lime XÓ

Hei, jeg har helt forelsket meg  i ABH's liquid lipstick i fargen Sarafine, problemet er, jeg tror de har sluttet produksjonen
for når jeg går inn på nettsidene deres ligger den ikke inne som produkt engang.
(Åhh, jeg har aldri sett en mer perfekt rød farge! Ekte spanish red, jeg får sommerfugler i magen av å tenke på den, haha...)

Uansett, jeg lurte på om det var noen her inne som kanskje viste om en god dupe for Sarafine av ABH? - eller om det er et sted jeg kan kjøpe den.
Jeg har hørt at Russian Red og Ruby Woo er like, men jeg ser det ikke helt.. 

sarafine.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg finner ingen info om at den er tatt ut, men ABH er utsolgt for mange av fargene og når de først er tom er de tom lenge, dvs i flere mnd... :crying: Når det skjer tas produktet bort fra nettsiden. Jeg handlet i går og 3 av de jeg vil ha har de vært tom for i en evighet nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg kunne ikke finne noe om at den er limited edition, så den kommer nok inn på siden igjen når de får påfyll av varer (som kan ta en stund). 

Hvis du vil ha en dupe kan du se på Kat von D Nosferatu. Tror ikke de er helt like, men en sted å starte :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lime XÓ

4 timer siden, Nora said:

Jeg kunne ikke finne noe om at den er limited edition, så den kommer nok inn på siden igjen når de får påfyll av varer (som kan ta en stund). 

Hvis du vil ha en dupe kan du se på Kat von D Nosferatu. Tror ikke de er helt like, men en sted å starte :) 

8 timer siden, lykkelitenen said:

Jeg finner ingen info om at den er tatt ut, men ABH er utsolgt for mange av fargene og når de først er tom er de tom lenge, dvs i flere mnd... :crying: Når det skjer tas produktet bort fra nettsiden. Jeg handlet i går og 3 av de jeg vil ha har de vært tom for i en evighet nå.

Tusen takk, jenter! Nei, jeg trodde kanskje den var tatt ut fordi på noen av produktene stod det "out of stock" og Sarafine lå ikke inne blandt liquid lipstickene, men da forstår jeg :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lime XÓ
2 timer siden, Isabel said:

Så fin farge! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å prøve den :in-love:

Åhh, da er vi to <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
4 minutter siden, DivaG said:

Noen som vet hvorfor norske nettbutikker bare tar inn øyenbryn og contur, og ikke resten? 

*sykt drittlei enorme bryn og dragkontur*

Jeg tror det er en del som er Macy's exclusive, derfor selges det ikke i butikker andre steder...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG
Just now, Nora said:

Jeg tror det er en del som er Macy's exclusive, derfor selges det ikke i butikker andre steder...

Åh! De er fine, man da blir den trassete 5 åringen i meg skikkelig anti, og får lyst til å boikotte hele greia! De kan godt drite i å ha fine farger når de skal være så vanskelige! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
15 minutter siden, DivaG said:

Åh! De er fine, man da blir den trassete 5 åringen i meg skikkelig anti, og får lyst til å boikotte hele greia! De kan godt drite i å ha fine farger når de skal være så vanskelige! 

Kjenner godt til det. Uheldigvis er shoppingavhengigheten sterkere enn trassen :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lime XÓ
On 1.12.2015, 20.09.26, DivaG said:

Noen som vet hvorfor norske nettbutikker bare tar inn øyenbryn og contur, og ikke resten? 

*sykt drittlei enorme bryn og dragkontur*

hahahaha, helt enig!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
On 1.12.2015 at 20.16, DivaG said:

Hahaha, det her kjenner jeg meg igjen i, jeg har så og si boikottet Colourpop fordi de ikke sender til Europa enda, men kjenner det klør i fingrene etter å bestille via Shipito.. Men jeg skal prøve å holde viljestyrken i sjakk. :P 

Kanskje det fungerer å blande Ruby Woo og Russian Red? Ser at begge fargene er litt lysere enn Sarafine, men kanskje en blanding ligner litt mer.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
DivaG
On 13. desember 2015 at 14.55, Rebel said:

Hahaha, det her kjenner jeg meg igjen i, jeg har så og si boikottet Colourpop fordi de ikke sender til Europa enda, men kjenner det klør i fingrene etter å bestille via Shipito.. Men jeg skal prøve å holde viljestyrken i sjakk. :P 

Kanskje det fungerer å blande Ruby Woo og Russian Red? Ser at begge fargene er litt lysere enn Sarafine, men kanskje en blanding ligner litt mer.. 

Jeg boikotter color pop og, fordi de er kjipe! Muahaha 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lime XÓ
On 12/13/2015 at 14.55, Rebel said:

Det var jo en morsom idé som kanskje kan testes ut :) !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arenika85

kicks skal få disse inn i august ;) de viste ikke helt om de kun skulle være nettbaserte men det finner en vel i grunn fort ut når de først kommer :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider